Çagrının gezme istegini arasa inat kabul ettim. Hem çağrıyı tanıyacaktım. Hem aras kıskanıcaktı. Yani aslında beni sevmeyen iddaa konusu yapan birini kıskandırmak ne kadar doğru bilmiyorum ama neyse artık. Hemde mert beni aldattıgına pişman olucaktı. Yani tam aldatmıs sayılmaz sonucta yanlış anlamısta olabilirim üçlü kombo. Cidden her yönden baskı vardı üsterimde...
***
Okul bitti ve arabama binip eve gittim. Her zamanki gibi güven evdeydi. annemler daha gelmemişti. Güveni öpüp odama cıktım çantamı arabanın anahtarını ve telefonumı yataga atıp direk dusa girdim.
Yaklasık 30 dakika sonra duştan çıkıp saçımı taradım. Aksam için ne giymeliydim bilmiyorum o yüzden dolabın kapagını açıp kıyafetlerime bakmaya basladım..
Aklıma çagrıya mesaj attıp nereye gidecegimizi sormak geldi.
Kime: Çağrı
Çagrı aksam nereye gidicegiz? Ona göre giyineceğim.Ve anında mesaj geldi..
Kimden:Çağrı
Güneş söyleyemem süpriz ama sadece çok şık olmanı istiyorum.Iyyy çagrıdan gelen mesaj ondan sogumama neden oluyordu.. Dolabıma dönüp kıyafetlerimi karıştırmaya bakladım..
Şık olmam gerekiyorsa hmmm bakalım bakalım... Dolabımda giymeyi Çok sevdigim elbisem olan kısa siyah payetli dirsegimin biraz aşağısında biten kolları ve derin sırt dekoltesi olan bu süper mini elbiseme hastayım.
evet bunu giyeceğim.. topuklu ayakkabılarımda siyah stiletto olucak. Elimede minik canta tamamdır... kıyafet ayakkabı canta hazır. saat daha 18.45 çagrı sekizde gelicekti eve bildigi için hızlı gelir diye düşünüyorum...
Asagı inip mutfaktan bir kase çikolatalı puding alıp salona televizyonun basına oturup yemeye başladım.. İçinde çikolata olan herseye aşığım bayılıyorum. Pudingi yedikten sonra kaseyi mutfaga bırakıp odama çıktım artık hazırlanmam lazımdı. İlk önce saçımı kuruttum sonra saclarımı ince ince kıvırcık yapıp yavasca taradım böylelikle cok güzel bir sudalgası elde ettim. Sacım ve makyajım hazır ve sadece bunlar için 45 dakika harcamıstım.
Saat 19.45 15 dk sonra çağrı kapıda olucaktı ve ben hala giyinmedim. İki dakika sonra kapı caldı ve bende odamın kapısından güvene seslendim
"Güven kapıya bakar mısın?"
"Tamam abla açıyorum .."
"kim gelmiş?"
"çağrı olduğunu söyleyen bir abi var dısarıda abla."
"Tamam canım içeri al otursun geliyorum."
Of çokta hızlı gelmiş hemen giyindim topuklu ayakkabımı da giydim ve boy aynamdan kendime baktım cok güzel olmuştum..
Çantamı alıp merdivenlerden inmeye başladım o sırada çağrı ayakta bekliyordu.. Beni görünce sanki dili tutuldu..
Gözleri parladı.. Ve ayrıca çağrıda cok sık olmustu. Lacivert bir takım giymisti parfümü cok iyi kokuyordu
"Çoo... Çooo.. Çokkk güzelsin. Yani cok güzel olmuşsun güneş."
"Tesekkur ederim sende cok yakısıkşı olmussun gidelim mi?"
"Tabi önden buyrun hanımefendi."
"Teşekkürler beyefendi"
Evden çıkarken güveni öptüm cok geç kalmadan geleceğimi söyledim ve çıktık . Arabaya bindik yaklasık 30 dakika sonra geldiğimiz yeri görünce gözlerime inanamadım bu arasın barıydı.
Çagrıya dönüp "Burası arasların mekanı bilerek mi getirdin buraya beni?"cevap vermeyince anlamıştım bilerek getirdi buraya beni.
Neyse arabadan indik ve barın girisine dogru ilerledik ve korumalar " Hosgeldiniz güneş hanım"dediler sasırmıştım adımı nerden biliyorlardı? Tabiya aras...
İçeri girdik . Daha yarım saat olmadı ama çağrı çoktan sallanmaya başlamıştı ve köşede beni izleyen biri dikkatimi çekti bu arasdı bize bakıyordu.
Yanıma geldi" Sizin burda ne isiniz var? " dedi bende " Buraya gelecegimizi bilmiyordum" diyip çagrıya döndüm "Gidelim burdan beni eve bırak." dedim "Olmaz güneş daha dans etmedik." diyip üzerime gelmeye basladı. " Sen sarhoşun ben gidiyorum." Tam giderken kolumdan sıkıca tuttu.
"Gidemezsin bırakmam seni daha yeni buldum güneş." Kolumun acısıyla bagırdım ve aras direk atıldı çagrıya yumruk atıp korumaları cagırdı. "Bu piçi dısarı atın.!" dedikten sonra sürükleyerek dısarı çıkarttılar .
Aras "ben sana ondan uzak dur demedim mi güneş? Bak gördün ne oldugunu." dedi. Haklıydı.. "aras beni eve bırakabilir misin?" diye sordugumda "tamam hadi gel gidelim." deyince kapıdan cıktık çağrı çoktan gitmişti.
Arasın arabasına bindik. Beni eve bıraktı. Teşekkür edip eve girdim. Annemler daha gelmemisti. Güven çoktan uyuya kalmıstı.
Tam odama giderken kapı caldı açtıgımda çağrı karsımdaydı. Bagırıp çağırdı , tam kapıyı kapatırken ağzımı bir bez ile kapattı.
Öyle bir şey ki kokusu keskindi , öyle aciz bir sekilde çırpınıyordum. Kimse beni görmüyordu. Ses çıkaramıyordum. Bir anlık gözlerim kapandı ve kendimi çağrının kollarına bıraktım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kolej Aşkı'm #Wattys2017
Teen Fictionİstanbul'a taşındıktan sonra okul kayıtlarımı halletmem gerekiyordu ve bilin bakalım nereye nakil oluyorum .. GİRİŞİM KOLEJİ... Onlar kadar iyi olmasa da benim de maddi durumum yerindeydi , zengin zübbelerin olduğu koleje düşmüştüm. *** Gün...