כמו שהבטחתי❤❤
************************************
נ"מ קייל:
אני מודע למה שאמרתי, ולמרות זאת הרגשתי שאני צריך לדבר איתה.
הלכתי לחדרה, וטיילן הכניסה אותי, ואמרה שאייבי במקלחת. נכנסתי והתיישבתי על המיטה שלה, בתקווה שהיא באמת שלה.שמעתי אותה מסיימת את האמבטיה, והיא יצאה עטופה במגבת מזמזמת שיר. היא הוציאה מהמזוודה שלה סט תואם של בגדים תחתונים, ואלוהים.. גם ככה הסקסיות נוטפת ממנה, היא נראית מהמם גם בלי להתאמץ בכלל, ואז היא עוד מוציאה את הבגדים האלה? דאם..
ראיתי שהיא באה להוריד את המגבת, ואם כל הרצונות הגבריים שלי, עברתי את הגבול אז ניסיתי להסיח את דעתה.
"אוקיי.." אמרתי, וכנראה הבהלתי אותה כי הסתובבה וצרחה.
מאיפה היא מצליחה להוציא את הצעקות האלה?"מה לעזאזל אתה עושה פה קייל?!?!" היא נראתה ממש עצבנית.
"טיילן הכניסה אותי, וחוץ מזה, לא יכולתי להפריע לך ללבוש את הבגדים היפים שלך" אמרתי, וניגשתי למיטה איפה שהיא הניחה אותם, לוקח את התחתון שלה ומביט בה.
אלוהים אייבי למה את עושה את זה?"תן לי את זה!" היא אמרה את זה וחטפה את התחתון מידיי. "תישאר כאן!" היא הצביעה עליי ונכנסה לאמבטיה להתלבש.
היא יצאה חבושה במכנס קצר כזה וחולצת בטן, והיא לקחה סווטצ'רט שגדול עלייה בכמה מידות ולבשה אותו.
היא ניגשה למיני בר, מוציאה ממנו חטיף צ'יפס לעצמה וזורקת אחד גם לי.לא יכולתי לעמוד בזה והסתכלתי לה על התחת כשהיא התכופפה,
היא כזאת סקסית גם בלי להתאמץ, אפילו כשהיא בבגדים פשוטים של בית וקוקו פרוע כזה, אבל בצורה יפה."למה אתה פה?" היא שאלה, וקטעה אותי מההזיות שלי. "אני עדין לא מרגיש לא בסדר עם עצמי" הודתי והיא גיחכה. מה מצחיק כל כך?
"למרות כל מה שקרה אתמול אני עדיין מרגיש לא בסדר ורציתי שתשמעי עד הסוף את מה שיש לי להגיד." אמרתי והיא הנהנה. "אוקיי. מה יושב לך על הלב?" שמחתי שסוף סוף היא באמת נותנת לי לדבר."אני מצטער שניסיתי לנשק אותך מול כולם בסטודיו, ואני מצטער שלא כיבדתי את בקשתך שנהיה רק ידידים." אמרתי והיא הנהנה שוב, אבל היא לא אמרה מילה.
"ואני חושב שגם לי מגיעה התנצלות." אמרתי ושילבתי את ידיי על החזה. היא לא היחידה שמרגישה לא בנוח עם כל המצב הזה בינינו.היא התחילה להשתעל, "ס-סליחה?" היא אמרה תוך כדי שיעולים.
"את הבכת אותי מול כולם אתמול. את לא חושבת שמגיעה לי התנצלות?" שאלתי והייתי רציני לגמרי. מה היא חושבת, שהיא היחידה שיכולה להפיל פצצה לקום וללכת? ממש לא. לי יש כמה פצצות משלי."אתה קצת חוצפן אתה לא חושב?" היא שאלה אחרי שהשיעול נרגע לה.
"לא" עניתי לגמרי בכנות, ועניין אותי לשמוע מה היא תגיד.
"טוב אני כן, ואתה יודע מה? זה לא משנה מה אתה חושב כי אתה יוצא מכאן עכשיו!" היא אמרה והעיפה אותי מחוץ לחדר ונעלה את הדלת.
YOU ARE READING
בזכות הריקוד
Teen Fictionריקוד. לרקוד. להרגיש את האנדרנלין שזורם לך בכל הגוף ואת מרגישה שאת עפה עם המוזיקה, משתחררת מהכל ומרחפת ביקום משלך, בגן העדן הקטן והרגעי שלך. הריקוד הציל את חיי, הציל אותי מליפול לבור עמוק, שחור וחסר תחתית. הוא הציל אותי, פשוטו כמשמעו. החיים ממש לא ח...