ÇAGRININ GÖZÜNDEN
Beni korumalarla dısarı attırmanın hesabını vereceksin aras!
Arasın intikamı için güneşi kaçırmak da kullanmış olabilirim ama ben günesi seviyorum hemde hiç kimsenin sevemeyecegi kadar. En azından ben aras gibi iddaa malzemesi yapmadım. Mert gibi aldatmadım sadece sevdim bu duruma kim ne derse desin ister psikopatlık işter manyak işter deli divane asık...
Bardan atıldıktan sonra intikam için birseyler yapmam gerektigi aklıma geldi. Eger bu intikam da güneşi kullanırsam aras çıldırırdı. O yüzden direk arabamla güneşin evinin önüne gittim arabayı evin arkasına bıraktım. Güneşin gelmesini bekledim.
Yarım saat içinde geldi ve yanında serefsiz aras vardı. Aras güneşi bırakıp gitti güneş evden içeri girip kapıyı kapattı. Bende zili calıp beklemeye başladım. Zaten hemen kapıyı açtı. Kısa süre konusmanın ardından elimdeki beze döktüğüm güneşin bayılmasını saglayan ilacla kapıya yöneldim beze biraz döktüm ve direk güneşin agzını ve burnunu kapattım birkaç saniye içinde kendinden geçmişti.
Kucağıma alıp arabaya götürdüm. Güneşi bindirip kemerini bağladım.. hemen arabayı Çalıştırıp ormana sürdüm.. Ormanın ortasında çok sirin bir evim var kimse bulamaz sadece arasın aklına gelicek biryer burası..
arabadan tam inecekken güneş kendine gelmeye basladı. Tek söylediği kelime "neden?" demek olmustu.
GÜNEŞİN GÖZÜNDEN
Gözüm kapanırken sadece o kişinin çagrı oldugunu görebildim. Sarsıntılı bir sekilde kendime geldim. Burası kacaman ormanın içinde bir ev, büyük ihtimalle yollar kötü oldugundan sarsıntı oldu.
Kendime geldim sadece neden diye sorabildim. Birsey demeden beni arabadan cıkartıp yolda sürüklemeye başladı kapıya gelince kucagına aldı ve "Bak güneş yeni evimizi begendin mi?"
"şizorfen misin sacmalama benim zaten bir evim ailem var!"
"Hayır hayır hayır.. Yok benden baska yok olmayacak."
"Sacmalıyorsun lütfen bırak gideyim zorlamı tutucaksın beni burda?"
"Evet zorla gitmek yok güzellik."
İçeri girdik ve beni kucağında yatağa bıraktı üstüm sürüklenmekten berbat olmuştu bu geceki bardan kalan kıyafetim vardı üzerimde.
Çağrı "Güneş git duş al sana pijama çıkartacağım" dedi bende "istemez.'' dedim "sen bilirsin." deyip elinde iple bana yaklaşmaya basladı bir anda ellerimi yatağın kenarlarına bağladı sanki yatak çağrının benim ellerimi bağlaya bilmesi için yapılmıştı.
Ellerimi bağladıktan sonra ağzımı bantladı. "Bunları neden yaptım diye düşünüyorsun demi? Ben söyleyeyim aras beni bardan attırdı. Attırmanın hesabını verecek. Benden başka kimse seni sevemez! Sevmeyecek! Gerekirse hepsi ölecek sadece ben seveceğim. Peki beni kaçırman ile alakası ne durumun diyorsundur onu da cevaplıyayım. Çünkü aras sen varsan gelir buraya senden başkası getiremez onu güzellik. " dedikten sonra güldü içinden lanet okudum çagrıya.
Bir anlık korkuyla astım krizim ve carpıntım üstüste geldi nefes alamıyordum ilaclarım olmazssa ne olurdu bilmiyorum..
Halimi gören çagrı kosarak yanıma geldi" güzelim iyi misin cevap ver" falan diyordu koşup içeri gitti ve geri geldiginde bana dönüp "Güzellik ben herşeye hazırlıklıyım merak etme." diyip astım ilacı çıkarttı.
Hemen nefesim kalp atışım yerine geldi.. Böyle bir durumda nasıl uyunabilir bilmiyorum ama güç toplamak için uyumam gerekliydi. Gözlerimi kapattım ve yavaça uykuya daldım.
ÇAGRININ GÖZÜNDEN
"Alo aras?"
"Kimsiniz ? "
"Aa beni tanımadın mı çagrı ben çagrı."
"Ne var lan? "
"Güneş elimde eger vereceğim adrese gelmezsen güneş artık benim kadınım olur zorla."
"Ulan seni şeref yoksunu piç ! Bekle geliyorum sakın ona birsey yapma."
Güneşe döndüğümde çok güzel uyuyordu yayına uzandım ve onu izlemeye basladım bir anda "Aras seni çok seviyorum." dedi çıldırmak üzereyim biranda onu sarsıp uyandırdım.
