GÜNEŞİN GÖZÜNDEN
Çagrının konuşmak iştedigi acaba neydi ? meraklandım cünkü ciddi bir surat ifadesi vardı. neyse birlikte okulun bahceşinde girişe en yakın banka oturduk .
"ee artık konusmaya baslayacak mısın cagrı ?" dedigimde böm böm yere bakan gözleri telasmı desem heyecan mı desem anlayamadıgım bir sekilde anında benim gözlerimi buldu. "bak guneş .." diye konusmaya girdi hafif bi an nefes alıp sıkıntıyla aldıgı nefesi geri verdi . "GÜNEŞ BE-BEN SE-SENİ SEVİ-SEVİYORUM!" ne demek oluyo ya bu ben onca seyle cebellesirken bide bu mu ? ben cagrıya bu gözle hiç bakmamıstım ki ? yada bu gözle bakması için yanlıs bır hareket de yapmamıstım .. ümit verici hiç birseyde bulunmamıstım .. "cagrı ben seni arkadas olarak görüyorum daha fazlası olamaz .." dedigimde sinirlenmiş bi hali vardı birden sag yumrugunu sıktı ve dizine vurdu. " neden beni istemiyorsun güneş neden ?! aras gibi davranmadıgım için mi ?! he söylesene ?!" "arasın ne alakası var bu durumla ?" dedigimde hiç beklemeyecegim birsey kacırmıstı agzından! ... ne kadar safsın güneş sen onun seni aldattıgını düşünürken bunların bi tuzak oldu- "
" ne dedin sen ?! "
" allah kahretsin " tam cagrı ayaklanmıs giderken bileginden tutup kendime cevirdim.
" bana neler oldugunu anlatacaksın cagrı ! "dedim
" lanet olsun güneş seni kazanmak için nerlere yaptım nelere katlandım biliyor musun sen ? ulan en basından beni aldattıgını sandıgın adam seni aldatmadı o kızı ben tuttum sadece senin aldatıldıgını düşünmen içindi hersey .. aldatıldıgını ögrenince birine ihtiyacın olacaktı aglayacagın bi omuza o omuzda benim omzum olacaktı ve ben senin hayatna giricektim senin sevgilim olacaktım . hersey bi oyundu evinde bastıgında herseyi ben ayarladım gizliden numaradan gelen mesajlar bendendi .. sen evi bastıgında ben orda agacın arkasına saklanmıs seni izliyordum .. o piçi affetmek için bulustugunuzu görünce yine kızı yolladım barısmanızı bozdum .. hepsi senin içindi güneşim nolur bak seni seviyorum deli gibi seviyorum seni beni bi dinlesen bi tanısam sende görüceksin nasıl asık oldugumu .."
dediginde kaynar sular basımdan aşagı dökülmüştü .." ya sen böyle birşeyi nasıl yaparsın çağrı onu sevdigimi bile bile bunu bana nasıl yaparsın sen böyle mi seviyorsun beni ?! sen benim hayatıma asla giremeyeceksin bunu unutma hele bu yaptıklarından sonra hayatımda yerin yok ! senin allah belanı versin ! sen nasıl bi insansın ya nasıl yaparsın bunu bana çağrı ?! "bağırıslarımız tüm okulu inletirken birden çağrı hayvanını itip cantamı aldıgım gibi okuluma" GİRİŞİM KOLEJİNE " gitmek için motoruma atlayıp yola koyuldum son hız gidiyordum ..
