הפרק מוקדש לAsi1200 ❤
תהנווווו❤❤❤
************************************נשכבנו אחד לצד השני, מתנשפים.
בהיתי בתקרה והרגשתי דמעות קטנות זולגות מעיניי.
"מ-מה קרה? עשיתי משהו לא בסדר?" הוא שאל וניגב לי את הדמעות.
אלוהים גם עכשיו אני בכיינית??"לא, לא אני לא בוכה מעצב, אני מאושרת" אמרתי בחיוך.
הוא חייך אליי בחזרה, מנשק אותי ומושך אותי אליו, מניח את ראשו בשקע של צווארי.
"אני אוהבת אותך אייב" הוא לחש לי.
"אני אוהבת אותך קייל" חייכתי בשקט והוא שתל לי נשיקת לילה טוב.
--------------------התעוררתי בבוקר, ממצמצת בעיניי מפני השמש הבהירה שסינוורה אותן.
הרגשתי משהו חמים סביבי, סובבתי מעט את ראשי כדי לראות את ראשו של קייל מונח בשקע צווארי כשזרועותיו כרוכות סביב גופי.
הוא היה נראה כל כך רגוע ושליו, כמו מלאך.
לא יכולתי שלא לבלוע חיוך על מה שעשינו אתמול. הרגשנו אחד את השנייה הכי קרוב שאפשר. זה לא היה סתם סקס. זו הייתה ממש אהבה.
קייל היה מושלם. אין לי מילים לתאר אפילו.
הרגשתי שאני בחלום. חלום שהפך למציאות.
אין יותר מושלם מזה.התעוררתי לי בשקט, כמובן שקייל לא נתן לי לזוז יותר מידי כהרגלו.
הוא נראה כמו מלאך, יותר נכון כמו פסל שיש של איזה אל יווני או משהו.
כמובן שכל הבוקר הוא בהה בי, לא מניח לי לשנייה החרמן.
"אני הולכת להתארגן לחזרות" אמרתי לו לבסוף והוא עיקם את גבותיו.
נשקתי לו במהירות, מתלבשת.
הנסיעה במכונית של קייל עברה בכיף, מוזיקה נעימה התנגנה, והכל נראה בהיר יותר, חמים יותר. אבל אולי זו רק אני?
נכנסנו לחניה של האולפנים, וקייל הסתכל עליי.
"מתי אני אוכל להתגאות בזה שאת שלי?" הוא אמר לוקח את ידי בידו הגדולה.
"רק עוד קצת קייל מבטיחה. תן לי עוד זמן" אמרתי והוא הנהן, ונשקתי לו ללחי.
איך שנכנסתי לסט, שתי הבנות החביבות עליי קפצו לא נותנות לי אוויר.
"נו נו נו נו ספריייי" טיי אמרה.
"היה מושלם, אין לי מילים אפילו,
הוא השקיע בצורה שאין לתאר" אמרתי מסמיקה."השתמשתם באמצעי מניעה?" רייצל הצביעה עליי ונהייתי אדומה עוד יותר.
"אלוהים רייצל, את רצינית??" אמרתי מובכת.
"אני לא מצכוונת להפוך לדודה!!" היא הגנה על עצמה ונענעתי בראשי כשטיי מתפוצצת מצחוק.
כל היום קייל לא הוריד ממני את עיניו, וזה הרגיש לי כיף, אבל כיף שונה מבדרך כלל.
הרגשתי מיוחדת, לא היו לי פרפרים בבטן, יותר שבט של עטלפים שהתפרעו בתוכי.
החיוך לא ירד ממני כל היום, ובכל הזדמנות חבויה הוא נישק אותי בלהט כזה.
בריקוד דואט היום, כולם הסתכלו בנו שונה.
לא יודעת להביר.הוא סובב אותי באוויר וחייכתי, נההתי על אמת, והרגשתי שאלו רק שנינו שם.
אני וקייל.
טובעים אחד בעיניים של השני.
בים של אהבה.קייל היה קצת בשוק כשסיפרתי לו מה ריי שאלה והוא יותר צחק מזה האמת.
בכל פעם שהוא חייך אליי היום הרגשתי מיוחדת. מבינים על מה מדובר?
לא ידעתי שלרקוד ולהתנשק בגשם קיים לא רק בהוליווד, אבל היי, אנחנו בלוס אנג'לס!
לא האמנתי על עצמי אתמול!!
אני לא חושבת שיכול להיות משהו יותר מדהים מהתחושה שהוא לוקח את ידי הקטנה בשלו והוא גורם לי להרגיש חסרת פחד.
ואני לא יודעת למה אבל רקדתי איתו בגשם בשמלה הכי טובה שלי.
הוא גורם לי לעשות דברים מדהימים.
להרגיש מדהים.
להרגיש טוב עם עצמי.
שלמה עם עצמי.
כי הוא משלים אותי.הוא החתיכת פאזל החסרה שלי.
עכשיו אני שלמה.
************************************היי בנות!
אני לא הספקתי להעלות פרק מלא זמן, הוא כבר היה גמור ונמחק וכל יום מבחנים ועובודות, זה פשוט מוווותתתתתתתת!!!תודה לכל הבנות שכתבו לי בתגובות ובהודעות ועודדו אותי, אתן מדהימות אין כמוכן, אני רצינית!!!
אוהבת מלא לילה טוב❤❤❤
YOU ARE READING
בזכות הריקוד
Jugendliteraturריקוד. לרקוד. להרגיש את האנדרנלין שזורם לך בכל הגוף ואת מרגישה שאת עפה עם המוזיקה, משתחררת מהכל ומרחפת ביקום משלך, בגן העדן הקטן והרגעי שלך. הריקוד הציל את חיי, הציל אותי מליפול לבור עמוק, שחור וחסר תחתית. הוא הציל אותי, פשוטו כמשמעו. החיים ממש לא ח...