Q&A

1.1K 60 13
                                    

אני מתה מעצמי כמה שאלות ותשובות יש לי פה חחחח

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

"מה שמך?"- אני אנונימית גאה אבל גברת סטיילס זה בסדר

"בת כמה את?"- אני בת 14 וקצת.

"מאיפה את?"- חיפה. חור אמיתי.

"מתי התחלת לכתוב?"- האמת שמאז ומעולם, פשוט התחלתי לפרסם רק עכשיו.

"למה את מעצבנת שכותבת מהמם?"- חחחח לא יודעת..?

"תתחתני איתי?"- תראי, טכנית, אני נשואה להארי, אבל גם לך זה בסדר חח.

"מה את אוהבת יותר נוטלה או שחר?"- אני אוהבת את שניהם נראה לי את השחר יותר האמת חח.

"מה את הכי אוהבת לעשות חוץ מלכתוב?"- לקרוא כמובן, לצייר, לראות טלויזיה, להיות עם החברות והמשפחה, לרקוד ולשמוע מוזיקה.(#מוזיקה_=_חיים)

"יש לך בעל חיים"- דגיגים נחשב?

"יש לך חבר?"- יש לי קראש חתיך במיוחד שיש לו חברה אז לצערי הרב, לא. הלכתי לבכות ביי.

"איך את נראית?"- כמו קקי. סוף פסוק.

"יש לך אחים או אחיות?"- אח גדול ואחות קטנה כן.

"מה את הכי אוהבת לעשות? (לכתוב או משהו אחר?)"- אמממ זה אחת מה-תחביבים שלי אבל אני לא יכולה להחליט על משהו ספציפי.

"איך התחלת לכתוב?"- מי מכן שכותבת בטוח מכירה את זה שיש דחף כזה שחייבים להיביר לנייר, חייבים לשחרר, אז פשוט ככה. אני כותבת מגיל כלום, עם זה שירים דבילים, סיפורים, קטעים, הכל!

"מה את אוהבת?"- אתכן, וואן די, הארי, אוכל, מוזיקה, הדרכות משצים וכאלה, את החברות והמשפחה שלי, את המיטה שלי חח.

"מי האיידול שלך"- יש חמישה:
*לואי ויליאם טומלינסון.
*זאין ג'אווד מאליק (למרות שהוא עזב ואני שונאת אותו על זה אני עדיין אוהבת אותו. מה?)
*ליאם ג'יימס פיין.
*נייל ג"יימס הורן.
*הארי אדוארד סטיילס. (המלך!!!)

"איזה זמרים את אוהבת?"- וואן דיירקשן, זאין מאליק, טיילור סוויפט, מארון פייב, אלה העיקריים.

"איזה סדרות?"- יומני הערפד אוו יאא!

"איזה שחקנים?"- צ'אנינג טייטום, ג'וני דפ, ליאונרדו דיקפריו, פול ווסלי, איאן סומרהלדר, הילארי דאף ויש עוד מלא כנראה חחחח.

"מאיפה ההשראה לסיפור?"- הכללל, כל מה שקורה לי בחיים, דברים שאני שומעת, רואה, מוזיקה הכלל.

"את מתכננת להמשיך לכתוב רציני או שרק בתור תחביב?"- אני מתכוונת להמשיך לפרסם פה סיפורים שלי, ואולי יום אחד אני גם אוציא אותם לאור. מי יודע.

"מה השיר האהוב עלייך?"- כל השירים של וואן דיירקשן. ברצינות.

אוקיי בנות אז אלה השאלות! מקווה שעניתי על הכל, אם יש עוד שאלות כמובן שאתן מוזמנות לשאול!
אוהבת❤❤❤

בזכות הריקודWhere stories live. Discover now