GÜNEŞİN GÖZÜNDEN
Kaç gündür buradayım bilmeden geçiyor vakit .. vakit mi dedim pardon zaman kavramı yok burada . karnım ac buraya geldiğimden beri su bile içmedim .. her yerim ağrıyor .. 2 -3 saat aralıklarla gelip beni dövüp gidiyorlar. tabi her vuruşlarında sinir etmek için gülüyorum tahrik ediyorum. her güldüğümde beni yaşadığım kötü olaylardan vuruyorlar. önce babamdan sonra kardeşim güvenden , arastan , kuzeyden .. dövülmek degil de en çok koyan babam ve güvenden konuşmalarıydı.. suçsuz masum babamla güvenin ne alakası vardı bu durumla? beni daha da beter etmek içindi .. evet daha beter oldum .
- bana bak güneş kendine gel toparlan !( içses)
- gelemiyorum ya olmuyor kac gündür dayak yiyorum kac gündür anamdan girip babamdan çıktı orospu çocukları !
- bak güneş beni iyi dinle sen onu bunu boş ver önce bunu kim yapar bi düşün bakalım ? (içses)
- tabiki sürtük alevden başkası yapamaz !!
- eh o zaman buradan çıkınca alevi komalık ediyorsun ! anlaştık mı ? (içses)
- anlaştık anlaşmasına da ben nasıl cıkıcam buradan ?
- düşünüp geliyorum hemen kaybolma bir yere jajaja ( içses)
- şakacı seni !! 😒👊
****
Kapının açılıp sert bir şekilde kapanma sesinden sonra yine dayak vaktinin geldiğini anladım . ama ben bunları sizi ödeteceğim orospu çocukları ! adının kemal olduğunu öğrendiğim piç gelip vurunca "cık cık cık cık cık cık cık alevcik sana yakıştırmadım demeyeceğim neden biliyor musun sen anca ellerimi ayaklarımı bağlatır . gözlerimi kapattırır sonrada parasını verdiğin piçe dövdürürsün . Çünkü sen korkaksın alevcik ! ama emin ol buradan çıkınca senin amına koyacağım.! hemde başkalarına dövdürmek mi asla bu şeref bana ait!"
***
Bu kadar tehtitden sonra yusuf mod açılmış olacak ki" asıl ben senin azına sıçıyorum sürtük üç gündür buradasın hani? ne gelen var ne giden.. kuzey? kuzey nerede tatlış ? " diyip kahkaha atınca cinler tepeme çıktı .." seni doğduğuna pişman edeceğim. alevcik asıl şimdi kork benden !"
bu konuşmanın ardından piç kemal nereden geldiğini anlamadığım sopa ile önce bacaklarıma sonra kollarıma sonrada karnıma vurmaya başladı . alev "biraz daha yüzüne sekil geldikten sonra al arabaya getir bakalım kuzey bey güneşi görünce nasıl olacak ? anlayacak mı benimle dans edilmemesi gerektiğini ?" diyince kemal sopayı bırakıp önüne neresi gelirse yumruk atmaya başladı ..
en azından 15 yada 20 dakikadır dayak yiyorum orospu çocuğu insan bir yorulur amına kodugumun evladı !
Artık ciddi anlamda iyi olmadığımın farkına vardım .. başım kollarım ayaklarım her yerim ağrıdan kopmak üzere .. daha vazla dayanamayıp gözlerimi kapattım ve karanlığa merhaba dedim ..
KUZEYİN GÖZÜNDEN ( 2 gün sonra )
okulun önünde park halinde arabanın içinde oturmuş öylece bir yerden haber gelmesini bekliyorum ... Biraz daha sessiz bekleyişin ardından gökhan sarp ve mert arabaya bindi .. tabi tüm sinirimi onlardan çıkarttım ..
"Lanet olsun ulan ben kendimize boşuna çete diyor muşum amına koduğumunun deposunu hala bulamadık . bir depoyu dahi bulamayacaksak biz niye mafyayız lan" diye bağırdım .. bizimkilerden ses seda çıkmadı tabi .." o alevi bulduğum yerde geberteceğim . ulan uzak dur dedin durdum . konuşma dedin konuşmamaya çalıştım sürtük yeter artık .! yaptıkları boyunu aştı!" sarp "abi sakin ol önce hikmet abilerle konuştum simdi güneşi alevle birlikte kaçırmaya çalışan adamın kim olduğunu bulmuşlar kemal diye biri .. en son da çatalcada bir depoya girerken görülmüş bulduk güneşi sakin ol"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kolej Aşkı'm #Wattys2017
Teen Fictionİstanbul'a taşındıktan sonra okul kayıtlarımı halletmem gerekiyordu ve bilin bakalım nereye nakil oluyorum .. GİRİŞİM KOLEJİ... Onlar kadar iyi olmasa da benim de maddi durumum yerindeydi , zengin zübbelerin olduğu koleje düşmüştüm. *** Gün...