20 dakikanın sonunda hızla drift cekerik okula giriş yapmış bununmaktayım .. herkezin gözü benim üstümdeyken benim gözlerim arasımı aradı .. büyük uğraşlar sonunda görmüştüm onu yanlız bi saniye aras bi kızlamı öpüsüyordu hemde gülerek ?! gözümden süzülen yaşlara aldırış etmeden hızla yürüyordum .. yanlarına ulastıgımda arasın bi bana birde kıza bakısı vardı ki .. " gü-güneş? bak merak etme peşine düşmiycem artık geride kaldı yasananlar. ben arasım ve benim degiştigimi söyleyenler oldu ben hala aynı arasım kızların peşinden koşmayan aras geri döndü . Sen sadece bi hevestin geldin geçtin ben böyle iyiyim ." demesi beni bitirdi" "bense herseyi ögrendim özür dilerim demek için gelmiştim meger bu oyun olmasa gercek yüzünü meger göremeycekmişim. bir daha asla yenilmek yok asla aglamak yok güneşi öldürdün sen aras. ama artık farklı bir güneş görüceksin her gördügünde canın yanıcak yada görebilecekmisin önce onu düşünmek lazım ! sana harcadıgım vakte yazıklar olsun serefsiz pisligin tekisin senin allah belanı versin piç kurusu!"
motara atlayıp giderken gözümden yaşlar süzülüyordu .. ben ne kadar agır konusmuş olursam olayım bunlar yalan nasıl özliycem seni bi bilsen aras ..hemen yurda gidip esofman giyip sacımı actım ve kapsonlumu kafama geçirip kulaklıgımı ve telefonumu alıp hemen orman yolunda kosmaya basladım.. ilk actıgım parcaya bakın ki SANCAK-KORKMA SÖYLE bi yandan kosarken bi yandan sözleri mırıldanıyordum..
Ne kadar uzak kaldık seninle? Ne kadar böyle habersiz?
'O benim!' dediğimiz günlerden bi haber
Ne hallere gelmişiz...
Ben hala kopamıyorum senden ya da ters giden bir şeyler var.
Sen ağla ben silerim yaşını.
Hem de neredeysen koşar, bulur, yanar yüreğim sana.
Korkma söyle ne zaman unuttuğunu.
Hatta yerimi kimlerle doldurduğunu.
Susma söyle, yeter ki sesini duyayım bana yeter.
Bilsem de şimdi nerede uyuduğunu.
Ne bahar uzak kaldık seninle ne de kış, şimdi neredesin?
Ya gelirse sana bir gün benden bir haber.
'Ne halde bu?' der misin?
Ben hala kopamıyorum senden ya da ters giden bir şeyler var.
Sen ağla ben silerim yaşını.
Hem de neredeysen koşar, bulur, yanar yüreğim sana.
Korkma söyle ne zaman unuttuğunu.
Hatta yerimi kimlerle doldurduğunu.
Susma söyle, yeter ki sesini duyayım bana yeter.
Bilsem de şimdi nerede uyuduğunu....
şarkı nerdeyse 100 defa tekrar yaptıktan sonra ormanda kosmaya basladıgım yerden olmadıgımı caddeye cıkıp sahile indigimi görüyorum .. şarkı her basa sardıgında bi yandan koşup bir yandan aglıyordum .. nasıl böyle birseye kanabilirim ne kadar salagım ? hem oyuna geliyorum hem de bu oyun sayesinde arasın gercek duygularını ögreniyorum ne kadar acı demi ? nekadar korkunç? ne kadar ağır ? bunlara ragmen dimdik durucam severek hayatıma soktugum arası severek hayatımdan cıkartıcam .
2 GÜN SONRA
İki gün önce aldıgım degişim kararı ile bugun cumartesi olması ile birlikte kendimi bi spor salonuna yazdırdım boks'a başlayacagım . Artık acımasız güneşi görücek herkes ..
''Işıl ışıl parlayan güneş battı , karanlık güneş dogdu ! GÜNEŞİN HİKAYESİ ASIL SİMDİ BASLIYOR..''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kolej Aşkı'm #Wattys2017
Teen Fictionİstanbul'a taşındıktan sonra okul kayıtlarımı halletmem gerekiyordu ve bilin bakalım nereye nakil oluyorum .. GİRİŞİM KOLEJİ... Onlar kadar iyi olmasa da benim de maddi durumum yerindeydi , zengin zübbelerin olduğu koleje düşmüştüm. *** Gün...