Piyano calmaya gitmemin sebebi kendimi iyi hissettirecek olmasıydı.. Yani birden böyle grup falan kurmak sarkı söylemek bana göre birşey degil.. Sesimin güzel oldugunu söylerler tamam ama ben beğenmiyorum..
Gamze hocanın konusmasından sonra kuzey bir anda gamze hocayı tutup "ben onunla hayatta söylemem sesi falan güzel degildir kesin daha dogru düzgün nota basamazken ben calışmam güneşle!" ne demekti bu ulan daha biraz önce sınıftan çıkarttıktan sonra ki konuşmana bak simdi ki konusmana bak! Lale!
"iyi tamam. " neden simdi böyle birsey dedim ki? Mal gibi kaldım her zaman cevap verip çemkiren güneş tutuldu.
-güneş salak mısın niye elinin tersiyle ayzının ortasına iki çat çat vurmuyon beni deli ediyorsun kızım ya ( iç ses)
-lan içses beni galeyana getirme kürekle dalarım he.
-guzum ne dedim lan ben uşak orda sana demediğini bırakmasın sen iyi tamam deyip sus slk güneş! (içses)
- uzattın ama içses sen bi siktir git bak bakalım ben ordamıyım?!
- hhahahah ne komik gidiyorum ararsın ama bulamazsın küstüm cüzzz! (iç ses)
Gamze hoca kuzeyin sözlerinden sonra sadece " kuzey bu benim kararım karşı cıkmazsan sevinirim. Ayrıca çokta güzel caldı. Senin kadar iyi bilemem sonucta ünlü müzisyen tunç şavaşın oğlusun. Ama emin ol güneşin sesi cok güzel. Bu konu burda kapanmıştır." diyip gitti.. "kuzey bey madem istemiyorsun bende o kadar meraklı değilim seninle şarkı söylemeye." dedigimde "emin ol zorunluluktan söyleyecegim güneş."ne sanıyor bu kendini iyiki müzisyen bi babanın oglu.! Bir dakika tunç savaş mı dedi gamze hoca? tunç bey benim bile bilmedigim coğu enstrümandan usta ve sesi muhteşem.. Ayrıca tunç holding de onların sanırım.. İnanmıyorum ya cok sanslı babasından cok sey ögrenebilir.. Oha dur alev sürtügü neden kuzeyin yanında çünkü babası ünlü müzisyen oglularına kapagı atınca oda ünlüler camiasına katılacak sürtügün hayale bak sen.. Neden ben suanda bunları düşünüyorum? Güneş dön kuzeyle olan tartışmana salak " hayırdır kuzey ne oldu da birden böyle davranmaya başladın!?" dememle ilk başta hafif sırıtma ile başlayan gülmesi kahkaha ya döndü. Fark ettim de ne güzel gülüyorsun sen öyle ya. Sinirimi alıp götürdün.. "güneş bu okula geldiginden beri başına gelmeyen kalmadı fark ettiysen sadece yardımcı oldum beni tanımıyorsun ben hep böyleyim sana karsı degişik davrandıgımı düşünüyorsan yanılıyorsun. Hayal dünyandan bir an önce çık bence! Ayrıca okuldan sonra buraya gel grubu ayarlıyalım da bitsin gitsin şu amına kodugumun kampı!"diyip cıktı..
Hep birileri tarafından hırpalanmak zorunda mıyım ya? Nedir benimle alıp veremedikleri?! Bir kez daha bana bagırıp çagıran olursa kafasını duvara vur vura kanını akıtıcam sonra duvara sürterken kıvılcım cıkartıp ateş yakıcam.. Ağzıyla gözlerini yer digistirip organlarını kesicem! Kestigim organları dısarı cıkartıp elimde oyun hamuru gibi yuvarlayıp içli köfte yada yada dur munbar dolması gibi içeri tıkıcam.. Bu hale getirdigim kişi kızsa tırnaklarını sökücem erkekse önce hadım edip sonra tırnaklarına kırmızı oje sürücem ..
Düşüncelerimden sıyrılıp sınıfa dogru çıkarken alev sürtügü dibimde bitti.."hah ben de tam sıradaki kurbanımı arıyordum" diyip güldüm. "ne var alevcik!?" ahahha sıfatı kaydı dur kız daha bisey yapmadım noliiy. "bana bak sürtük kuzeyimden uzak dur demedim mi sana?!"
bono bok sortok kozoyomdon ozok dor domodom mo sono bon!?
"he dedin noldu zoruna mı gitti zoruna gidenin ......... Gideriz alevcik!?" sıfat yok oldu "senin sacını başını yolarım kızım bana bak o grup kurulmayacak anladın mı?" sacımı yolacakmış hahahaha sen benim sacımı yolmak kakakaka ana götümle gülüyorum alevcik "yolsana allah sen alevcik tabi sende o göt varsa dene de bi gör noluyo !?" tam üstüme gelirken esra geldi.. "hayırdır güneş bu zillinin keranede olması gerekiren senin yanında ne işi var ?" vay anam babam kız senin agzın ne laf yapıyo bak hele suna "grup kurmayacak mısım yoksa sacımı başımı yolmakla tehtit ediyo" önce bi durdu durdu bana baktı ve aynı anda puhhhaaaa ahahhaha diye gülmeye başladık okuldakiler bize şok içinde bakarken. bir anda alevin kızıl kafasını tutup yakındaki duvara vura vura kanattım sonra boynundan yakaladıgım gibi "evet bekliyorum yol sacımı alevcik.. Ah ama dur sende o göt yokki..dur bi bakim.. Hımm valla yok göt. Bana bak kimin istersen onun yanında olur onunla sevigili olur onunla sarkı söylerim sen buna karısamazsın hele bi karıs senin anandan doğduğuna pişman ederim! "dedim sonra elimi cekip sacını basını düzelttikten sonra gitti.. Ama eminim o bununla kalmaz biseyler yapmaya calışır kesin.
***
Okuş cıkısında direk müzik odasına gidip kuzeyi bekleme planın vardı fakat o coktan gelmis solo biseyler çalıyordu.. Geldigimi belli etmek için Öksürüp bogazımı temizleyip "merhaba"dedim.. Bana dönüp "birincisi ikimiz solistiz iki gitarist bir baterist gerek onlarda benim ceteden Gökhan sarp mete olur mete ve sarp gitarda gökhanda bateride iyidir.. Geri bir bag vokalist kaldı .." "bir zahmet de ona ben karar vereyim esra olmalı benim kadar onuda sesi güzeldir.." "tamam grup halloldu o zaman yarın bi calışma yaparız." diyip gitti p*ç.
O zaman grup şu şekilde :
-vokalistler : ben ve kuzey
-gitaristler : mete ve sarp
-baterist :Gökhan
-bag vokalist : esra
Tam piyononun basına oturdum birkaç bisey mırıldanıcaktım ki agzıma bir bez barcası tutulup gözlerim kapanıcaya kadar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kolej Aşkı'm #Wattys2017
Teen Fictionİstanbul'a taşındıktan sonra okul kayıtlarımı halletmem gerekiyordu ve bilin bakalım nereye nakil oluyorum .. GİRİŞİM KOLEJİ... Onlar kadar iyi olmasa da benim de maddi durumum yerindeydi , zengin zübbelerin olduğu koleje düşmüştüm. *** Gün...