Bembeyaz bulutların üzerinde o kadar mutlu bir şekilde yürüyordum ki..
Bu mutluluk ne yaparsan yap erişemeyeceğin bir mutluluk gibi.. Bulutların üzerinde yürürken. Birden hızlıca düşmeye başladım. O kadar hızlı düşüyordum ki rüzgardan dolayı gözlerim yaşarıyordu. Tam yere ayaklarım değmek üzereyken yer şiddetli bir şekilde yarıldı. Ve 10 kat aşağı indim.. Fokur fokur kaynayan kan gibi sular ayaklarımı yakarken bir ses çınladı kulaklarımda..
-kızım.
Bu ses babama aitti.
Nerdesin babaaaa. Diye bağırdığımda bir yandan kaynar suların içerisinde koşuyordum. Heryer karanlıkken suların ışıltısı karanlığı bir nebze aydınlatıyordu.. bir kez daha sesini duydum babamın..
-kızım intikamımı al.
Sesi yankılanırken bir yandan da hala babamı arıyordum.
-neyin intikamı baba!?
- güneşimmm.
Sesi arkamdan gelirken birden döndüm. O kapkaranlık yerin endibinde bir melek gibi parlarken gözlerimiz buluştu..
-Kızım diyip kollarını açmasıyla babama doğru koşmam bir oldu..
-babamm.
-kızım beni iyi dinle. Beni öldürdüler bitanem bunu yapanları bul ve intikamımı al. Meleğim.
Ve birden babam yok olup gitti.
Bende yerin o karanlık en pis yerinden yeryüzüne çıktım. Şimdi ise gökyüzünde uçuyorum.. Gecenin evine gelip odama cıktım ve yatakta yatan kendime baktım.. O kadar huzurlu uyuyordum ki..
Bedenim yatakta ruhum dışarıdaydı.. Yürüyüp yatağa oturdum ruhumun bedenime girmesini sağladım..
***
Gün ışığı ile gözlerimi açarken yatakta kedi gibi sündüm. Ve kalkıp yatagımı topladım. Rüyamda gördüklerim o kadar gerçekti ki. Nasıl anlatılır ne denebilir bilmiyorum..
Bugün yılbaşı partisi var.Okuldan sonra hazılanıp club'e geçicez. İlk önce gidip kızları uyandırdım. Bilmiyorum ama nedense içimde kötü bir his var. Kızlarda kalkınca kahvaltı yapıp üzerimizi giyindik. Benim araba ile okula geçtik. Dersler hızla gecerken son derse girdik. Sınıftan tanımadıgım biri hızlıca girip '' hoca hastaymış gelmemiş ders boş '' diye bağırdı.
Ben fıtsattan istifade tam başımı sıraya yaslatıp uyuyacakken biri tarafından omzumdan dürtülmekle başımı kaldırdım.
Karşımda duran çağrıya bakıp.
-ne var çağrı?
-güneş özür dilerim bak hatamı telafi etmek istiyorum ne olur baştan başlayalım.
-git başımdan çağrı.
-güneş ne olur.
Başımdan yollamak için kabul etmek zorunda kaldım.
-tamam ama bak parti sırasında olay istemiyorum arkadas olucaz sonrasına bakıcaz anlaşabilirsek.
-Tamam güneşim bak söz veriyorum seni üzmeyeceğim. İlk arkadas olucaz birbirimizi tanıdıkça beni tanıdıkça seveceksin emin ol.
Deyip yanımdan uzaklaştı...
***
Eve geldiğimizde güzel bir yemek yiyip duşlara girdik.. Hepimzin kendi katında banyosu olduğundan çok çabuk dus işinide hallettik. Duştan çıkınca bornozumu giyio önce sacımı kurutup sekillendirdim.. Makyajımj yapıp elbisemi giydim. Topuklumu da giyince hazırdım.. Kızlara bakmak için odamdan cantamı alıp çıktım.
Aşağı indiğimde kızların beni beklediğini gördüm. Gecede esrada çok güzel görünüyordu.. Asansöre binip - 1e indik. Ben porsche 911 spyder' binerken..Esra ise Ferrari 360 modena 'ya bindi. Gece ise Ferrari 468 italia' ya bindi..Yarış yaparak yola devam ettik. Club'ün önüne geldiğimizde üçümüzde aynı anda havalı bir şekilde kısa bir drift ile arabaları park edip. Tekrar havalı bir şekilde aynı anda arabalardan indik.
Club'e girince millet müzikten çoşmuş bir şekilde dans ederken. En sevdigim şarkı çalınca çantamı esraya verip piste cıktım. Sexy dansımla etrafı kasıp kavururken bir kaç dakika içinde tüm gözlerin bende olduğundan emindim.
Müzik bittiğinde bende dansımı sonlandırıp yavaş yavaş esra ve gecenin olduğu locaya doğru ilerliyordum. Ta ki locada ateşi görene kadar.
Locaya geldiğimde kısa bir selamlaşmanın ardından bize getirilen içkileri içip eğlenmeye başladık..
Saatler 23.58 ' gösterirken esra bi koluma gece diger koluma girdi arkadan ateş hepimize kollarını açmış sarılırken. Artık geri sayma vakti gelmişti.
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
0
Herkese mutlu yıllar diye bagırırken birden biri kollarımdan çekip dudaklarıma yapıştı.
Karşımda beni öpenin kim olduğunu görmek için ittirdiğimde sadece ismi çıktı ağzımdan.
"K-kuzey!?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kolej Aşkı'm #Wattys2017
Teen Fictionİstanbul'a taşındıktan sonra okul kayıtlarımı halletmem gerekiyordu ve bilin bakalım nereye nakil oluyorum .. GİRİŞİM KOLEJİ... Onlar kadar iyi olmasa da benim de maddi durumum yerindeydi , zengin zübbelerin olduğu koleje düşmüştüm. *** Gün...