K.A AİLESİ SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM.. BU ZAMANA KADAR YANIMDA OLAN YORUMLARIYLA DESTEK OLAN HERKESE COK TEŞEKKÜR EDERİM..İKİNCİ KİTAPTA GÖRÜŞMEK ÜZERE .. SİZLERİ SEVİYORUM VOTE VE YORUMLARI UNUTMAYIN.. SİZLERİ MUTLU ETMEK AMACIYLA HERGÜN ÖZEL BÖLÜMLER YAYINLAYACAĞIM YAKLAŞIK 4-5 ÖZEL BÖLÜMÜMÜZ OLACAK .. İYİ OKUMALAR :))
TEKRAR KAVUŞACAĞIMIZ GÜNE KADAR KENDİNİZE İYİ BAKIN .. UNUTMAYIN BU BİR SON DEĞİL , BAŞLANGIÇTIR..
Nasıl arabaya atladım yola koyuldum bilemiyorum .. tek amacım annemi durdurmak .. telefonu aldığım gibi bir yandan ağlarken diğer yandan geceyi aradım.. telefonu actıgında " ateşi ve esrayı al annemin evine git intahar edecek yoldayım .. nolur yetisin.." diye bagırıp kapattım .. çok geçmeden annemin evine geldiğimde .. arabadan inip koşa koşa kapıya vardım.. hiç durmadan kapıya yumruklarımı indirirken evin içinden birşeyin devrilme sesi geldi .. kendimi kaybetmiş bir sekilde bagırırken ateşle birlikte kızlar geldi.. ateş koşarak gelip kapıyı tek omuz darbesiyle yere serdi.. gördüğüm manzara karşısında kaskatı kesildim.. annem bağazına bagladıgı iple ölüm mücadelesi verirken gidip ayaklarından yakaladım.. " annem annem tamam bak burdayım yardım edicez sana.. ateş !!! kes şu ipi !! bir sey yapın hadi! bana bak annem bana bak !" gözleri kapanırken bir damla yaş düştü ve " babana s-sakın kızma sana yalan söy-söylemesinin seb-sebebi seni ve güveni koruyabilmek içindi .. b-biz seni cok seviyoruz.. ba-babanın emanetine sahip çık kızım.. " işte o an anladım annemin gittiğini annesizliği de tattım artık.. annemin yokluğuna nasıl alışacagım şimdi ben ne yapacagım ?
***
artık polis ve ambulans gelmiş annemi ipten kurtarmıştı.. ben kendimden geçmiş bir şekilde anneme sarılıp aglamaya basladım.. "annem.. melegim... nolur geri dön.. ben ne yaparım tek başıma? annem nolur. ben kime yaslanıp ağlayacağım ? kime sarılıp başarımı paylaşacagım ? kimi sinir edicegim? beni bırakma.. belki güneş bir gün ikimiz için doğar he annem ? zaman gectikçe yüzünü unutmaktan korkuyorum annem.. elimde babamla güneşin resmi olmasa onları da unutmaya başladım .. resim hatırlatıyor anca .. annem beni bırakma senin yüzünü de unutmak istemiyorum nolur annemmm !! " görevliler annemi ambulansa tasırken yerden kalkacak gücü bulamadığım için emekleyerek küçük bir cocuk edasında elimi uzattım gitme dedim ama çoktan gitmişti meleğim..
***
Hep en derin tarafımız "çocuk"tur aslında...Hep en derinlerde bir yerde, "bizi dünyaya getiren ve büyütenlere" karşı bir şeyi ispatlamak derdi vardır esasında...
Ölüm o ispatın sonudur...
Annenin ve babanın ölümü, "en derinlerde ispat edeceğin kimselerin kalmadığının yüzüne vurulduğu, kopkoyu bir yalnızlığın seni sardığı andır..." Derinlerde hep seni düşünen birilerinin varlığının artık sona erdiğini anladığın ve şimdi yapayalnız olduğunu düşündüğün bir ibret anıdır...
