עברו להם שלושה שבועות, מה שאומר שגם חתונתם של אד וטיילן.
אחרי שחזרנו מווגאס, כולנו נרתמנו ליצור לשניהם את החתונה הכי מושקעת ומושלמל שיכולה להיות.
והיא באמת הייתה.
הכל היה כל כך יפה, נכון וטהור, התרגשתי בשבילהם כל כך.הטקס של החלפת הנדרים היה הכי מרגש, הם דיברו מהלב וזה מה שהפך את כל העניין למדהים.
שמחתי כל כך עבור שניהם, שהם מצאו את הנפש התאומה שלהם, את האחד והאחת שלהם, את מי שיהיה איתם לנצח לשארית חייהם.
כשטיילן צעדה לעמדת הכומר,
השמלה הלבנה משתרכת מאחוריה וההינומה מסתירה את פנייה,
היכן ששניהם עומדים לפני הכומר,
עונדים אחד לשניה את הטבעות ומבטיחים לעמוד אחד לצד השניה באושר ובעצב, חולי ובריאות, בעושר או בעוני, לא יכולתי לעצור את דמעותיי. דמעות אושר!!קייל ראה את זה ואחז בידי, והוא לחש באוזני
"יום אחד אלו יהיו אנחנו. אני מבטיח" הוא אמר ויכולתי להרגיש את החיוך דרך קולו.לא הפסקנו לרקוד ולשמוח כל הערב,
והייתה לנו סיבה טובה!!אד וטיילן נסעו לירח דבש, והחיים שלנו המשיכו כרגיל. מן הסתם.
************************************
עברו חמישה חודשים, ו-וואו.
זו המילה היחידה שאני יכולה לומר.קייל החליט להתחיל לעבוד על אלבום, משהו שהוא רצה לעשות הרבה זמן, ועודדתי אותו לעשות את זה. מהחומרים ששמעתי בינתיים, האלבום עומד להיות הצלחה אמיתית.
אני בעצמי קיבלתי הרבה הצעות.
הציעו להתחיל בקריירה של דוגמנות.
כמובן שסירבתי, העסק הזה לא עבורי.
אבל לא לפני שהתנסתי.לקייל נכנסו הרבה הצעות, בתחום המשחק ובתחום המוזיקה. הייתה הכי שמחה בשבילו, זה היה החלום שלו, לא יכולתי שלא להיות מאושרת כשהוא מגשים אותו.
עברה כמעט שנה מאז שקייל ואני הכרנו, לא שנה מאז שאנחנו יוצאים.
כשחושבים על זה, בכמעט שנה הזאת קרה כל כך הרבה.
קודם כל, הכרתי את טיי, שהיא לגמרי חברה הכי טובה שלי, ואת אלי, שהיא כמו אחות.
התקבלתי לפאקינג סטפ אפ!!
סטפ אפ!!!!! ועוד תפקיד ראשי, משהו שבחיים לא דמיינתי שיקרה.
הבלתי ייאמן קרה.פגשתי את קייל, את ג'וני שלי.
בחיים לא חשבתי שאני אתאהב שוב,
לא חשבתי שמישהו יצליח להפשיר את לב הקרח הזה שלי,
יצליח לפרוץ ולחדור את כל חומותיי,
לגרום לי להרגיש משהו שוב אחרי כל השנים האלה.קייל הצליח.
הוא גרם לי להרגיש דברים שלא ידעתי שקיימים לפני,
גרם לי לאהוב.
גרם לי לאהוב באמת, כואב, ועמוק.
Truly madly crazy deeply in love.
הוא הציל אותי מלהפוך לקרח בעצמי.
"הוא הציל אותי בכל דרך שאדם יכול להינצל בה"- טיטניק.
משפט כל כך נכון.
הוא הציל אותי מלשקוע בדיכאונות,
מלהפוך לחסרת כל רגש,
מלהפוך לקרח.הוא הציל אותי מדין,
שאלוהים יודע מה הוא היה מסוגל לעשות לי אם קייל לא היה מגיע לשם בזמן.הייתי יכולה למות.
קייל לא הפסיק לחזור כל דבריו כל יום, לחזור על עד כמה הוא אוהב אותי, על עד כמה אני חשובה לו.
זה רק חיזק אותי, אותנו.
כי זו אהבה, היא רק יכולה להתחזק.
בכל מקום שרק אפשר דיברו עלינו על הזוגיות שלנו, זה היה קצת מוזר אם להגיד את האמת כי לא בטוח שהיו רושמים את כל מה שרשמו אם היו יודעים איך הכל התחיל.
אבל זה בטוח לא הסוף.
************************************
עברו שלושה חודשים, קייל סוף סוף שיחרר את האלבום שלו, והוא היה הצלחה לא נורמלית.
הוא נחטף בשניות והיה בראש כל המצעדים, וקייל? קייל היה בעננים.
הוא לא הפסיק להגיד שזה הכל בזכותי, שאני המוזה שלו, ההשראה שלו, וזה היה קצת מצחיק אם להיות כנה.
יום השנה הראשון שלנו הוא בעוד שלושה ימים, ולא ידעתי מה לעשות עם עצמי.
הייתי בשוק שאנחנו יחד אשכרה שנה.
שנה!!!!שנה שנראית לי כמו החלום הכי וורוד מדהים ויפה שחלמתי אי פעם, ושאני בטוחה שאני לא רוצה להתעורר ממנו.
הכל עבר כל כך מהר, הזמן עובר מהר כשנהנים לא? אבל רציתי שזה יילך לאט יותר כדי שנספיק יותר, מבינים את הכוונה??
לא ידעתי מה אני אמורה לעשות, לקנות לו משהו, לתכנן משהו, לתת לו לתכנן?
המחשבות האלה הפריעו לי כל הזמן, וככה לאט לאט בלי ששמתי לב חלפו שלושה ימים.
או שיותר נכון להגיד, חלפה שנה.
YOU ARE READING
בזכות הריקוד
ספרות נוערריקוד. לרקוד. להרגיש את האנדרנלין שזורם לך בכל הגוף ואת מרגישה שאת עפה עם המוזיקה, משתחררת מהכל ומרחפת ביקום משלך, בגן העדן הקטן והרגעי שלך. הריקוד הציל את חיי, הציל אותי מליפול לבור עמוק, שחור וחסר תחתית. הוא הציל אותי, פשוטו כמשמעו. החיים ממש לא ח...