K.A-33-HATIRLIYORUM.(düzenlendi)

7.1K 320 55
                                    

ÇAGRININ GÖZÜNDEN

Herşey kötü günler geçti , güneş iyilesti derken simdide hafıza kaybı basladı. Nasıl geri gelicek yada geri gelecek mi hafızası? Bundan birkac ay önce "arasla arandaki düsmanlık arasın (sözde!) kız arkadasına asık olacaksın olaylar daha da büyüyecek" deseler. Bunu diyenler tek cevabım " benim arasın eskileri ile işim olmaz" ama öyle olmuyormuş...

Güneş öyle veya böyle hayatıma girdiginden beri ilk defa huzurluyum mutluyum ilk defa babamla kavgalarım bitti ve ilk defa güneş sayesinde babamla adam akıllı oturup konusa bildik sorunlarımızı cözdük ve ilk defa ve birine sevdigim kızı anlattım.. Uzun uzun güneşten konustuk annem ve babam ve ben ilk defa aylardır huzurlu aksam yemegi yiyoruz eve geldigimde kavgasız günlerim olmaya basladı bunun tek sebebi güneş..

simdi güneş bu haldeyken ve benim yüzümden bu hale düşmüşken ne yapıcagımı bilmiyorum.. Onun için herseyi yaparım enmin olun herseyi. Bugun okulla kaydımı yaptırdım ve kendimi özellik direk güneşin sınıfına aldırdım.. Tam sınıfa girdim güneşle göz geze geldim güneşe birsey oldugu belli oluyordu.. Gözleri dolmuş , boncuk boncuk terlemiş aniden hoca güneşe seslenince hemen ayaga kalkıp sınıftan dısarı cıktı..

bende yerime gectim 15 dakika sonra sınıfın kapısı aniden açıldı güneş nefes alamayarak içeri girdi esra ve tanımadıgım bi cocuk hemen kosup yanına egildiler fakat astım krizi gecirdigini anlamayınca hemen soradan aniden kalkıp

"astım krizi geçiriyor lanet olsun ilacın nerde senin?! "

Diye bagırdım esra cantasını getimek için ayaga fırladı. O sırada güneşin basını koluma yasladım canta geldiginde içinde ilaçın olmadığını gördüm tam hastane için kalkacakken güneşin başı kolumun gerisine dogru düştü.. Bayıldıgını anladıgımda güneşi çoktan kucagıma almıs arabaya dogru koşuyordum...

ARASIN GÖZÜNDEN

Güneşin bu hali beni günden güne bitiriyo ne oldu bize böyle? Özlüyorum köpek gibi özlüyorum benim yanlış anlamalarımdan dolayı güneşi kıskandırmak için yaptıgım şeyler güneşi resmen ölümün eşigine getirdi hemde kac defa! Ben hiç böyle biri degildim bi kız için bunları yapmayı geç yanlış anladığım bi durumda direk ayrılırdım agır konusurdum ama aglamak üzülmek bunlar arasın yapacagı şeyler degil beni sen degiştirdin güneşim. Simdi de hafızasının geri gelmesi için herseyi yapmam lazım ne hayaller kurduk biz ,ne oldu bize?

KUZEY GÖZÜNDEN

Alev yüzünden hayatım yolunda gitmiyor..  Güneş herşeyi yanlış anlıyor bu kız sayesinde bende hep uzak duracak ama ben herşeyi düzelticem...

Sınıfta güneşin nefessiz kalmasıın ilk defa gördüm..  Krız gibiydi..  Sınıfa yeni gelen cagrı mıdır nedir ner neyse güneşin okulundanmış..  Güneşi öyle görünce elim ayagıma dolastı birden cagrı gelip

"astım krizi geçiriyor lanet olsun ilaçın nerde senin!? "diyince sasırmadan edemedim güneşi iyi tanıyordu..  Esra cantasını getirip ilaçı aramaya basladılar ama bulamayınca cagrı direk kucagına alıp kosa kosa sınıftan cıktı esra da arkasından..  Ben de hemen bahceye cıkıp arabaya atladım cagrının arabasını takip ediyordum.  Hastaneye gelince acilin kapısından sedye getirip yatırdılar ve içeri girdiler  hemen ben de arkalarından girdim.. 

1 SAAT SONRA  HALA KUZEYİN GÖZÜNDEN...

Yaklasık  bir saattir içeride müdahale ediliyor..  Kısa süre sonra doktor cıkıp..

- hastamızın durumu gayet iyi astım krizi gecirmiş buhar verdik serum taktık.. Serum biyince cıkabilirsiniz..

- teşekkürler doktor bey (esra ve cagrı)

-peki göre bilir miyiz?

-tabi görebilirsiniz.

Diyince hemen esra ve cagrı içeri girdi bense kapının agzında güneşi izliyordum kendine gelmişti..  Sadece halsiz görünüyordu..  Bana baktı ve tiksinir bir şekilde suratını cevirdi. Acaba hafızası yerine mi gelmişti?

GÜNEŞİN GÖZÜNDEN

Gözlerimi acmaya calısıyordum fakat zorlanıyordum kapının dısından konusmalar geliyordu.. İyice dinleyince esra cagrı ve kuzeyin doktorla konustugunu duydum..  Tekrar gözlerimi açmaya  calıstım...  Hafif aralamayı başardım..  Bi kaç dakika sonra esra ve cagrı önce içeri girdiler..  Kapının girisinde işe kuzey bey duruyordu kısa  göz göze geldik ..  Yaşananları hatırladıkça aras ve kuzeyden tiksinmeye başladım.  Hemen basımı esraya cevirip konusmaya başladık.. 

- canım ne olduda birden kriz tuttu?  (esra)

- hatırlıyorum esra herseyi HATIRLIYORUM.

- NE! (esra) 

-her neyse ne zaman cıkıcaz buradan sıkıldım yeter artık hastane görmek duymak istemiyorum.

- tamam bitmiş serumun cıkalım hadi. (cagrı)

Hemen serumu cıkarttırıp hastaneden cıktık ve esra ile  cagrının arabasına binip okulun yolunu tuttuk..  Okula geldigimizde tam arabadan indik..  Cagrı birden :

-güneş bisey konusabilir miyiz?







SİMDİLİK BU KADARCIK  727 KELİME.. DİGER BÖLÜM BİR İKİ GÜN İÇİNDE GELİCEK AÇIĞI KAPATICAZ :)  BU HAFTA FIRSATIM OLURSA 5  BÖLÜM YAZMAYI DÜŞÜNÜYORUM..  HADİ ÖPÜLDÜNÜZ :)  HE VOTE VE YORUMLARI UNUTMAYIN BEYBİLER :)

×ACABA CAGRI GÜNEŞLE NE KONUSACAK?

×KUZEY VE GÜNEŞİN ARASI DÜZELECEK Mİ?

× GÜNEŞ ARASI AFFEDECEK Mİ?

Kolej Aşkı'm #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin