ARASIN GÖZÜNDEN
Müzik kampına gidecegimizi öğrendiğimde değer okulların kim oldugunu da ögrendim.. Dogu koleji ve arel koleji.. Ateşi görmek canımı sıksada güneşin etrafında olocağı canımı acıtsada en azından basına birsey gelmeyeceğini.. İyi olacagını birmek yeter bana..
Güneşi görmek bir bakıma hem güzel olacak hemde üzücü onu canı yanarken görmek daha da bitiriyor beni ama böyle olması lazım...
Gercekler ortaya cıktıgında benden aile büyüklerimden nefret edicek ama ben güneşin iyiligi için ondan uzak duruyorum uzak durmak zorundayım.
Bu gun ikinci günümüz ve müzik yarısması yapılacakmış..
İlk sırada biz varız..
Şarkıya başladıgımdan ihribaren gözümü hiç kırpmadan güneşe bakarak söyledim..
O kadar güzel ki.. O kadar masum..
Ona bununları yaşatmak istemezdim. Ama oldu bir kere..
Gözümden düşen yaşlara aldırış etmeden şarkıyı söylemeye devam ettim.
Güneş agladıgımı görünce oda koşarak gitmeye başladı eminim oda aglıyor.
Şarkı bittiginde arkasından gitme dediğimde önce durdu sonra koşarak gitmeye devam etti..
Biraz ara verdikten sonra ateşler sahneye cıktı..
Güneşte o sırada gelip yerine oturdu.. Tabi ateş de güneşe bakarak söylemeye başladı.. Fakat güneş hiçbirsey anlamamış gibi bakınca ateş kendini toparlayıp şarkısına devam etti..
Sıra güneş ve kuzeyin şarkılarındaydı.. İkiside sahmeye cıktıktan sonra birbirine bakıp gülümseyerek söyledi sarkıyı..
Ne demek oluryor bu? Kuzey ne yapmaya calışıyor? Aşık mı oldu güneşe? Güneşe aşık olduysa onu pişman ederim.
Sarkıları bittiginde güneş için tezahürat yapılınca kuzey güneşin kulagına egilip birseyler söyleyip gülerek sahneden indi..
Güneş şarkısına başladığında bir alkış tufanı koptu..
Yarışma bittiginde hocalar sahneye cıkıp kazananı açıkladı.. Hak yerini buldu ve güneş (ler!) kazandı.
Kazanan acıklandıgında hepsi grup sarılması yapıp sonra kendilerini alkısladılar..
Bir süre sonra güneşin yanına bir kız gelip konusmaya başladılar.. Sonrasında güneş kızla vedalasıp kulübesine dogru giderken bayıldı..
" güneşşş!! " diye bagırdıgımda herkes ona bakıp koşmaya başladı.. Kuzey ve grubu esra , ateş ve güneşin en son konuştugu kız ilk giden kisiler oldu ateş kuzeyin güneşi kucagına almasına fırsat vermeden kendi kucagına alıp hemen lulübesine götürdü bende sadece arkasından bakakaldım.
KUZEYİN GÖZÜNDEN
Arasın güneş diye bağırışından sonra herkes güneşe döndü lanet olsun bayılmış!
Hemen koşarak yanına gittik.. Ateş denen it benden önce davranıp güneşi kucagına aldı..
Bende arkalarından koşarken öne gecip kulübenin kapısını actım.. Bizim var Çocuklar ve esra da bizimle gelip içeri girdiler..
Esra " ne oldu birden neden bayıldı.." diye sordugunda ateş cevap verdi. " ya çarpıntısı oldu yada astım krizi tuttu" dediğinde "sen nereden biliyorsun lan senin güneşle derdin ne ne istiyorsun bu kızda it!" diye bagırırken bir yandan üzerine yürümeye calıstım ama sadece calıstım cünkü bizimkiler beni tutuyordu.
"emin ol güneşle ilgili hepinizden daha cok sey biliyorum.. Vakti geldiğinde güneş dahilinde herkes benim kim olduğumu ve ne için burda güneşin yanında oldugumu öğrenecek. Sadece zaman. Ayrı yeten ben hep yakınında olucam buna kimse engel olamıycak ." dediğinde ne demek istedigini anlamadın sadece yüzüne yumruk atmakla yetindim cünkü sinirimi cıkartmam lazımdı.
Kumruk attoğım da yere düştü fakat bir anda kalktı ve " dua et güneş için burdayım ve güneş size deger verdiği için birsey yapmıyorum. yoksa senin cesatini bile bulamazlar. Tabi bu senin için gecerli değil esra.. Güneş sana cok değer veriyor.." dediğinde ciddi anlamda kafamızda soru isaretleri vardı.
Kim bu ateş? Güneşten ne iştiyor? Nasıl onu cok iyi tanıyabilir? Kafamda deli sorular.
GÜNEŞİN GÖZÜNDEN
Hafifçe gözlerimi aralamaya çalıştım ilk basta olmadı ama sonunda başardım..
Etrafıma baktıgımda kuzey esra mert sarp gökhan ve ateş? Yanımdaydı hepsi birseyler konusurken.. Araya dalıp "gıybey gıybet bi yere kadar bi susun lan uyuymadınız adamı!" diiye bagırdım sakasına..
Herkez sasırmış ve bir o kadar da mutluydu bana bakarken ateş bile mutluydu?
"ne gülüyonuz be!"dedigimde herkes kendine gelip iyi olup olmadığı mı sordu iyi oldugumu korkmamaları gerektigini sadece ufak bi carpıntım oldugu için bayıldığımı söyledim ve ardından ateş " noldu kuzey! "diyip piç smile yaptı.. Anlamayan gözlerle onları izlerken..
" ateş sen neden bekliyorsun basımda "diye sordugumda kuzey sırıtmaya başlarken ateş ciddi birsekilde bana dönüp" hersey ortaya cıktıgında anlayacaksın güneş.. Ben simdi gidiyorum sen de kendini toparla gel dogruluk cesaret oynayacagız tabi bizim yöntemlerimizle"diyip gitti..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kolej Aşkı'm #Wattys2017
Teen Fictionİstanbul'a taşındıktan sonra okul kayıtlarımı halletmem gerekiyordu ve bilin bakalım nereye nakil oluyorum .. GİRİŞİM KOLEJİ... Onlar kadar iyi olmasa da benim de maddi durumum yerindeydi , zengin zübbelerin olduğu koleje düşmüştüm. *** Gün...