EVET.. K.A AİLESİ GÜZEL BİR FİNAL YAPIYORUM .. FİNAL ÜÇ BÖLÜMDEN OLACAK İLK BÖLÜMÜ KARSINIZDA HADİ BAKALIM .. VOTE VE YORUMLARI UNUTMAYIN SİZLERİ SEVİYORUM ŞEBELEK OKURLARIM.
ŞEBELEK YAZARINIZ..
Okul yine sıradandı.. hemen arabaya binip eve geçtim . odama çıkıp dizleri yırtık kot pantolon üzerine beyaz salaş t-shirt giydim beyaz spor ayakkabılarımı giyip sadece telefonumu alıp evden çıktım.. Arabaya binip okulun önüne geldiğimde arasla aynı giyindiğimizi fark ettim..
- askım planlasak olmaz bak
- valla öyle askım
Konser zaten halk konseriydi.. Konser alanına geldiğimizde aras beni alıp başka bir yere götürmeye başladı.. Nereye gittigimizi sorduğumda sürprizi olduğunu söyledi.. sessiz sakin demek isterdim fakat heryerde siyah takım elbise giymiş body-guard'ların olduğu yere doğru ilerletmeye başladı bir kapının önüne geldiğimizde .. Kapıda YALIN yazısını görmemle heyecan bastı.. aras kapıyı tıklayıp içeri girdi bizde arkasından tabi.. lanet olsun yalının yanındaydık inanmıyorum ya!
-aras nasılsın? (yalın)
- iyidir abi sen nasılsın?
- iyiyim kardeşim konser için geldiniz değil mi? (yalın)
-evet abi bu bu güneş kız arkadasım seninle tanıştırmak için gelmiştim..
-g-gerçekten mi ?
of kekelemenin tam sırası güneş afferin!
-Benimle sarkı söyleme istermisiniz? (yalın)
-kabul.(aras)
-peki o zaman süper konser on dakikaya baslayacak . siz alana gecin ben konserde bir iki şarkıdan sonra sizleri davet deceğim konserde görüşürüz ..
-şey yalın bey?
- yalın beye gerek yok yalın sadece yalın ve sende ?
-bende güneş.. şey yalın fotograf çekile bilir miyiz?
-tabi:)
yalınla fotograf cekildikten sonra instagram da paylasıp altına
#sesindeaşkvar
#konser
yazıp paylaştım ve paylasır paylaşmaz herkes beğenmeye başladı.. konser alanına geçip yalının çıkmasını bekledik hava kararmaya başlamıştı.. birden yalının keske şarkısı calmaya başladı .. ve sahneye geldi .. alkış kıyamet kızların yalın diye bağırışları ..
Bırak saygından kuşkum yok
Hatrımdan kalıyorsan hiç kalma bırak
Sensiz olmaya itirazım var
Canımı çok yakacak,izlerin bana yeter
Keşke oyunlar oynamasaydık
Üzülmeseydi şarkılar
Hala buram buram sen kokuyorlar
Ahhh Keşke oyunlar oynamasaydık
Üzülmeseydi şarkılar Hala sana yazılıyorlar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kolej Aşkı'm #Wattys2017
Teen Fictionİstanbul'a taşındıktan sonra okul kayıtlarımı halletmem gerekiyordu ve bilin bakalım nereye nakil oluyorum .. GİRİŞİM KOLEJİ... Onlar kadar iyi olmasa da benim de maddi durumum yerindeydi , zengin zübbelerin olduğu koleje düşmüştüm. *** Gün...