עונה 2 פרק 8

1.4K 144 17
                                    

הפרק מוקדש לJoeBrookeKenned
תהנו❤
************************************

היום היה לנו יום חופשי, והוא פשוט לא עבר!

חיכיתי לערב נואשות, כל כך רציתי שהוא כבר יגיע, היום קייל לוקח אותי לדייט שעליו הוא דיבר.

התעוררתי בבוקר מתיישבת במיטה ומתמתחת. חייכתי לעצמי חיוך, וחיבקתי את השמיכה אליי, עומדת לצרוח מהתרגשות.
מכירים את ההרגשה?

קמתי מהר ורצתי לאמבטיה ועמדתי מול המראה, מחייכת לעצמי כמו טיפשה, מרגישה ששום דבר לא יכול להיות מושלם יותר מקייל. מוזר קצת לא?

נכנסתי לאמטיה, עומדת מתחת לזרם המים, ושרה חבקבוק השמפו כאילו הוא רמקול וכאילו אני טיילור סוויפט.

שרתי את השיר Love Story, ולרגע הרגשתי שהחיים שלי הם קצת הוליווד. הלוואי.

יצאתי מהמקלחת וראיתי את הבנות שותות קפה.

"בוקר טוב אייב! מישהי שמחה היום, אה?"
רייצל חייכה לעברי והסמקתי.

"את צריכה שמלה. מה את חושבת טיי?"
רייצל שאלה/קבעה.

"בהחלט. משהו שישגע את קייל" היא חייכה והקפיצה את גבותיה בחיוך ממזרי ועינייה נצצו.

"מ-מה?" שאלתי וכבר נמשכתי לכיוון המזוודה כשנזרקים עליי שורט וחולצה משוחררת.

"להתלבש. אנחנו יוצאות לשופינג!" ריי התלהבה ומחאה כפיים.

לא עברו חמש דקות וכבר חיכינו למעלית.

המעלית נפתחה וממנה יצאו קייל ובן.

"היי בן-בן!" ריי חייכה וקייל הסתכל עליי בחיוך מוזר כזה.
"לאן אתן הולכות?" קייל שאל, ועיניו לא יורדות ממני.
"שופינג. ואתם לא מצטרפים!" ריי קבעה ונמשכתי לתוך המעלית.

*כעבור 3 שעות*

הסתובבנו שעותתת בין חנויות, ובינתיים רק טיילן ורייצל מצאו לעצמן מה ללבוש.

נכנסנו לבסוף לחנות לשמלות ערב מפוראות כאלה, כמו של הנשפים של סיום התיכון.

"לא, בנות, זה מפוא מידי!" מחיתי.
"נו, אייבי, בואי כבר!" הן משכו אותי לבפנים וזה כבר היה מאוחר מידי.

הסתובבנו בחנות הענקית, מתפעלות מהכל ולא יודעות מה לבחור. עד שרייצל נעצרה.

"וואו!" היא אמרה ורצה לעבר שמלה שעמדה על מעמד לשמלות. והיא באמת נראתה מדהים.

היא הייתה בצבע וורוד בהיר, בגזרת סטרפלס שהיה חתוך כמו לב והיא הגיעה לי עד אמצע הירך. הגב היה חשוף וחתוך גם הוא כמו השפיץ בלב, והמחשוף הגיע לי עד לגב התחתון. היא הייתה מושלמת ממש.

"אל התא!" טיילן הכריזה ודחפה אותי לתא, ונתנה לי זוג עקבים בצבע לבן שיש להם רצועה דקה סביב הקרסול ורצועה יותר עבה לפני האצבעות.

בזכות הריקודWhere stories live. Discover now