Tam da ortalarında durmuş onları ayırmaya çalışırken..
Mert lafa girip "güneş çık aradan." durur mu çağrı " pezevenk seni güneşin yanında görmeyeceğim demedim mi hala nasıl arkasından geliyorsun!?"
"seviyorum çünkü!"
"sen sadece seviyorsun ben onun için ölürüm sen peki sen!?"
çagrı lafa başlayınca çağrıya , mert lafa başladığında merte bakıyordum. Resmen aralarında salak olmuştum bu iki gerzek benim için kavga ediyor ne kadar da trajikomik! Artık araya girmenin vakti geldi bence.
" yeter beni sevmeyin! Birincisi mert sen beni aldalttın ikincisi sen çağrı peki sen? Neler yaptın? Hayatımı maffettin! Seni asla affetmeyeceğim.! Seni de asla affetmeyeceğim mert!"
tam devam edeceken biri kolumdan tutup mert ve çağrının arasında kalmaktan kurtardı.
Arkamı döndüğümde beni çeken kişinin kuzey olduğunu gördüm. Kuzey ilk bana bakıp sonra gözlerini çağrı ve merte çevirdi ve tüyleri diken diken eden öldürücü bakışını atarak konuşmaya başladı. "bana bakın bu kızın yanında yakınında görürsem işiniz biter!" deyip kolumdan tuttuğu gibi sınıftan cıkarken sinir bozucu hocanın sesi ile kapıda durup sözünü bitirmesini bekledik . "bu ne rezillik cıkın dısarı !çıkın !!dısarı!!" diye bagırdı. Dönüp Ay götüm demek isterdim fakat uğraşamam.
Kapıdan çıkıp kuzeyin kapıyı kırarcasına kapatmasından sonra kolumu tuttuğu elini direk yüzüme yereştirip "iyi misin güneş?" dediğinde neden bu şekilde davrandıgını düşünmeye başladım sonuçta ilk geldiğim günden beri kedi köpek gibiydik. Ne oldu da bu şekilde iyi davranmaya başladı. Ben bunları düşünürken bir el omzumdan tutup sarsması ile kendime geldim. Kuzeydi bu kişi. " güneş cevap versene iyi misin? Bak iyi görünmüyorsun hastaneye gidiyoruz hadi!" artık cevap vermem gerektiğini fark edip "kuzey ben iyiyim sadece dalmışım ve teşekkür ederim bu saçma olaydan kurtardığın için" dedim.. "Saçmalama ne teşekkürü piçlerin dediklerine bak hem biri aldatıyor hemde diğeri hayatını altüst ediyor. Sikerim belalarını bir daha yaklaşmaya kalksınlar bak ne oluyor gör. Hadi kantine gidip birşeyler yiyelim" dediğinde onaylar şekilde kafamı aşağı yukarı salladım.. Kantine geldiğimizde iki karısık tost ve ayran alıp masaya oturduk.. Kuzey normal insan gibi yerken ben hiç aldırış etmeden hayvan gibi yedim.. Tabi kuzeyin her ısırığımda " yavaş , yuh , boğulacaksın , oha oha vs vs" her birsey demeye kalktığında üşenmeyip göz deviyordum.. Acıktım ne yapayım yani yanımda erkek var diye yada herhangi biri... kim olursa olsun mırın kırın edip yememezlik yapmam diger kızlar gibi.. Sonunda tostları bitirip bahçeye çıktık.. Zil çaldığında esre gökhan mert sarp yanımıza geldi..
Esra "ortalık yeni karışacak ne vardı da geldi bunlar!" diye sitem ederken mert " hayırdır abi!?" deyip kuzeye döndü. "çağrı ve mert diye iki çocuk geldi güneşi seviyorlar ve ikiside piç. Kıza neler yapmışlar hayatını mahvettiler ve gelip hala laga luga yapıyorlar !" sarp" halledelim hemen" deyince kuzey "bir.. tek bir yanlışlarına bakar halletmemiz." esra araya girip " okulu ekip gezelim mi?" diyipce
Sarp " olur"
Gökhan " fark etmez"
Mert "sevgilim nereye ben oraya "
Kuzey " e hadi o zaman ne duruyoruz yalnız tek araba gidelim. " diyince herkes onayladı.. Kuzey sürücü koltuğunda ben önde esra cam kenarında yanında mert onun yanında sarp sarpın yanında sığamadığı için totosunun yarısı sarpın dizinde diger yarısı havada anlayacağınız gökhan sarpın kucağında oturuyor. Allahın herkes gökhana gülerken gökhan birden lafa girip "of keske kendi arabamla gelseydim amına koyayım" diyince sarp "olum sana götü ağır diyordum ama gerçekten ağır olduğunu bilmiyordum bu gün hepimiz sayende anlayıp görmüş olduk amına koyayım dizim çürüdü lan!" diyipce kuzey dahil herkes kahkahaya boğuldu.
Kuzey arabayı çalıştırıp merkeze sürdü.. Geldiğimiz yere bakınca taksimde olduğumuzu anladım. Kuzey arabayı park edince" hadi inin biraz yürüyelim istiklal caddesine gidip gezelim bir yerlere oturalım" dedi
Arabadan inip istiklal caddesinde ilerlemeye başladık. İlerde büyük bir kalabalık ve ses vardı.. Merak edip esranın elinden tutup oraya sürükledim.. Sokak sanatçıları müzik çalıp insanları eğlendiriyordu.. Hemen esranın elinden tutup kalabalığı yarıp esra ile sokak sanatçışarının önünde el ele tutuşup saçma sapan dans etmeye başladık.. İnsanlarda bizden güven alıp herkes deli gibi dans etmeye başladı mert kuzey sarp ve Gökhan dikilmiş herkes dans ederken sap gibi birbirlerine bakıp öylece dikilirken esra ile gidip hepsini ortaya çekiştirip dans etmeye zorladık .. Hep beraber salakça dans edip durduk.. Gökhanın dansı bizi bizden aldı.. Gülmekten karnımıza ağrılar girerken bir yerden sonra yorulduğumu fark edip kafenin birine oturduk.. Birseyler içtikten sonra hava karamaya başladığından çok fazla geçe kalmadan okula geri döndük.. Yurda girip yataga uzanınca yorgun olduğumu anladım.. İçimden Eğlenceli bir gündü diye gecirdikten sonra.. Gözlerim kapanma noktasına gelince direk uykuya daldım ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kolej Aşkı'm #Wattys2017
Teen Fictionİstanbul'a taşındıktan sonra okul kayıtlarımı halletmem gerekiyordu ve bilin bakalım nereye nakil oluyorum .. GİRİŞİM KOLEJİ... Onlar kadar iyi olmasa da benim de maddi durumum yerindeydi , zengin zübbelerin olduğu koleje düşmüştüm. *** Gün...