K.A-27- Özür!? (düzenlendi)

7.8K 401 63
                                    

Salak mı bu kız yani okulun popüler çocuğu ile sevgili olmak gibi bir derdim olacagını falan mı sanmış? 

Popüler olabilir benim hiç umurumda değil ayrıca ben daha yeni bir ayrılık süreci yaşarken kim nasıl düşüne bilir ki?  herkezin canı cehenneme!

Son derste bitti zil caldı ve direk yurda gecicekken  o sırada alev denen sürtügü görmem bir oldu. 

Bana öyle bakışkar atıyorki   üzerine atlamamak için kendimi zor tutuyorum..

Sinirimden delirmek üzereyim. Kendi kendime konuşuyorum farkındayım ama yapıcak birsey yok .. 

O sırada odama kadar söylene söylene geldim. Üstümü degiştirip direk yatagı boyladım..   bugun cuma oldugu için istedigim kadar uyuyabilirim.. Zaten hemen  uyuya kalmısım..

***

Birden binanın dısından gelen seslerle uyandım daha dogrusu uyandırıldım.. 

Yataktan kalkın pencereye ilerledim seslerin hala ne oldugunu anlamaya çalışıyorum ama yok uğultulu geldigi için hiç birsey anlayamadım..  Pencereyi acıp dısarı bakmamla şok olmam bir oldu.. 

8 tane motor 7 tane araba son ses müzikle okulun girisinde  bekliyorlar..  Dur bir dakika o aras degilmi ya?

Hemen üstümü degiştirip asagı indim. Tabi arasın beni görmesi uzun sürmedi.  Müzikleri kapatıp :

- güneşim özür dilerim nolur gel afet

-pardon?!

-seni seviyorum güneşim bak herkez bizim için geldi seni alıp eglenmeye gidicez

Tam istemedigimi söyleyecekken esra yanıma gelip bi yere bakmamı isaret etti.  Gördügüm manzara karşısında ne yapacagımı bilemedim.  Kuzey ve kucağında bir adet alev.

Sinirle esraya dönüp

-hazırlan eglenmeye gidiyoruz

Birden herkes alkışlamaya başladı müzikler sonses acıldı..  Aras bana yaklasıp :

-hiç pisman olmayacaksın güneşim.. Dedi

-hazırlanıp geliyoruz.

***

Odaya cıkıp direk dolaba yöneldim..  Siyah göbegi acıkta bırakan gögüs altında biten büstiyer altına siyah deri pantolon ayakkabı olaraksa siyah yarım bot büstiyerin üstüne ince siyah deri ceket giydim saçlarımı da dalgalı yapıp acık bıraktım..

Makyaj sadece eyeliner  rimel ve parlatıcı sürdüm ..  Esrada coktan hazırdı oda benim gibi siyahlara bürünmüştü. Canta almadım sadece elime telefonumu alıp odadan cıktık tabi motorun anahtarını ve kaskını unutmadım.. 

Bahceye indigimizde herkez bizi bekliyordu.. Park halindeki motoruma yöneldim o sırada kuzeyle göz göze geldim tabi alevi hala kucagındaydı.. 

Hiç beklemeden motora atladım esra da arkamdan.. Motoru calıstırıp birazcık ses yaptım amac dikkat cekmek siyah  kasklarla tam bir butün halindeydik.. 

Herkez Motoru çalıştırdığımı görünce arabalarına ve motorlarına atlayıp yola koyuldular..  Bizde peşlerinden tabi.. 

Yaklasık 30 dk sonra kocaman simsiyah giriş  kapısı olan kapının üstünde mai tai yazan biyere geldik..  Millet araclarından inmiş bizi beklerken bizde hemen  motoru park edip indik.. 

İceri girdigimizde sonses müzik eglence vardı herkez delider gibi dans ediyordu bizde  yaklasık 40 kişi vardık içeride gruplar halinde oturulabilecek localar vardı bizde iki grup halinde yanyana localara oturduk önümüze içkiler gelmeye basladı esra ile ben yavas yavas içerken digerleri tek dikişte bitirip diger içkilerine geciyordu.. 

Eglence sohbet muhabbetin ardından aras elimden tutup beni locadan kaldırdı.. 

-seni aldatmadım içkiliydim sen sandım özür dilerim seni seviyorum güneşim

-özrün kabahatinden büyük ben sanmışmış

-affet beni lütfen güneş..

Birden aglamaya baslayınca me oldugunu anlayamadım..  Gercekten aglıyormuydu..  Birden elimle göz yaslarını sildim.. 

Tam konusup affettigimi söyleyeceken arasın arkasından biri gelip elini  tuttu ve öne dogru ilerlemeye basladı.. 

Gözlerime inanmıyorum ya nasıl olur bu!? Arası evde bastıgım kızdı bu!?

-senin allah  belanı versin sakın bir daha yaklasma yanıma

Esraya gel isareti yapıp kosarak bardan cıktım tabi arkamdan güneş gitme diye bagıran arası duymam geç olmadı..

Kolej Aşkı'm #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin