Multimedia :güneş
Multimedia'daki sarkı : tom odell - heal (eger yasarsam!)
Hergün faklı farklı eglence aktiviteleri bulduk ve hergün birini yapmaya başladık mesela bu gün kano yarışı yapacagız..
Herkes ile birlikte sabahın erken vakitlerinde kalkıp kahvaltımızı yaptık..
İlk basta herkes denize girmek isteyince hocalar da bizi kıramayıp izin verdi..
Esra ile kulübemize gidip kapıyı kapattık..
Esra bana cingöz cingöz bakarken birseyler planladıgını anladım.
" hayrola yavrum birine mi benzettin??" dediğimde
"kuzu sen kesin bikini getirmemişşindir"
"yoo getirdim esracıgımmm" didiğimde azının aldıgı sekli görmeniz lazım hhaajajaj
"hmm.. hangi renk giyeceksin peki" dedi sinsice
"tabi ki de benim rengim olan siyah yavrum" diyip bol gamzeli gülücük yolladım..
Hemen bikinimi giyip uzun sarı saclarımı açtım. siyah güneş gözlügümü taktım ve siyah parmak arası terliklerimi giydim pareo mu da giyip esraya dönüp "ta ta ta tamm hazırım" dediğigimde uzun bir ıslık öttürdü..
(güneşin bikini ve pareosu)
"esramm simdi sen OF yavrum taş mısın mübarek vs vs falan demiş oldun demi jajaajaj ** cümlemi bitirdiğimde ikimizde gülerken esra da bir çırpıda siyah mayokinisini bikinisini giydi siyah gözlüğünü takıp siyah ve bayaz cizgili deniz sapkasını kırmızı plaj cantasını aldıgı gibi bana baktı ben de aynı sekilde ıslık öttürdügümde.
(Esranın mayokinisini)
"güneşimm buda vışş yavriyee bahh hele mi demek oluyo" dediğinde resmen gülmekten altına işemek dedikleri sey gercekleşmek üzereyken kapı caldı..
Esra ile gidip gülerek kapıyo acınca karşıda bir adet kuzey ve bir adet mert gözleri yuvalarından cıkarcasına bakarken.
Merte dönüp "oglum tamam kız arkadaşında yuh içine düşücen simdi jajajs"
Mert beni dinlerdikten sonra esraya dönüp "kızım bu ne hal lan her yer meydan da. Yok yok abi ben cıkarmıyorum seni. Kulübenin içinde bi yere leğene su doldururuz onla aynarsın hadi içeri gec."
Dediğinde ben hunharca gülmeye başladıgımda esranın kuzeyin ve mertin öldürüce bakıslarına maruz kalınca susmak zorunda kaldım ..
Esra sebelek bi sekilde mertin koluna girip" ask ama nolur ya "diyip köpek bakışları atınca saftirk asık hemen tamam dedi jajajaj. Burda saftirik aşık mert oluyor hahaha.
Esra ve mert gülüşüp Kapıdan kolkola cıkıp sahile gittiler. Gittiler beni bırakıp (!)
Karsımda hala yarı saskın ve yarı sinirli bi kuzey görünce "hayırdır kuzey ne bu sinir? dediğimde bir cırpıda" aynaya bak anlarsın! deyip gitti.
Ay götüm (!)
Nesi var ya taş gibi olmusum valla.
Hiçbir birini takmayıp kulübenin kapısını kapatıp cıktım.
Kulaklıgımı takıp telefonumdan sarkı secerken bir yadan önüme bile bakmadan yürümeye devam ediyordum.
Taşa takılıp Tam düşecekken biri kolumdan tutup kendine cekince beni yakalayan kişi ile burun bununa geldik hatta konussa sudaklarımız degecekti. Bu kişi kim sizce?
Tabi ki aras.
"Önüne bakmassan ayagıma takılıp düştügünde seni kurtardığım gibi başkası da kurtarır mı bilemiyorum!" dedi yuh ben bunun (aras!) ayagına mı takıldım.
"ben taşa takıldım sanmıstım." dediğimde yine eski aras meydana cıkıp cevap verdi.
" taş dedigin için iltifat olarak alıyorum." diyip sırıtıp gitti.
Öküz ne hakla hala benle mal mal konusabiliyor ki!?
Deniz kenarına gidip esyalarımı bırakıp kosarak denize gittim ve balıklama suya atladım.
Herkes denize girmiş eglenirken bizimkiler beni de yanlarına cagırdılar fakat ben tek başıma ilerileregidip yüzmeyi tercih ettim.
Yaklasık 3 saattir sudayım. Cok uzaklaşmadım sahil görünüyor. Tamam baya ilerideyim baya da derin ama ne yapayım yüzmeyi seviyorum.
Ben yüzerken bizimkiler de cıkmış coktan sahilde oturmaya bile başlamıslardı.
Bizimkiler kano yarışına başlamışlar daat ben istemedigim için gitmedim. O yuzden yüzmeyi tercih ettim..
Yüz üstü yatakta yatar gibi suyun üstünde yatıp güneşlendim..
Güneşlenmeye devam ederken aniden büyük bir dalga geldi. Sonra kulaklarıma dolan suyun sesi ile hersey uğuldamaya basladı.
Ayun derinlerine en derine inerken denizin dibinde gözlerimi acıp yüzeye cıkmaya Çalıştım ama sadece Çalıştım.
Cünkü denize girdiğimde cocuklugumda yasadıgım bir olaydan sonra her iki ayagıma kıramp girer. Su anda oldugu gibi..
Yüzeye cıkmayacalıştıkca daha da debeleniyor , dahada derine batıyorum.. Artık tuzlu sudan gözlerim yanmaya basladı görüşüm buşanıklastı..
Hefesim azılmaya basladıgı anda gözlerim kararırken bilincimin de gittigine eminim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kolej Aşkı'm #Wattys2017
Teen Fictionİstanbul'a taşındıktan sonra okul kayıtlarımı halletmem gerekiyordu ve bilin bakalım nereye nakil oluyorum .. GİRİŞİM KOLEJİ... Onlar kadar iyi olmasa da benim de maddi durumum yerindeydi , zengin zübbelerin olduğu koleje düşmüştüm. *** Gün...