***
YAZARIN GÖZÜNDEN
Belki de bu satırlar hayatınızı yeniden düşünmeniz için ölümünüzden önce size tanınmış son bir fırsat, son bir hatırlatma, son bir uyarıdır. Siz bu satırları okurken bir saat sonra hayatta kalacağınızdan emin olamazsınız. Bir saat sonra hayatta olsanız bir sonraki saate erişeceğinizin hiçbir garantisi yoktur. Saat değil bir dakika, hatta bir saniye sonra bile hayatta olacağınız kesin değildir. Bu yazıyı sonuna kadar okuyup bitireceğinizin de hiçbir garantisi yoktur. Ölüm size, büyük bir ihtimalle, bir dakika öncesinde ölmeyi hiç aklınızdan geçirmediğiniz bir anda gelecektir.
BİR HAFTA SONRA GÜNEŞİN GÖZÜNDEN
Meleğim gideli tam bir hafta oldu ..bense kimse ile görüşmeyip deli gibi annemin bana yazdığı mektuptaki gerçekleri okuyup tekrar tekrar savunmasız kalıyordum..
'' meleğim.. sen bu satırları okurken ben çoktan diğer tarafta olaçağım.. sana herseyi en basından anlatmak istiyorum.. babanla ben lise son sınıfta birbirimize aşık olmuştuk .. ben beyazın en güzel haliyken .. baban siyahtı .. ben iyiyken baban kötüydü.. ama AŞK işte laftan anlamıyor kızım .. lise sonda yıl sonu partisinde baban onunla gitmek isteyip istemediğini sordu .. bende hiç birsey demeden kabul ettim.. balonun sonunda beni sevdigini itiraf etti.. liseden sonra baban büyükbabanın sirketlerinden birinin basına geçti .. bak kızım ben doktorum evet ama baban polis değil seni ve güveni korumak için bu yalanı söyledik .. hatırlar mısın bilemiyorum .. keman dersi aldıgın zamanlarda boş gününde bahceye cıkıp keman calardın.. yine o gunlerden birinde siyah takım elbiseli adamlar evimizi basmıştı seni kucagına alıp babanı tehtit etmişlerdi.. biz iste o gün karar verdik babanın mafya oldugunu saklamaya.. baban ünlü ve korkutucu mafya lideri kara musa nın mafya oğluydu.. ve her mafyanın oldugu gibi babanın ve büyük babanın da çok düşmanı vardı.. o gün kaza günü bize saldırı düzenlendi kızım.. arasın büyük babasının kara musa ile yanı senin büyükbabanla alıp veremediği seyler varmış azılı düşmanlarmış. arasın büyükbabası kara musa ya ders vermek için bizi öldürmeye kalktı .. baban ve güvenin ölümünden sonra seni evden uzaklastırmak için ateş ve gece ile konustuk kamp yeni ev hepsi bizim planımızdı.. sen diyosundur peki bu hiç tanımdığım büyük babam nerede? yada gece ve ateş herseyi nereden biliyor? Büyük baban Amerikada bizi koruyabilmek adına uzak duruyor herşeyi oradan yürütüyor kızım.. ateş ve gece ye gelirsek .. onlar cocukluk arkadası .. ateşin babası koray arel bizim en yakın ve tek dostumuzdur .. bu olanlardan sadece ateşin korayın ve gecenin haberi var ..seni yanlız bırakmamak adına gece senin okuluna geldi.. ateş de gelmek istedi fakat dikkat çekmesinden korktugumuz için ateş uzaktan izlemeye karar verdi.. her nereye gidersen git ateş gölge gibi peşindeydi kızım..artık senin velayetin büyük babanın üzerine geçecek ... sen artık ateşe geceye koraya ve büyük babana emanetsin kızım.. babanın tüm mal varlığı sahip olduğu seyler .. arabalar motorlar yatlar villalar bankadaki milyon dolarlar babanın en değer verdiği sürekli temizlediği silahlarla dolu oda özellikle KARA HOLDİNG bizden sana mirastır kızım .. bu mirasa sahip çık ve babanın intikamını al .!! ''
"merak etme annecim rahat uyu babacım intikamınızı alıcam ! size söz veriyorum! "
''GÜNEŞİN ASIL HİKAYESİ ASIL SİMDİ BAŞLIYOR..!''
SON
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kolej Aşkı'm #Wattys2017
Teen Fictionİstanbul'a taşındıktan sonra okul kayıtlarımı halletmem gerekiyordu ve bilin bakalım nereye nakil oluyorum .. GİRİŞİM KOLEJİ... Onlar kadar iyi olmasa da benim de maddi durumum yerindeydi , zengin zübbelerin olduğu koleje düşmüştüm. *** Gün...