בגלל שאני אוהבת אתכן בטירוף היום יעלו שני פרקים!☺☺
תהנו!
************************************
נ"מ אייבי:
התעוררתי בקושי, הייתי גמורה מעייפות אחרי אתמול בלילה. זה שואב ממני את כל כוחותיי, ההתמודדות עם קייל, והחלק הנורא ביותר הוא שאני צריכה לראות את הפרצוף שלו כל היום, ועוד לשחק דמות שמאוהבת בו בטירוף. יש יותר נורא מזה?יצאתי מהחדר לכיוון החדר של רייצל, טיילן ושלי. צלצלתי בפעמון, מקווה שריי ובן יתעוררו, ואחרי עשר דקות כמעט רייצל פתחה לי. "בוקר טוב לך!" אמרתי לה, ונכנסתי ישירות פנימה. "בוקר טוב גם לך." אמרתי לבן ששכב במיטה של רייצל. "איפה ישנת?" רייצל שאלה "בחדר שהזמנתי, אחרי שהסברתי את הסיטואציה המביכה הזאת עשרים דקות." שניהם הסתכלו עלי בשוק. "צוחקת, צוחקת. אני במקלחת" אמרתי.
יצאתי מהמקלחת הזריזה שלי שאחריה בן כבר לא היה בחדר. התלבשתי בבגדים נוחים בשביל ארוחת הבוקר, שאחריה אנחנו נוסעים ישירות ליום הצילומים הראשון.
"נהנת אתמול?" שאלתי את רייצל מקפיצה את גבותיי מעלה מטה. היא הסתכלה עליי בשקט לשנייה ואז היא התחילה לצרוח "הלילה הכי מדהים בחיים שלי!!" החיוך לא ירד לא מהפנים והיא נראתה ממש מאושרת.
"אני מקווה שהשתמשתם באמצעי מניעה כי אני לא מתכוונת להפוך לדודה בקרוב." הזהרתי אותה מפנה אלייה אצבע מאשימה."הוא היה פשוט מדהיםםם אייב! הוא כז-" היא התחילה לדבר, וקטעתי אותה "ריי, תחסכי ממני פרטים בבקשה." שתינו צחקנו.
"מה היה הקטע עם קייל אתמול?" היא שאלה וגילגלתי עיניים לנוכח זה שהיא אמרה את שמו."הוא פשוט אידיוט ריי. מה הוא חושב? שאם הוא יעשה את הפוזות שלו באמצע איזו מסעדה מפונפנת, וכאילו יבקש מכל היושבים בה עזרה אז אני אסלח לו? הוא פשוט משלה את עצמו, ריי. הוא חשב שאני פשוט לא אוכל לסרב לו כי אני ארגיש לא נעים עם עצמי. אבל לי יש חדשות, אני מרגישה מעולה." קמתי מהמיטה והתקדמתי לכיוון הדלת כדי שנרד לארוחת הבוקר.
***********************************
נ"מ קייל:
התעוררתי לאט, מגלה שאני לבד במיטה. הסתובבתי לצד של שידת הלילה, וראיתי שם פתק מנדין:
'בוקר טוב קיילר, הייתי צריכה ללכת לצילומים לאיזה שער,
היית טוב הלילה יותר מתמיד(;
נדיןXx.'קימטתי את הנייר וזרקתי אותו לפח, והלכתי להתארגן לארוחת הבוקר.
אחרי אתמול, החלטתי שזהו, אני מוותר. נמאס לי להתחנן אלייה. היא לא רוצה? לא צריך. היא לא מעניינת אותי יותר.ירדתי במעלית לחדר האוכל, וראיתי שכולם יושבים. ישבתי ליד טום, מול אייבי, איך לא?
היא התעלמה ממני לגמרי, היא אפילו לא הסתכלה עליי. זה הפריע לי, למרות שזהו, לא אכפת לי ממנה יותר.
************************************
נ"מ אייבי:
הגענו לחדר האוכל, וחיפשתי את קייל במבטי. למה בעצם..?
הוא נכנס באיחור, בלי הנדין המפגרת הזאת שלו, שרק נעצה בי מבטים מפחידים אתמול כל הערב. מה היא רוצה ממני?
מה קייל? הורדת לעצמך את הזנב?
הוא התיישב ליד טום, שעם המזל שלי, זה היה בול מולי.
YOU ARE READING
בזכות הריקוד
Teen Fictionריקוד. לרקוד. להרגיש את האנדרנלין שזורם לך בכל הגוף ואת מרגישה שאת עפה עם המוזיקה, משתחררת מהכל ומרחפת ביקום משלך, בגן העדן הקטן והרגעי שלך. הריקוד הציל את חיי, הציל אותי מליפול לבור עמוק, שחור וחסר תחתית. הוא הציל אותי, פשוטו כמשמעו. החיים ממש לא ח...