לאור כל האיומים על חיי °~°
תהנווו
************************************
(ממליצה לשים את השיר Maps של Maroon 5)
נ"מ קייל:כל השבועיים האלה, באמת היו קשים בשבילי. הרגשתי ריק.
אחרי שהגענו חזרה למלון, ולמרות שהיה כבר ממש מאוחר החלטתי לצאת קצת להליכה בטיילת של המלון.
יצאתי מהמעלית, ושמעתי מוזיקה שקטה.
מי זה כבר יכול להיות בשעה כזאת?הלכתי לכיוון שממנו הגיעה המוזיקה, והיא הגיעה מהסטודיו שבמלון.
הצצתי פנימה, וראיתי את אייבי. הייתי צריך לדעת..היא רקדה כל כך יפה,
לא לפי צעדים או לפי כוריאוגרפיה קבועה, היא רקדה בפשטות, עם הלב והרגליים עקבו אחריה.
השיר, התאים לה בדיוק.
איזה חיים הזויים היו לה. מי היה יכול בכלל להאמין?חשבתי לעצמי בזמן שעמדתי מאחורי הדלת אם להיכנס לסטודיו לדבר איתה, אבל פתאום המוזיקה עצרה. היא הסתובבה בפתאומיות ומישהו תפס את ידייה.
פערתי את עיניי, מאיפה לעזאזל אני מכיר אותו?!?היא הייתה קפואה, לא זזה. הוא התחיל לדבר איתה ואז נפל לי האסימון:
זה הבחור הזה שאנס אותה!
מה הבן זונה הזה עושה כאן?!?
הוא לא אמור להיות בכלא?!?הוא הסיט את מבטו לכיווני, כמעט רואה אותי, והעיניים שלו, הן אשכרה היו כתומות.
הוא סטר לה, פעמיים והרגשתי איך העצבים בי עולים. הוא הצמיד אלייה את הסכין, ופחדתי לצאת לשם, בגלל שהוא באמת עלול לפגוע בה. הוא קשר את ידייה וסתם לה את הפה, והייתי חייב לעשות משהו בלי שייפגע בה.
הם התחילו לצאת מהסטודיו, ועקבתי אחריהם. המכונית שלו הייתה שחורה וראיתי איך הוא זורק אותה פנימה. אלוהים הוא הולך לשלם על זה.
נכנסתי במהירות למכונית שלי, הייתי כל כך עצבני, מודאג, פחדתי כל כך שהוא יעשה לה משהו..
העברתי את ידי בשערי בעצבנות, לא ידעתי מה לעשות מרוב לחץ.
המשכתי לעקוב אחריו בכביש המהיר, ולאט לאט הגענו לאיזור נידח כזה, בלי אורות ובלי מעקות לכביש.
שמרתי על מרחק סביר ממנו, שהוא לא יקלוט שאני עוקב אחריו.
הגענו לקטע בכביש בלי אורות בכלל וכיביתי את הפנסים שהוא לא ייראה אותי.אייבי ישבה במושב האחורי, והיא סובבה את ראשה לאחור. היא פערה את עינייה כשהיא ראתה אותי, וסימנתי לה עם שפתיי 'אני אעזור לך. אל תדאגי.'
נסעתי לצד המכונית שלו, וסימנתי לה בידי לחגור חגורה. היא הנהנה, וחגרה בזהירות, שמה לב שהוא לא רואה.
סובבתי את ההגה בבת אחת, מתנגש בו בכל הכוח. לא עניינה אותי המכונית אפילו, יש לי מספיק כסף לקנות חדשה.
הוא לא הבין מאיפה באתי לו, והוא נכנס בי חזרה בכל הכוח גם.
דחפתי את המכונית שלו שוב לשוליים, והיא הסתחררה בשלושה סיבובים ונעצרה.
עצרתי את המכונית יוצא ממנה, הייתי כל כך עצבני על מה שהוא עשה לה, בעבר והיום, הוא היה בן זונה אמיתי כלפייה.
הוא יצא מהמכונית גם, והלכתי לעברו נותן לא את הבוקס של החיים. ראיתי איך אייבי ישבה במכונית עם דלת פתוחה בשוק מכל מה שהולך פה.
הרבצתי לו מכות רצח, רציתי לראות שהוא יעז לשים עלייה יד עוד פעם אחת.
תפסתי לו בחולצה, וסיננתי בשיניים חשוקות "רק תעז עוד פעם אחת להתקרב אלייה"
שיחררתי אותו ונתתי לו ליפול.קמתי מתנשף מהקרקע, והלכתי לעבר אייבי.
היא נעמדה ברעד על רגלייה,
הדמעות מכתימות את המתפחת שעל פיה.
היא הסתכלה בי שנייה אחת והתעלפה,
רצתי לתפוס אותה,
והחזקתי בה שנייה לפני שהיא פגשה את הקרקע.הורדתי את המתפחת מפיה, ואת הקשרים מהידיים שלה, והכנסתי אותה למושב האחורי, משכיב אותה שם.
נסעתי במהירות למלון, והרמתי אותה על ידיי, לוקח אותה מהר לחדרה.
טיילן ורייצל לא הבינו מאיפה נחתתי עליהן עם הסיפור המופרך הזה, אבל כשהן ראו אותה, הן היו בשוק.
"איך מישהו יכול להתעלל בך ככה בכלל?" לחשתי לה בשקט מזיז את שערה מפנייה.
קמתי לצאת מהחדר, כשטיילן ורייצל הודו לי על שהצלתי אותה. "זה בסדר" אמרתי ויצאתי.
אולי היא לא רוצה לדבר איתי, אבל אני עדיין יכול לשמוע את הקריאה שלה.
************************************
קייל הגיבור שלי!!
קייבי_פוראבר❤
חג שמח, אוהבת מלאאא❤❤❤
YOU ARE READING
בזכות הריקוד
Dla nastolatkówריקוד. לרקוד. להרגיש את האנדרנלין שזורם לך בכל הגוף ואת מרגישה שאת עפה עם המוזיקה, משתחררת מהכל ומרחפת ביקום משלך, בגן העדן הקטן והרגעי שלך. הריקוד הציל את חיי, הציל אותי מליפול לבור עמוק, שחור וחסר תחתית. הוא הציל אותי, פשוטו כמשמעו. החיים ממש לא ח...