קייל לקח את ידי מושך אותי אליו, מיליוני הבזקים מסנוורים את פניי, לא ידעתי לאן להביט.
צעדנו יד ביד על השטיח האדום שהיה לפנינו.
"תחייכי" הוא לחש לי ולחץ את ידי, וחייכתי.
הייתי בשוק מכל הסיטואציה.
הלכנו לקיר כזה שתמיד עומדים ומצטלמים ברקע שלו, עשרות צלמים עם מצלמות יקרות ומשוככלות עוטפים אותנו.
ראיתי איך קייל היה די רגוע, לחוץ רק כשהוא מביט עליי ומצמיד אותי אליו מריץ את ידו בשיערו, גורם לי לרצות אותו יותר.
מלא צעקות נשמעו מכל כיוון, וקייל סובב אותי אליו, הנחתי את ידיי על החזה שלו מחייכת אליו, קצת צוחקת מהמצב.
שלושה מראיינים עם צלמים באו אלינו.
"האם אתם מאשרים שאתם זוג רשמי? אייבי היא הבחורה שדיברת עלייה?" מראיינת בשם מירנדה שאלה אותנו.
הסמקתי קצת וחיפשתי את רייצל, שתכוון אותי מה לעשות.
"כן אנחנו ביחד" קייל אמר וחייך את החיוך המדהים שלו, ולא יכולתי לעצור בעצמי מלחייך.המראיינים שאלו אותנו עוד כל מיני שאלות על הסרט, איך הכרנו, דברים כאלה, אבל לא באמת הייתי מרוכזת.
לבסוף זזנו הלאה לקול צעקות המעריצים שרק רצו יחס מהאיידול שלהם.
התקדמנו לעבר האולם שבו הקרינו את הסרט, והתנשמתי קצת לוחצת חזק את ידו של קייל קרוב יותר אליי.
"הכל בסדר?" הוא לחש לי לפני שהסרט התחיל, כנראה הוא הרגיש את שאריות הלחץ שלי ממקודם.
"כן, כן הכל בסדר, לא חשבתי שיהיו כל כך הרבה אנשים!" אמרתי לו פוערת את עיניי.
הוא רק חייך ונישק אותי בלחי, כהמצלמות לא מפסיקות לתעד כל תנועה שלנו.הסרט התחיל, וישבתי מרותקת בכיסאי, כשידו של קייל החליק את ידו לשלי.
לא יכולתי להזיז את עיניי מהמסך, לא מאמינה שזו באמת אני שם, משחקת תפקיד ראשי בפאקינג סטפ אפ!!!
בקטע שקייל נישק אותי בסרט, לא יכולתי להפסיק לחשוב על עד כמה אנחנו נראינו טוב יחד, משלימים אחד את השני, כמו שהחול משלים את הים והכוכבים משלימים את השמיים.
חשבתי עליי ועל קייל, תהיתי לעצמי אם הוא יודע עד כמה אני באמת אוהבת אותו, שהוא אומר הכל עבורי.
"אני פאקינג אוהב אותה.. היא כל העולם שלי, האחת ויהיחידה שלי. בחיים לא פגשתי מישהי כמוהה. אני אוהב אותה.."
קייל לחש באוזני את השורה שהוא אמר בסרט, והלב שלי פעם חזק. חזק כל כך שחשבתי שהוא עומד לפרוץ מבית החזה שלי ולרוץ משם, לא יודעת אפילו לאן...הסרט הסתיים, וכל האנשים שהיו באולם עמדו ומחאו כפיים, כך גם אני וקייל.
החיוך לא עזב את שפתיי, לא יכולתי פשוט.
ההשקעה הזאת השתלמה בכל כך הרבה מובנים.
YOU ARE READING
בזכות הריקוד
Fiksi Remajaריקוד. לרקוד. להרגיש את האנדרנלין שזורם לך בכל הגוף ואת מרגישה שאת עפה עם המוזיקה, משתחררת מהכל ומרחפת ביקום משלך, בגן העדן הקטן והרגעי שלך. הריקוד הציל את חיי, הציל אותי מליפול לבור עמוק, שחור וחסר תחתית. הוא הציל אותי, פשוטו כמשמעו. החיים ממש לא ח...