''ölümü ilk defa yakın hissediyorum kendime.. Nefesini duyuyorum yüzümde , kalkıp gidelim dese , ölümün ilk defa yakın hissediyorum kendime.. Bir dost gibi , bir arkadas gibi , korkmadan gidecegim sanki.. Vakisizce....
Bekli gündüz , belki gece vakti. Ben önde o arkada. Birbirimizden habersiz iki garip yolcu gibi ölğmle aynı kaderi paylaşıyoruz sanki. Hep istenilmeyen oldun ölüm. Senin istenilmemen normal , koparıp alıyorsun hayattan. Bilemedim ölüm bu kararsızlıkla hem yasamaktan yoruldum heöde bu uyanısta dahada uykuda kaldım.. Sen GİT en iyisi ölüm.. Nasılsa gelecegim. Ama simde git ölüm babamı ve kardesimş de burda bırak git.. Onlar burda kalsın ölüm ne olur... ''
''annem can cekisiyor babamla güven bizi burda bırakıp gidiyo bu halde bırakıp gidiyorlar nasıl dayanırız ne yaparız babacım ne olur güvenin de elinden tut gel işte ne olur ''
***
Sehpanın üstüne düştügümde cam kırılmıstı ve ben basımı cok kötü carpmıştım.
ARASIN GÖZÜNDEN
Güneş cok kötüydu sadece gözünden yaslar iniyordu.. Birkac saniye sonra güneş cam sehpanın üzerine bayıldı.. Cam kırıldı.. Ve güneş basını cok kötü vurdu her yeri kan içindeydi.. Yüzünde ve kollarında büyük camlardan dolayı derin kesikler vardı basından kan geliyordu..
-DOKTOR ÇAĞIRIN HEMEN!!! diye bagırdım.
Hemen doktorlar sedye ile güneşi odaya aldılar.. Tam iceri ben de girecekken hemşire
-burdan sonrasına alamayız lütfen burda kalın.
-lan nasıl kalayım güneş içerde!!
Arkamdan bir el omzumu tuttu..
-kardeşim.. Dedi. Arkama baktıgımda batuyu gördüm hepsi aglamaktan cok kötü olmuslardı.. Ve aniden onlara sarıldım ağlamaya basladımm..
Allah'ım ona bir sey olamazsın sevgilim dayan!!
30 dakika sonra icerden doktor cıktı ve...
-kalp kapakcıklarındaki cökmeden dolayı atak geçirmiş böyle birsey tekrarlanırsa onu kaybederiz. Kollarında ve yüzünde hafif kesikler var karın bölgesinde büyük cam parcası var ve boynunda hafif zedelenme var ve simdi de aileden birinin onayı gerek.
-ne onayı?!
-ameliyat için.
-ne ameliyatı.!!!!!
-kalp kapakcıklarındaki cökmeden dolayı ameliyat olması lazım olmazsa kaybederiz bu yuzden onay lazım ailesinden yada yakın birinden onay almamız lazım siz nesi oluyorsunuz?
-sevgilisiyimm.. Ailesi kaza gecirdi.. Annesi yogun bakımda babası ve kardesini kaybettik..
-baska yakını yokmu?
-Bildigim kadarıyla yok.. Dedim
-O zaman en yakın olarak sizden onay alayım.
-ben mi?
***
-Ben mi karar vericem simdi? Dedim
-evet acele edin lütfen.
-tamam hemen ameliyata alın.... dedim
30dakika sonra
Ameliyata aldılar.. Ona birsey olursa yakarım bu dünyayı yakarım lan!
Bir saat sonra ameliyathanenin kalısı açıldı ve doktor çıktı hepimiz aniden doktara kostuk..
- nasıl iyimi? Dedim aniden
-evet ameliyat basarılı geçti simdi uyanmasını bekleyecegiz. Dedi ve gitti doktor..
Birden aglamaya basladım sevinçten mi yoksa onu kaybetme korkusundan mı bilmiyorum.. Gülüşünü... Bakısını.... Kokusunu özledim.. Uyan be güzelim uyan artık uyannn!
Bir gün sonra
Kimse uyumamıstı bende yogun bakımın önünde güneşi izliyordum.. O kadar güzel uyuyordu ki o kablolara ragmen..
Yanıma esra ve aylin geldi..
-aras? (esra)
-efendim esra?
-iyi olacak demi?
-kızım sacmalama tabikide iyi olacak bırakır mı bizi hiç güneş (aylin)
-iyi olacak merak etmeyin kızlar..
Aniden içerdeki makinalardan dıt dıt dıt dıııt dııııııtttttt diye ses gelmeye basladı.. Makinalardan birindeki cizgiler dümdüzdü. Doktorlar hemen odaya girdi. Hepimiz cama yapıstık.. Ve aniden perdeleri kapattılar.
- baksak ölürsünüz demi sefersizler!! diye bagırdım.
-sakin ol kardesim.. Dedi batu
Birkac dakika sonra doktorlar oldadan cıktı..
-arkadasınız kendine geldi dedi gülerek
Gidip doktara sarıldım bizimkilerde birbirine sarıldı aglıyordu herkes..
Doktor birden..
- aras kim? Dedi
- benim.. Dedim
-sizi sayıklıyor içeri alıcam sizi ama kısa sürecek tamam mı?
- tamam.. Dedim heycanlı birsekilde
Hazırladılar beni ve içeri girdim...
***
''Askım'' dedi buruk birsekilde..
-güzelim seni cok özledim ömrümden ömür gitti seni beklerken..
-babamla güven ölmedi demi aras?
-günes basın sagolsun... Dedim ve aglamaya basladı..
- an-nem nasıl peki??
- uyuyo güzelim iyi olacak seni seviyorum dedim ve yavaşça dudagından öptüm..
Doktor gelip cıkmamı söyledi bende güneşin elinden tutup öptüm ve dısarı cıktım..
Aylin ''durumu nasıl??? '' dedi
-iyi ama babası ve kardesinin ölümünü kabullenemiyor cok ağlıyor dedim.. Aniden annesinin odasından dıt dıt dıtt dıııttt dıııııtttttt diye sesler gelmeye basladı....
- allahım ne olur annesinide kaybetmesin ne olur allahımm.! Yalvarırım!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kolej Aşkı'm #Wattys2017
Teen Fictionİstanbul'a taşındıktan sonra okul kayıtlarımı halletmem gerekiyordu ve bilin bakalım nereye nakil oluyorum .. GİRİŞİM KOLEJİ... Onlar kadar iyi olmasa da benim de maddi durumum yerindeydi , zengin zübbelerin olduğu koleje düşmüştüm. *** Gün...