"Sen kimseyi sevmeyeceksin benden baska!" deyip bağırdım bir anda kendime hakim olamayıp günese yaklastım boynuna egilip öpmeye basladım.
Güneş beni itmeye çalışsa da başaramadı. Elbisesini yavaşca açıp üzerinden çıkarttım. Çok güzel vücudu vardı. Dudaklarından başlayıp tüm vücudunu şöyle bir süzdüm.. tam kemerimi açarken aras "Çagrı uzak dur ondan lan!" diye bagırdı.
ARASIN GÖZÜNDEN
Allahın belası güneşi kacırmıstı. Çagrı aradığında yanımda esralar ve benim gruptakiler vardı bir anda telefon elimden yeri düşünce herkes panikledi ne oldu diye soran esraya cevabım. "Çagrı günesi kacırmış. "demek oldu. Kaçırdığı yerin adresi mesajla gelince ben tam cıkarken herkes bizde geliyoruz dedi.
Beni yanlız bırakmadılar. Üç araba çagrının dediği adrese gittik. İçeri girdiğimde gördügüm manzara karşısında çıldırdım. Çagrı serefsizi günesin çıplak vücudunu süzüyordu. Tek diye bildigim "uzak dur onadan!" olmustu.
Cagrı bana dogru gelirken esra ve ayline "Güneşin yanına gidin. Ellerini çözün giyindirin.!" dedim. Sonra batu , burak, tarık barış ve ceme dönüp "tutun onu! "dedim.
Bir anda herkes dediklerimi yaptı. Cagrıyı yakaladılar bir anda kendimi çağrıyı ölümene döverken buldum..
GÜNEŞİN GÖZÜNDEN
Çagrı bana bakarken bir anda kapı açıldı ve içeri bizimkiler eksiksiz tam kadro burdalardı. Aras çagrıya bagırdı ve kızlar koşup yanıma geldi.
"İyimisin canım?" (esra)
"Dur seni hemen çözeceğiz sakin ol güneş." (aylin)
"buradan gitmek istiyorum. Buradan gitmek istiyorum.. "
''Aylin kıyafeti ver." (esra)
"Tamam." (aylin)
Kızlar beni giyindirdikten sonra kalktım ve aras çagrıyı çok kötü dövüyordu.
Kosup gittim yanına. "Aras ne olur gidelim. Yeter dur artık lütfen! Hatırım için." dedim tam tekrar vuracakken "aras dur" diye bagırdım ve aniden durdu. Bana dönüp "iyi misin?" dedi. " evet iyiyim. hadi gidelim." dedim ve çağrıyı bırakıp arabaya binip oradan uzaklastık.
Benim evin önüne geldigimizde herkez arabalarda indi. annemle araba sesini duyup dusarı cıktı.
"Kızım saat kac oldu nerdesin bu saate kadar? (levent/baba)
" Özür dilerim baba fark edemedim saati."
" Levent amca kusura bakmayın lütfen biz zorladık. kal diye güneşte bizi kıramadı. "(esra)
" Evet levent amca asıl biz özür dileriz eger zor durumda bıraktıysak." (aylin)
"Tamam kızlar tamam birdaha bu kadar geç saate kadar kalmasın eglenceniz tamam mı?" (özgün /anne)
-tamam söz levent amca
Herkes onayladıktan sonra evlere dagıldılar. Kimseye belli etmemeye çalışıyordum ama dağılmış bir vaziyetteydim. Bizimkilere iyi oldugumu söyleyip durdum fakat iyi değildim. Odama çıkıp önce bir duşa girdim onun vücudumda dokunduğu yerleri kızartana kadar keseledim .. Ya neredeyse tecavüz edecekti serefsiz. Bu kadar kolay mı ya ? Bu kadar rahatça tecavüz edilebilir mi ? Hangi kafada bu insanlar ?! Tecavüze uğrasaydım insanların yüzüne nasıl bakardım demeyeceğim! Çünkü bu benim hatam değil benim yanlışım değil! öyle birşey olsaydı erkeklere nasıl güvenirdim ki ?Nasıl dayanırdım ? Hiç bir fikrim yok. Tek bildiğim , biz kadınlar güçlüyüz ! Bir şekilde üstesinden geliriz! daha fazla kendimi de vücudumu da yıpratmamak adına uyumayı tercih ettim. direk yattım tam uyuyacakken bir mesaj geldi.
Kimden: Aras
Seni seviyorum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kolej Aşkı'm #Wattys2017
Teen Fictionİstanbul'a taşındıktan sonra okul kayıtlarımı halletmem gerekiyordu ve bilin bakalım nereye nakil oluyorum .. GİRİŞİM KOLEJİ... Onlar kadar iyi olmasa da benim de maddi durumum yerindeydi , zengin zübbelerin olduğu koleje düşmüştüm. *** Gün...