K.A-65-SENİ KİMSEYE YAR ETMEM!(düzenlendi)

4.5K 250 36
                                    

Kapı çaldığında hemen açmaya gittim.
Karşımda simsiyah takım elbise ve içine giydiği siyah gömlek ile çok şık duruyordu..

kuzeyi görünce yakışıkşılığı karşısında hiç bir kızın duramayacağını anladım.

KUZEYİN GÖZÜNDEN

Güneşi öyle beyazlat içinde görünce bir kere daha aşık oldum.

İkimizde çok uyumluyduk.

O gelin.

Ben damat.

O beyaz.

Ben siyah.

Beyaz ve siyahın uyumunu bu kadar seveceğim düşünmezdim..

Kolumu aralayıp güneşin koluma girmesini sağladım.

Arabaya kadar kolumda yürürken , arabaya geldiğimizde önce kapısını açıp güneşi oturtum.

Sonrasında kapısını kapatıp arabaya bindim.

20 dakikalık yolculuktan sonra sahil tarafında çok şık bir restorant kapattırıp sadece güneşle ikimiz için ayarlattım.

Güneş ile birlikte restoranttan içeri girerken çalışanlar kapılarımızı açıp masamıza kadar eşlik ettiler..

Sağ tarafımızda klasik parçalar çalmaları için keman vs vs den oluşan küçük bir grup bize eşlik ediyor..

Klasik şarkıları çalmaya başladıklarında masaya anca göz atabildim..

Bir uçta ben değer uçta güneş oturuyordu..

Masamız olağan üstü güzel ve kırmızı mumlarla süslenmiş.

Yerlerde kırmızı güllerden yol...

Servisin başlaması için elimle garsonlardan birine işaret verdim.

Hemen anlamış olmalı ki yemekler sıralanmaya başladı..

Yemegimizi yerken bir yandan da eğlenceli vakit geçiriyorduk.

ARASIN GÖZÜNDEN

Günlerdir güneşsiz bir hayat yaşıyorum.. 

sırf benden uzak kalması için  , beni unutması için..

gerçekleri öğrendiğinde önce şok olacak..

sonra benden nefret edecek.. Aslında benden nefret etmesi için bir neden yok .. çünkü ben hiç bir şey yapmadım..  tüm suç babamın.. 

her şey onun yüzünden.. belkide onun yüzdenden güneşle bir daha asla birlikte olamayacağız.. ama ben onu sevmekten de korumaktan da asla vazgeçmeyeceğim.

***

Telefondan rastgele bir şarkı açıp duşa girdim ve dinlemeye başladım. Sözleri çok anlamlı nedense benim güneşe ihanetimi anlatıyordu sanki.. yada bana mı öyle geldi ha ? 

duştan çıkıp üzerimi giyindim .. siyah pantalon siyah kazak siyak spor ayakkabı ve siyah saat.. siyahlara büründüm .. 

her zaman ki gibi siyah hep kaçışım olmuştur.. şu anda olduğu gibi..

masanın üzerindeki sigara paketinden bir dal sigara alıp yaktıktan sonra uzun bir nefes içime çektikten sonra biten şarkıyı tekrara alıp dinlemeye başladım..

 tekrar bir nefes çekip sıkıntı ile dumanı dışarı üfledim.. güneşi ne olursa olsun kazanmam lazımdı..

düşüncelerimden kurtulup zır zır  çalan telefonumu elime alıp kimin aradığına baktığımda. 

çağrı ? 

alakaya maydanoz .

hemen açıp "ne var çağrı ?" dedim .

- ulan piç senin yüzünden güneşi elimden kaçırıyorum!

ne derdi var yine bunun  amına koyduracak yine!

- ne olmuş güneşe ?

-ulan şerefsiz senin yüzünden kız bugün seni unutabilmek için  yada şöyle söyleyeyim. seni unuttuğunu herkese kanıtlamak için kuzeyle akşam yemeğine çıkacak .!

- ne ! sen nereden biliyorsun !

-her gün onu takip ediyorum. dün evine çicekci geldi. adamı durdurup notu okudum notta sana senden daha güzel bir şey veremem fakat bu gülleri görünce sen geldin aklıma .. lütfen yarın saat 20.00 de belimle birlikte akşam yemeğine çıkar mısın ? diyordu. senin amına koyayım aras tam güneşe yaklaşacağım senin bokuna her şey mafolmak üzere.!

-siktir lan bok. sen nereye kazanacaksın güneşi  piç .  eger bu söylediklerin doğruysa bitiririm o kuzeyi!

-doğru ulan doğru.!

suratına telefonu kapattıktan sonra düşünmeye başladım .

bu piçin beni aramasının tek nedeni onların buluşmasını mahfedip ona yol açacağımı düşünmesiydi. 

unuttuğu bir şey var evet ben o buluşmayı yıkarım  güneşi kuzeye yar etmem fakat çağrıya da o boklu merte de yar etmem.

"SENİ KİMSEYE YAR ETMEM GÜNEŞ!"

Kolej Aşkı'm #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin