'' Ay ve Yıldız Birbirine Küssede benim Kalbim Saηa Asla Küsmeγecek Güneş Dünyαyα Elveda Diγemez Bir γerde Mutlaka Doğar güneş Dünyα iStesede iStemesede, iŞte Benimde Kalbim Hep yαnında Olcak Sen iStesende iStemesende Elveda Desen bile Seninleyim Bunu unutma!''
ATEŞİN GÖZÜNDEN
Ben ATEŞ AREL . 18 yasındayım normalde son sınıf olmam gerekirken 11.sınıfı güneş için tekrar okuyorum. güneşin yanında olmam lazım . babama bir söz verdim . "güneşin yanında olucam , onu hiç yanlız bırakmayacagım , göz kulak olacagım , ona zarar gelmesine engel olucam , en ufak birşey oldugunda ilk ben koşucam ."
neden böyle bir söz verdim cünkü hem babam iştedi hemde güneşin yanında olmayı onu korumayı ben iştedim .
güneşin yanında yakınında olamak için babam sagolsun okullar arası müzik kampına gidecek üçüncü okulu bizi koydu nasıl mı ? babam ve gücü .. babam hep korkulan biri olmuştur ..
Babam kim mi ?
KORAY AREL.
Yeraltı dünyasının ünlü mafyalarından . bende tek varisi oluyorum tabi ki... babamın mafya olaması bir yerde işime yaradı sonuçta kampa bizim okulda katılacak .
Aslında güneşe çok yakın olmak istiyorum ama şu durumda imkansız gibi bir şey .. biliyorum ki güneş su anda beni yanında istemez ama gercekler ortaya cıktıgında benden ve babamdan başkasına gitmeyecegine adım kadar eminim.
şu gercekler ne mi ?
aslına bakarsanız şu anda ögrenmeniz için cok cok erken . her neyse.
güneş kendini ve arkadaslarını koruya bilecek kapasiteye sahip bir kız. ve bu durum ilerde bizim işimize yarayacak ..
güneşi hep takip ettim her şeyini biliyorum tabi ki kimseye söylemediği sırları varsa sadece onları bilmiyorum. istanbula gelişlerini , kazayı , arasın sözde ihanetini , güneşin ölümlerden dönüşünü , her şeyi her şeyi biliyorum ..
kamp günü geldiğinde motoruma atlayıp yola koyuldum .. yolda giderken bir motor beni sollayınca kim oldugunu merak ettim ve biraz daha yaklaştım . tabiki güneşten başkası degildi bu kişi. hemen önüne geçtigimde yarışmak istedigimi anladı ve gaza yüklendi.. uzun ve süratli bir yarış yaparken büyük bir viraj cıktı önümüze ben hemen gazı kesip yavaşca frene basarak dikkatlı bir sekilde gecerken güneşin de bu şekilde yapacagını düşündüm fakat o kadar kazanma hırsı bürümüş ki gazı kökledi . ve hızlı bir şekilde tehlikenin farkına varmadan yola devam etti . benim gazı kesmem yavaşlamamı sagladı fakat yine yetiştim..
kamp alanına girdiğimizde güneş hızlı bir drift ile park etti bende aynı sekilde yapıp motorumu park ettikten sonra ... kaskımı hiç cıkartmadan üstüne yürüdüm . "lan manyak mısın ölmek mi istedin virajda neden kesmedin hızını" dedim ... o kadar sinirlenmiştim ki .. kasktımı cıkarmadıgım için sesim oldukca boguk geliyordu. benden önce davranıp kaskını aşırı sexy hareketle tek seferde cıkartıp " eger kazanmak istiyorsan kimsenin yapmaya casaret edemediği şeyi yapıp ölüme kafa tutacaksın" diyip arkasını döndü tam gitmeye hazırlanırken kolunu tutup kendime çevirdim .. kaskımı cıkrtıp sacımı düzelttikten sonra "güneş!?" dedim." ya ne istiyorsun benden ne?!" diye bagırdı..
Tabi kamp alanına ulaşmış ve bize bakan grubu dayanamayıp beni güneşten uzaklastırıp dövmeye kalktılar. Gamze hocanın ayırması ile ortalık duruldu .... ilk gün bu şekildeydi .. biraz dinlenmemiz için ilk günden bize izin verdiler kulubelerimize gidip yattık..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kolej Aşkı'm #Wattys2017
Teen Fictionİstanbul'a taşındıktan sonra okul kayıtlarımı halletmem gerekiyordu ve bilin bakalım nereye nakil oluyorum .. GİRİŞİM KOLEJİ... Onlar kadar iyi olmasa da benim de maddi durumum yerindeydi , zengin zübbelerin olduğu koleje düşmüştüm. *** Gün...