הפרק מוקדש לShaima350
תהנוווו❤❤❤
************************************"ו.. אקשן!!" הבמאי שלנו צעק והתחלנו.
התחלנו את הריקוד, והפעם זה היה ריקוד קבוצתי.הרגשתי הכל בוער בתוכי, פרץ אנדרנלין כזה, הייתי כל כך בתוך הריקוד ונהנתי ממש.
קייל לא הפסיק לנעוץ בי מבטים כאלה,
ואני מצדי עשיתי הכל בשביל שהוא ימשיך.הלכתי על הרעיון שרייצל הציעה ביום של האודישנים, ורקדתי הכי סקסי ומגרה שיכולתי.
"אפשר הפסקה?" קייל עצר באמצע וברח מהר.
הלכתי לשתות, והוא תפס אותי מהר מצמיד אותי לקיר בחדר ההלבשה.
הוא נישק אותי נשיקה סוערת, לא כמו הנשיקות שהוא מנשק בדרך כלל.
"עשית את זה בכוונה אה?" הוא שאל וצחקתי.
הוא העביר את ידיו על גופי, וזרמתי איתו,ואז הוא נגע בצלקת שלי מדין, זו שנמצאת בדיוק מתחת לקו של החזייה.
התנתקתי ממנו מהר, והורדתי את עיניי מסתכלת לצדדים.
הוא עמד מעליי, מתנשם ומנסה לתפוס את מבטי.
"א-אני מצטערת קייל" אמרתי לא מסתכלת עליו ויצאתי במהירות מחדר ההלבשה, כשהוא תופס אותי ממפרק ידי מסובב אותי אליו ומכריח אותי להסתכל בו.
"אייבי, תסתכלי עליי." הוא ביקש וניסה להרים את פניי בידו.
"מה קרה?" הוא שאל ולא עניתי.
"אייבי.." הוא ביקש שוב."א-אני עוד לא מוכנה לזה קייל" אמרתי לבסוף והסמקתי.
"זה בסדר" הוא אמר וגיכח.
הוא משך אותי לחיבור והרמתי אליו את עיניי.
"את חמודה כשאת מסמיקה" הוא אמר וחייכתי, נעמדת על קצות אצבעותיי כדי להגיע לשפתיו.
נ"מ קייל:
יצאנו חזרה לסט מהחדר הלבשה,
ואני פשוט לא מצליח להבין.
היא עושה את זה בכוונה?רגע אחד היא רוקדת לידי בצורה הזאת, שהיא יודעת שהיא יכולה לחרפן כל גבר שבסביבה, ושנייה אחרי זה כשאני מגיב היא נלחצת.
ברור שלא התכוונתי לשכב איתה או משהו פה, למרות שהייתי רוצה.
אני כן מכבד את מה שהיא מרגישה ואני לא רוצה ללחוץ אלייה כי אני יודע מה היא עברה, אבל גם לי יש דחפים.
"קייל!" טוני קרא לי אליו. הלכתי לכיוונו והוא הכניס את הטלפון לכיסו.
"מה קורה?" שאלתי.
"אתה זוכר שיש לך היום בעשר ראיון?" טוני שאל.זה ברח לי מהראש לגמרי!
"כן ברור" אמרתי.
הם בטוח ישאלו על נדין ולמה נפרדנו וכל החרא הזה, כמו תמיד.
אני צריך לדבר עם אייבי על זה, הם בטוח ישאלו שאלות.
YOU ARE READING
בזכות הריקוד
Teen Fictionריקוד. לרקוד. להרגיש את האנדרנלין שזורם לך בכל הגוף ואת מרגישה שאת עפה עם המוזיקה, משתחררת מהכל ומרחפת ביקום משלך, בגן העדן הקטן והרגעי שלך. הריקוד הציל את חיי, הציל אותי מליפול לבור עמוק, שחור וחסר תחתית. הוא הציל אותי, פשוטו כמשמעו. החיים ממש לא ח...