K.A-38-kaçırılma!(düzenlendi)

7K 322 28
                                    

her yer karanlık ..  gözlerim baglı ..  ..  ellerim ... ellerim acıyor.. bagırmak istiyorum fakat bu gücü kendimde bulamıyorum .. basım agrıyor.. her yerim acıyor..  bir yere baglı şekilde bekliyorum ..ellerim geride iplerle sıkı sıkı baglanmış .. kaç saattir burda şu halde bağlı bir sekilde bekliyorum bilmiyorum .. ama kim yaptıysa bunu ecdadını sikicem dogduguna pisman olacak kimse bunu yapan ! bi kapanın acılıp sert bir şekilde kapanmasını duymamla yerimden sıçramam bir oldu .. bir kaç ayak sesi ve birde birde topuklu sesi .. her bastıgında tok bir ses etrafa yayılıyordu .. 

"cık cık cık cık şuna da bir bak .. güneş hanım yerimizden memnun musunuz ? begenmediyseniz civili yataklarımız var" diyip pis bir kahkaha attı bunları söyleyen adam.. 

"şuradan bir cıkayım sizi geberticem duydunuz mu orospu cocukları götünüz yiyorsa bir cözsenize ellerimi ." dedigimde gururlarına yedirememiş olacaklar ki sol yanagıma okkalı bir tokat attılar acıdan sesimi cıkartamadım tabi canımın yandıgını anlamamaları için " of siz buna tokat mı diyorsunuz hanım evlatları! "diye bagırdıktan sonra içten ve sinir bozucu bi kahkaha attım .. buna sinir olmuş olacaklar ki sag yanağıma da iyi bir yumruk attılar .. agzıma gelen sıvı ile birden tükürdüm tadı metalik bir sıvıydı .. sanırım bu kandı... 

simdi cık'lama sırası bendeydi. "cık cık cık cık cık hiç yakıştımı size baglı birine vurmak .. ah pardon vurmak mı dedim!" diyip tekrar sinir bozucu bir kahkaha  attım .. bu sefer karın boşluguma iki defa yumruk attı piç.  nefesim kesilirken hiç birsey düşünemedim ... bir anlak kalp atısımın bile durduguna yemin edebilirim .. hadi ordan atma okadar degil diyorsanız bence bunu yaşadıktan sonra tekrar bi konusalım .. 

"hadi kamerayı calıstır!" dedi adam .. sanırım kız kamerayı açtı ve kaydetmeye başladı .. tekrar nefesim yerine gelince .. sinir etmek için yine piçlik yaptım. "hay ben senin .. ulan yavvşşak sen buna yumruk diyorsan valla dişimi kırıcam.. laan bende kaçırılınca harbi bir şey olacak sandım meğer kaçıranlar birer ana kuzusu ,  hanım evladıymış ."diyip kahkahamı baştım .. adam" eh yeter lan simdi amına koyucam senin sürtük!" deyip bir kaç kez yüzüme yumruklar attıktan sonra bogazımı sıkıp nefessiz kalmamı sağladı .. birazdaha sıkmaya devam ederken gücümün azaldıgını fark ettim . böylemi olacaktı .. sonum yani ...böylemi olacaktı  ? derken gözlerim yavas yavas kapanırken kızın sesini duydum "öldümü ?!" adamsa "hayır bayılttım  kafa şişirdi sürtük" dedi  ve artık bilincim tamamen kapandı ... 

KUZEY GÖZÜNDEN 

güneşe o şekilde sert cıkmamın sebebi alev sürtügü bu sefer fena seyler yapabilir bunu göze alamam bu yuzden de güneşi tersledim aslında gercektende ben öyle biriyim .. ama güneş beni degistiriyor .. okuldan ayrılırken kapıda siyah bir araba gördüm cok dikkat etmeden arabama binip evimin yolunu tuttum .. acaba güneşi orda tek başına bırakmasa mıydım ? lanet olsun bırakma saydım kız yine farklı düşünecekti .. eve girip odama cıktım.. tam dusa girecekken telefonum caldı arayan çeteden gökhandı . 

-söyle gökhan?

-nerdesin yanına gelicez sıkıldık biz ? (gökhan) arkadan mete "yarum özledim seni nerdesin" diyip 

kahkaha attı valla tam piç bu çoçuk :D

"lan söyle su meteye bana yavşamasın sikerim onu" diyip güldüm .. "evdeyim gelin" dedikten sonra telefonu kapatıp dusa girgim cıkınca üstümü giyinip mutfaga indim dolaptan bir elma alıp yemeye başladım .. 10 dakika sonra kapı caldı .. hizmetcimiz derya abla bugun izinli oldugundan dolayı kapıyı ben actım .. karsımda  ellerinde içkii ve abur cuburla  bana " ta taaa taaa  tammm" yapan üç sap görünce  gülmemek için zor tuttum .. sarp " oooo beyimiz kapılarda karsılarmış bizi oyy guzumm" deyince "lan mal mal konusma derya aba izinli ben baktım onda dolayı" diyip güldüm .. ben bu çoçukları seviyorum hepsi kardeşim ve çoçuklugumdan beri tanırım onları ailelerimiz arkadas her dakika birlikteydik lisede de  öyle oldu tabi .. 

Kolej Aşkı'm #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin