התעוררתי בבוקר מסובכת בזרועותיו של קייל.
הרגשתי את נשימותיו החמות על צווארי.
הסתובבתי לפניו, רואה את עיניו הסגורות ואת פיו פתוח מעט.אף פעם לא חשבתי שאני אוכל להתאהב שוב, שיהיה מישהו שיוכל לפרוץ את כל המחסומים והחומות סביב ליבי.
לא חשבתי שאנחנו נשאב לתוך זה כל כך חזק, שאני אפול לו כל כך חזק,
לא חשבתי שלרקוד בגשם זה אמיתי, שאהבת אמת קיימת, חשבתי שזה בולשיט.
זה מה שזה היה עבורי קללה שעטפה אותי, וקייל הסיר אותה.
אני לא פוחדת יותר, אני סומכת אליו, אני לא מפחדת ליפול בשבילו, הנצח הוא הרבה זמן, זמן לא מוגבל, ואני רוצה לבלות אותו רק איתו.העתיד שלנו יחד, ובכל פעם שאני מביטה בעיניו אני רואה אותו, אני הייתי קורעה והוא חיבר אותי מחדש.
כל המחשבות האלה צפו ועלו בראשי, וראיתי את עפעפיו של קייל זזים ואת עיניו נפתחות מעט. הוא חייך אליי חיוך קטן ועייף והצמיד אותי אליו בשקט.
לשכב מחובקת איתו שם היה כל כך נעים ויכולתי להישאר ככה לעולם.
נ"מ קייל:
הרשתי חמימות נעימה ופתחתי את עיניי, רואה את אייבי מלטפת את שיערי.
הצמדתי אותה אליי מחבק אותה קרוב.אני לא מצליח להאמין שאנחנו באמת יחד סוף סוף, שאני ער ולא ישן וזה לא חלום, או שאני כן חולם אולי, אבל אם כן אני לא רוצה להתעורר.
כל השעות, הימים, שבועות, חודשים שרק ניסיתי לגנוב נשיקה, רק לזכות במבט, כל הלילות שתכננתי איך אני כובש אותה.
הרגשתי ה-מלך (תירגע אתה לא האז) שהצלחתי להשיג אותה, ורציתי שכולם יידעו שהיא שלי לעולם.היא זזה מעט בין זרועותי, ממקמת את פנייה מול שלי, ולמרות שעיניי היו עצומות יכולתי להרגיש את מבטה עליי.
פתחתי את עיניי וראיתי שהיא קצת נבהלה, אבל אז היא חזרה לעצמה.
ליטפתי את שערה והסתכלתי בעינייה.
היא הייתה הבחורה הכי יפה שפגשתי, ופגשתי הרבה.
לא חשבתי שאני אי פעם אוהב מישהי, שתהיה בחורה שאני אוכל ליפול בשבילה רק ממבט, ואייבי הגשימה אפיולו יותר מזה.
היא הדבר הכי מדהים שקרה לי.
ואני חייב להראות לה את זה.
************************************
היי בנות סורי שלא העלתי פרק ארוך כמו שהבטחתי יש לי מחר מבחן ענק בפיזיקה ואני לא יודעת כלום!! (תשתתפו בצערי)אני כנראה אעלה מחר כמה פרקים, זאת אומרת שאני מעבירה את המרתון למחר.
אוהבת מליונייםםםםםםםם❤❤❤❤
YOU ARE READING
בזכות הריקוד
Teen Fictionריקוד. לרקוד. להרגיש את האנדרנלין שזורם לך בכל הגוף ואת מרגישה שאת עפה עם המוזיקה, משתחררת מהכל ומרחפת ביקום משלך, בגן העדן הקטן והרגעי שלך. הריקוד הציל את חיי, הציל אותי מליפול לבור עמוק, שחור וחסר תחתית. הוא הציל אותי, פשוטו כמשמעו. החיים ממש לא ח...