ESRANIN GÖZÜNDEN (GÜNEŞİN ANNESİ İNTAHAR ETMEDEN 3 SAAT ÖNCE)
mert .. uzun zamandır asık olduğum adam.. ne yaparsa yapsın herşeyini her hatasını affedebileceğim kadar seviyorum ben onu .şebelek sıfata baksanıza ya kızılmaz ki buna asdfghj .. her neyse süpriz amaclı okuldan sonra evine gittim .. zile bastığımda açan lmadı.. ikinci kez bastım .. yarı çıplak bir şekilde mert ile karşılaştım..
birden " esra ne işin var burada?" dedi .. panik olmuştu.. anlayamadım nedenini... sonrasında merdivenlerden mertin beyaz gömleğini giymiş bi kız indi aşagı " aşqommm hadii amaa gelmiyonnn muu ? bu kızz kim seqilimm ?" ne dedi o ? sevgilim mi dedi?
mert bana dönüp" esra ben buyum bir kıza bağlı kalamam sana bağlı kalamadığım gibi .. bit-" derken tokatı bastım suratına .." sen busun işte! aslına bakarsan seninle birlikte olup ben kalitemi düşürdüm asıl sen kusura bakma ne kadar salagım ki yeni fark ettim bunu !"diyip uzaklaştım oradan .. sahile gidip kayalıklardan birinin üzerine oturdum ..
ne diyordum ben evden çıkmadan önce ? heh ne yaparsa yapsın herşeyini her hatasını affedebileceğim kadar seviyorum ben onu.. kime yalan söylüyorsam ? bir kız veya bir kadın erkegin herşeyini affeder yalanı dolanı borcu fakat aldatılmayı ikinci kadın olmayı kimse kaldıramaz .. benim kaldıramadığım gibi..
Telefonumu elime alıp rastgele bir şarkı actım şansa bak ki AYRILIK şarkısı calıyordu..
ikrimden geceler yatabilmirem
Bu fikri başımdan atabilmirem
Neyleyim ki sene çatabilmirem
Ayrılık ayrılıK aman ayrılık
Her bir dertten ala yaman ayrılık
Uzundur hicrimden kara geceler
Bilmirem ben geldim hara geceler
Buruktur hicrimden kara geceler
Ayrılık ayrılık aman ayrılık
Her bir dertten ala yaman ayrılık
Sonrasında çalan sarkı beni benden aldı .. "SEZEN AKSU'DAN İHANETTEN GERİ KALAN"
Ah güneşim nasıl acılar çekiyor kardeşim.. o böyle acılar çekerken benim ki de neymiş ? diyorum annesi intahar ettikten sonra onu kurtarmaya çalışması.. bacaklarından tutuğundaki yardım çırpınışları.. benim canım arkadasım .. şimdi nasıl toparlayacak ? nasıl ?
annesini defnettikten sonra ki birkaç gün güneş evden çıkmadı .. bir gün geceyi arayıp "ateş ve esrayada söyle toparlanın amerika'ya gidiyoruz" demiş.. apar topar tüm eşyalarımızı toplayıp havaalanına gittik .. ilk uçakla amerika'ya uçtuk.. indiğimizde bir jip bizi bekliyordu hızlıca eşyalarımızı arabaya koyup yola koyulduk.. amerika'ya inene kadar güneş bir kelime bile etmedi.. ne zman eve geldik o zaman başladı konuşmaya "direk konuya gireceğim . artık güneş öldü güneşi sizden , benden aldılar. annemi kardeşimi babamı aldılar. artık intikam vakti . ARTIK AZRAİL'İN VAKTİ.!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kolej Aşkı'm #Wattys2017
Teen Fictionİstanbul'a taşındıktan sonra okul kayıtlarımı halletmem gerekiyordu ve bilin bakalım nereye nakil oluyorum .. GİRİŞİM KOLEJİ... Onlar kadar iyi olmasa da benim de maddi durumum yerindeydi , zengin zübbelerin olduğu koleje düşmüştüm. *** Gün...