K.A-63- Arkadaşımsın Sen (düzenlendi)

4.4K 235 25
                                    

Sabah uyandığımda dün olanları düşündüm. Kuzey beni öpmüştü.

-güneş seni seviyorum.

Dedi. 

Ne yapacağımı bilemedim tamam ilk başlarda hoşlanır gibi oldum ama ben arastan başkasını sevebileceğimi düşünmüyorum..  

Aras olmasaydı belki hatta büyük ihtimalle bir kereliğine mahsus olmak üzere denerdim.

Aras her ne kadar da beni bırakmış olsa da ve eskisi gibi playboy havalarında davransa da biliyorum beni sevdiğini yada öyle düşünmeye çalışıyorum.

-kuzey biz arkadaşız tamam ilk geldiğimde bir terk edilme sonrası boşluktaydım.  Sana karşı hislerim vardı.  Ama ben arastan başkası ile yapabileçeğimi sanmıyorum.  Olmaz. 

Dememle birden bağırmaya başladı.

-neden güneş neden!  Ben seni seviyorum gerçekten seviyorum.  Aras gibi çıkarlarım için kullanmam! yada seni yarı yolda bırakmam.! Tamam.  Sen şu anda istemiyor olabilirsin ama emin ol bu fikrin değişecek.  Değişmesi için elimden ne gelirse yapacapım güneşim.

-sanmıyorum ama sen bilirsin kuzey seni boş hayallerle üzmek istemiyorum.

Deyip clubden çıkıp arabama binip  eve geçtim.. İşte böyle ne olacak bilmiyorum...

KUZEYİN GÖZÜNDEN

Karşılıksız aşk nedir?

-Diyelim ki sen balık ol.

Çok yaramaz bir balık ol ama. Bir gün canın sıkılsın ve suyun yüzeyine çok yaklaş. O kadar çok yaklaş ki elle tutulabilecek kadar bulutları seçebilecek kadar.Sonra bir buluta aşık ol. Öyle aniden saçma sapan.Seni görecek hatta halini beğenmeyecek diye hemen suyun en dibine kaç. Havalar yağmurluymuş o sıra. Her gün gör o bulutu. Yağmur damlalarını yakalamaya çalış ondan sana gelen birer hediyeymiş gibi. Diğer bulutlardan ve şimşeklerden kıskan onu.En çok şimşeklerden. O da seni seviyordur belki. Yoksa bu kadar yağmur yağamazdı. O kadar çok yağamaz ki. Bir gün yüzeye çıkarken sıcak bassın yüzgeçlerini. Sanki mesela heyecandan mesela onu göreceksin diye bastı. Bir de bak ki o gitmiş.

Güneş gelmiş.

Güneş ne ki?

O kötü bir şey.

Güneş kötü bir şey olmasa bulut gitmezdi. Bu sefer sen yağmur yağdır bütün denize.Bir daha göremeyeceğin için değil. Çünkü sevse o ufacık beyaz bulut kalırdı orada. Uğraşırdı denize inebilmek için. Sis olurdu siz olurdunuz.Güneşte şu anda karşılıksız bana karşı ama ne yapıp ne edip onu kendime bağlayacağım. 

Hiç vazgeçmeyeceğim.

ATEŞİN GÖZÜNDEN

Güneş partide o kadar güzel görünüyordu ki. 

O kadar göz alıcı. 

Onu herşeyden tüm kötülüklerden korumam lazım. Çevresindeki kötülükleri güneşten uzaklaştırmam lazım ama nasıl?

GÜNEŞİN GÖZÜNDEN

Şu anda hala yataktayım kalkmayada niyetim yok.

Biraz daha uyumaya çalıştım.

Tam uykuya dalacakken zilin çalması ile yataktan kalkıp aşağı indim.

Kapıyı açtığımda bir çiçekçi elinde neredeyse 100 tane gül demeti ile karşımda duruyordu..

-güneş dönmez?

-e-evet benim.

-bu çiçekler size.  Şuraya da bir imza alayım.

İmzayı attıktan sonra çiçekleri alıp kapıyı kapattım. 

Çiçeklerin arasında kırmızı bir not dikkattimi çekti.

Notu açtığımda..





************************************

Sana senden daha güzel bir şey veremem fakat bu gülleri görünce sen aklıma geldin. Lütfen yarın saat 20.00'de benimle birlikte akşam yemeğine gelir misin güneş?

KUZEY ŞAVAŞ     

************************************

PEKİ ŞİMDİ NE YAPACAĞIM?






Kolej Aşkı'm #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin