Nerde oldugumu bilmediğim bir yerdeyim.. Yemyeşil cimler , cıvıl cıvıl şakıyan kuşların seslerini bile inletecek şekilde şimşeklerin sesi ile Gökyüzüne döndüm yüzümü kapalı kapkara bulutların ardından cakan şimsekler bulundugum yere düşerken etrafı aydınlatıyordu..
Bulutların arasından zembille inen birisi bana doğru yaklaırken ilk başta yüzünden kim oldugunu anlayamasamda yaklasıp aramızdaki mesafeyi kapattıgında bu kişinin ateş arel oldugunu gördüm..
Yuh mk ne alaka gökyüzünden inmek!? Kesin rüya görüyorum ben kesin!.
"gercekleri ögrenmene az kaldı güneş ve ögrendiğinde o kadar üzülüp sinirleneceksin ki önüne gelen herşeyi yıkıp geçecek bu sinir. Ve beni bulacaksın! Beni buldugunda ne için geldiğini anlamış olacağım ki ailenin intikamını almanda yardımcı olucagım merak etme." deyip geldiği gibi uçarak kayboldu..
Cok güzel şarkı sesleri gelirken gözlerimi aralamaya calıtım ilk başta yapamasam bile sonradan başardım ve gördüğüm seylerin rüya oldugunu anladım.
Gördüklerim öyle birsey ki sanki rüyamda gördüm seyler gerceklesiyormuş gibi zaten ateşi ilk rüyamda gördügümde anlamam lazımdı.
Bu aslında 6. His gibi birsey sadece rüyalarımda görüyorum bu kadar basit.
Peki bu öğreneceğim seyler beni neden sinirlendirip harap edecek ki?
Bu ögreneceğim şeyleri ateş nerden biliyor en önemlisi de o ya zaten!?
Her neyse zaren ögreneceğim birsey varsa yakın zamanda ögrenirim.
Komple siyah Spor giyinip dısarı cıktıgımda herkes kahvaltısını yapmış ateş basında gitar calıp sarkı söylüyorlar.
Yuh ne kadar uyumuşum lan ben!?
Saatime baktığımda 12.37 yi gösteriyordu. Vay mk nasıl da uyumuşum ben böyle.
Hemen gidip ilk kısa bir kahvaltımı yapıp bizimkilerin yanına gittim..
" gençler neden beni uyandırmadınız?"
Dediğimde esra direk boynuma atlayıp kuzucugummm valla uyandırmaya calıştım mübarek öküz gibi uyuyon kaldıramadım birazda kıyamadım uyumana müsade ettim. "
Esra amına koyayım övüyon mu? Gömüyon mu? Anlamadım mk ajjajaja (içses)
Lan iç sesciğim dogru konus ne pis mikrop bisey cıktın sen lan!
Hıhh dinime küfreden müslüman olsa. Oğlum sen değilmiydin daha biraz önce saatte bakıp vay mk ben bu kadar uyudum mu diyen!? O sıra söylediğin mk nın acılımı ney lan ozaman jajaaj (iç ses)
Iıı oo sey canım sey as-
Tamam sus slk anladık he he jajajaj (içses)
Simdide ben küstüm lan konusmuyom senle hıhh. Gidiyom ben.
Dip not Sen gidersen bende gelirim sonuç olarak iç sesinim ben senin hatırlatmak istedim ajajaj (içses)
---
Kıs güneşçimçim konusana ama :( (içses)
---
Yaa küsme kısss (içses)
Aradıgınız kişiye su anda ulasılamıyor lütfen daha sınra tekrar deneyiniz. Dı pörsın yu helt kolt ken nat dı riç et dı mumınt pilis tray egeyn leytır!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kolej Aşkı'm #Wattys2017
Teen Fictionİstanbul'a taşındıktan sonra okul kayıtlarımı halletmem gerekiyordu ve bilin bakalım nereye nakil oluyorum .. GİRİŞİM KOLEJİ... Onlar kadar iyi olmasa da benim de maddi durumum yerindeydi , zengin zübbelerin olduğu koleje düşmüştüm. *** Gün...