K.A-19- Ayrılık(düzenlendi)

8.6K 431 41
                                    

Motorla okulun giris kapısına geldigim de herkes bana bakıyordu.! Tabi kaskım siyah flimli oldugu için yüzümü göremezlerdi saçımda toplamıstım. . 

Her neyse  motoru içeri park etmek için kalıya biraz daha yaklastım.!

Ögrenciler geçmem için yol acınca içeri girdim tabi motoru bagırta bagırta.. Herkezden ayrı oturan bir grup dikkatimi çekti hemen ayaklanıp yanıma geldiler ..

Hala motorun üstündeydim kaskı cıkarmamıstım.. Grubun lideri oldugunu düşündügüm kişi  yanıma gelip.

- dostum motor cok iyi..  Değişimle geldin arkadasın falan yoksa bizle takıla bilirsin.. 

Dedi gülümseyerek.! İçim kıpır kıpır oldu.

Sonra motoru durdurup elimi uzattım  o sırada hala motorun üstündeyim ve hala kask kafamda..

Oda elini uzatıp elimi sıktı.. 

- ben kuzey.

-bende güneş 

- kaskı cıkatta masaya gecelim dostum

Motorun üstündeyken kaskı yavasca  cıkartıp sacımı düzelttim asırı sexy hareketlerle motordan indim.. Sasırmış olacak ki yüzünde tuhaf bi ifade olustu.. 

- tekrar merhaba 

Deyip elimde kask ile birlikte esranın yanına yürüdüm..  Herkes cok şaşırmış olacak ki aniden uğultular basladı..  Millet triplerde.. 

Direk hoca konuya girdi.

''sende hoşgeldin güneşcim..  Kalıcagınız yer ise okulun yanında gördüğünüz yurt olacak..  Simdi ilk önce yurda gidip valizlerinizi yerlestirin bugun üçünüzde serbestsiniz.. ''

Basımızla onaylayıp  esranın elinden valizimi alıp yurda dogru yürümeye basladık..  Yurdun kapısından girince içerdeki danısmayı gördük hemen  odalarımızı söyledi hepimiz yan yana  ayrı odalarda kalıcaktık berke ve esra ile 2.kata cıktık odama girip kalımı kapattım..

oda büyüktü baya büyük hemde odanın ortasında yuvarlak kocaman bi yatak bembeyaz satenten olan yatak örtüsü vardı.  tavandan yere kadar uzanan  simsiyah perdeler duvarda asılı son model televizyon yatagın yan tarafında kocaman siyah gardırop  beyaz calısma masası  ve masanın üstünde son madel bilgisayar ve tablet vardı..  Ayrı yeten odanın içinden bir kapı acılıyordu banyo ve lavabo birlikteydi kıcaman içi bembeyaz kalebodurlar..  Siyah jakuzi ve klozet vardı.. 

-ehh tabi olucak özel kolej salak (iç ses) 

-yaw he he bir sus da

-susmıycam susmıycam iç ses degil miyim susmıycam ..

-off

Her neyse valizimi alıp kıyafetlerimi yerlestirmeye basladım ayakkabılar vs. Herseyi yerlestirdim tam yataga uyumak için  yattım   telefonuma gelen bir mesajla uyku haram oldu.. Mesajda

Kimden : 05*********
aras su anda bi kızla evine geldi belki gitmek istersin güneş!

KUZEYİN GÖZÜNDEN

Okula ögrenci değişimi ile gelen iki kişiyi gördük üçüncesü ortalarda yoktu..  Aniden motor sesi gelince sesin geldigi yöne baktım siyah motorun  üstünde siyahlar içinde biri erkek  ,  hemen içeri girdi.

bende iyi anlatacağımızı düşünüp tanısmak istedim yanımıza davet ettim..  Elini uzattı ve selamlastık adını söyledi güneşmiş..  Kaskı cıkartıp masaya gecmeyi önerdim..  Yavasca kaskı cıkarttı..

Ha s*ktir kızmıs lan bu diye içimden geçirmeden edemedim ama öyle böyle bir kız cok güzeldi..  Motordan inince ekinde kaskla  arkadaslarının yanına gitti sonrada valizi ile yurda gectiler..

40 DAKİKA SONRA

Bahcede yine aynı yerde oturuyorduk..  Bizim cocuklardan biri beni dürtüp  ''senin motor güzeli geliyor ama bir terslik var aglıyor bu kız'' dedi.! Hemen ona baktım.. 

güneş elinde kaskla geliyordu öfkeden deliye dönmüş bir sekilde bir yandan  aglıyordu.. Aglamaktan yüzü kıpkırmızı olmustu..  Birden karnını tuttu.. Acıdan inlerken birden sendeledi yere düştü..  Hemen yanına gidip ceketini actım üstü kan olmustu.. 


Kolej Aşkı'm #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin