K.A-41- Kim Bu? (düzenlendi)

6.6K 315 38
                                    

Multimedia :isimsiz kişi ( kim olabilir tahminleri alayım ❤)

Şu anda hala bardayız..  Ve ciddi anlamda iyi eğleniyoruz.. Sevdiğim müziklerden biri çıkınca kendimi tutamayıp yerimden kalkıp dans edenlerin arasına karıştım.  İyi dans ettiğimi düşünüyorum.

Hareketlerim her ne kadar sexy olsada ciddi anlamda dikkat çekiyordum.. 

Şarkı bittiğinde sakin adımlarla locaya gidip oturdum.. Sanki izleniyormuş gibi hissettim..  Biraz cevreme bakındıgımda tam karşı locadaki bir kişinin beni izlediğini gördüm.. Sarışın mavigözlü kas yığını krızmatik biri..

Yanında ki kişilerle arada bir benden gözlerini çekip konusmaya dalıyor..  Oha gamzesi var hemde iki tane.. 

oha  ne kadar da çekici yaptı bu hal onu...  Ne diyorum ya ben!?  Tekrar bir kaç kadeh içip tokuşturduk.  Sohbet muhabbet ederken saatin baya geç olduğunu görüp artık kalkmaya karar verdik.. 

Locamızdan kalkarken karşı locadaki çocuk - tabi çocuk dediğime bakmayın - ve masasında ki herkes kalktı..  Aynı anda kalkmamız tesadüf olabilir mi?  Sahsen tesadüflere inanmam.  Yok tesadüf diye birşey sadece olması gereken olur.  Bazı insanlarda buna tesadüf der ve geçer. 

Bardan çıkınca esra dahil herkes arabaya bindi..  ben kendi motoruma binince önce eldivenlerimi giydim..  Sonrasında tam kaskımı takacakken barda beni izleyen o çocuğun da motora binmek üzere olduğunu gördüm..  Bana baktığın da hiç beklemeden kaskımı takıp bardan hızlıca uzaklaştım.. 

Kuzeylere geldiğimizde yurda gitmek için ısrar etsemde iyileşmeden biyere gidemezsin deyince olduğum yerde kaldım.. 

Esrada benimle kalınca hemen üstümüzü değiştirip yatağa yattık.. 

***

4 gün sonra

Artık kaçırılmamın ardından toplam 6 gün geçti ve artık kendimi iyi hissediyorum..  Vücudumda ki morluklar dikkatli bakmadığı sürece göremeyeceğin kadar geçmişti. 

Kuzey gamze hoca ile konuşup benim hastalandıgımı ve kamp  olayınıda iyileştiğim zaman gitmemiz gerektiğini söylemiş..  İyileştiğime göre kampa gidebiliriz artık.. 

Artık gitme vakti..  Aşağı inip herkesle beraber kahvaltı yaptıktan sonra.. 

"Yolcudur abbas baplasan durmaz." diyip yerimden kalktım

"güneş gitmek istediğinden emin misin bak kalabilirsin burada." dedi kuzey ama kalmaya niyetim yoktu..  

Kuzeyi gitmem konusunda ikna ettikten sonra esra ile motora atlayıp yurda gittik... 

Kolej Aşkı'm #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin