קודם כל אני אענה על השאלה הנוספת:
*מאיפה באים לך הרעיונות לסיפור?
הרבה דברים מגיעים מחיי היומיום שלי, מחוויות שעוברות עליי,
דברים שאני אומרת, עושה,
וגם דברים שאנשים אחרים אומרים.
מצד שני, הרבה פעמים אני מנסה להתנתק מהחוויות שלי, ואני מנסה לחשוב על התחושות שאותה דמות מרגישה בהתאם לאישיות שלה ובהתאם לסיטואציה, וככה הרעיונות מגיעים אליי(:הפרק:
הדלת נטרקה, וקייל נכנס מסתכל עליי מקווץ את גבותיו, ומחזיק ביד חבילת פלסטרים.
"התחבושות נגמרו, הם הסתכלו עליי כאילו יש לי הפרעה בשכל (מקווה שהבנתן למה (,:-הערת כותבת), ולמה נדין הייתה פה?"
הוא שאל והתיישב על המיטה לידי, מוריד את התחבושות הישנות ושם לי פלסטר."היא רק שאלה מה שלומי.." אמרתי, וזה לא היה לגמרי לא נכון, היא שאלה ואז איימה על חיי. לא התכוונתי לספר לקייל את כל מה שהלך פה עכשיו!
מה המנוולת הזאת מסתירה?"אוקיי. את רוצה לאדת לארו-" קייל התחיל ועצרתי אותו.
"תקשיב קייל, אני מצטערת על מה שהיה אתמול, לא הייתי צריכה לעשות את זה."
פתחתי את הנושא, למרות שכל כך לא רציתי."אני לא מתחרטת שאני סיפרתי לך את מה שסיפרתי," גוש עמד בגרוני.
"אבל אני כל כך מצטערת.." נשכתי את שפתיי והשפלתי את מבטי ואחרי זה הרמתי את ראשי נושמת עמוק ומסתכלת על קייל.
"למה?" הוא שאל, וכל כך כאב לי לנוכח המבט הכאוב שבעיניו.
"קייל, אתה עם נדין," אמרתי.
"בבקשה איי-" הוא המשיך, "אני לא יכולה קייל. אני פשוט לא. אני מפחדת, אני לא יכולה לתת לכזה דבר לקרות, לא שוב." אמרתי ומשכתי באפי.
"אני מתחנן בפנייך אייב, אני בחיים לא אפגע בך, אני נשבע. אני אשמור עלייך, אני אהפוך אותך להחורה הכי מאושרת בעולם, בבקשה.." הוא אמר וליטף את פניי, אבל אני אפילו לא יכולתי להסתכל לו בעיניים.
הדמעות החליקו על לחיי, על כך שבאמת נעלצתי לעשות זאת. הוא ניגב אותן בידו החמה, שבאמת לא רציתי שיוריד."זה אף פעם לא קורה.." לחשתי, מקווה שהוא לא שמע.
"בבקשה אייבי," הוא אמר ודמעות היו גם בעיניו."אני אוהב אותך.." הוא אמר, וליבי החסיר פעימה.
"אני מצטערת.." אמרתי וקמתי לדלת פותחת אותה, מסמנת לו לצאת.
"בבקשה אל תעשי את זה." הוא ביקש, והשפלתי מבט.הוא התקרב אליי, והחזיק בפניי, גורם לי להסתכל לתוך עיניו, והזזתי את ראשי.
הוא הוריד את ידיו מפניי, נשם עמוק ויצא.
סגרתי את הדלת, וההרגשה הזאת הלחוצה בחזה הגיעה אליי.מכירים את זה שיד אחת על הפה,
יד אחת על הלב,
ומרגישים כאב עצום, ויודעים שהלב שלכם נשבר,
ואתם פשוט שמים את היד על הפה כדי לנסות לא להשמיע קול,
והכאב כל כך גדול,
והדמעות לא פוסקות, לא פוסקות...
ככה הייתי.
החלקתי כנגד הדלת, ושמעתי את קייל חוזר וקורא לי להכניס אותו, בועט בדלת, ואני לא עונה..אחרי זמן מה, אין לי מושג כמה, הוא הפסיק.
וויתר, כמו שאני וויתרתי, כבר מזמן.טיי ורייצל נכנסו לחדר, הייתי במרפסת.
"אייב? אומייגאד מה קרה לך?? מה האידיוט הזה עשה?" רייצל ישר אמרה, ואני התחלתי לבכות שוב."זה לא הוא, זו אני" אמרתי וחיבקתי אותה חזק, בוכה על הרגליים שלה.
"תוציאי את זה, זה בסדר אייב.." שתיהן ניחמו אותי, וכשנרגעתי, הן שאלו מה קרה.סיפרתי להן הכל, איך הוא נשאר איתי, והבטיח לי כל כך הרבה הבטחות, נשבע לי כל כך הרבה שבועות, שתהיתי, האם מישהו יכול לקיים אותן?
".. והוא אשכרה אמר לי שהוא אוהב אותי, ריי, הוא באמת אמר.." אמרתי וניגבתי את פניי בגב ידי. "זה מעולה, אייב, מה העניין?" טיי שאלה וליטפה אותי.
"שאני לא סומכת עליו, זאת אומרת, אני כן, אבל איך, איך אני אדע? הבטיחו לי כל כך הרבה, וזרקו לי את ההבטחות בפרצוף." אמרתי.
"אייב, הוא לא הבטיח לך הבטחות ריקות, הוא
הוא הבטיח לך עולמות,
הוא הבטיח לך את הירח, השמש והכוכבים.
הוא הבטיח לך הכל אייבי, רק שתיהי שלו."
טיי אמרה וחייכה."אני אוהבת אותו." לחשתי.
"מה?? מה אמרת?" שתיהן היו בשוק.
"אני אוהבת אותו" אמרתי ושתיהן התנפלו עליי בחיבוק.
"אז תני לזה הזדמנות אייב," רייצל אמרה.השפלתי את מבטי, והלכנו להתארגן לצילומים.
************************************
נ"מ קייל:
יצאתי מהחדר שלה, עוזב את העולם שלי בפנים.נשענתי כנגד הדלת, בוכה כמו אידיוט.
פעם שמעתי בסרט או משהו כזה, שאם גבר בוכה על בחורה, הוא באמת אוהב אותה.
ובאמת אהבתי.תכננתי לקיים את כל מה שאמרתי לה, רק שתיתן לי.
שמעתי אותה בוכה, ובעטתי בדלת שהיא תכניס אותי שוב, אבל לא.
הלכתי במסדרון, פניי אדומות, אפי אדום במיוחד ועיניי בוערות.
נכנסתי לחדר שלי ושל בן, מעביר את אצבעותיי בשיערי.
"אל תשב שם, אני ורייצ-" הוא לא סיים את המשפט וקמתי מהמיטה."מה קרה? אתה נראה כמו אחרי מלחמה" בן צחק,
"זו אייבי. אני הייתי איתה אתמול, דיברנו, סידרנו בינינו את הדברים, לקחתי אותה לחדר ונשארתי לישון אצלה, אבל בבוקר, היא פשוט אמרה לי שזה לא יילך. ואני כל כך אוהב אות-" בן קטע אותי."עצור הכל! אתה, קייל ג'ון פאקינג קינג, מאוהב?!" בן שאל.
"כן!! אני מאוהב בה בצורה לא נורמלית! והיא לא נותנת לי להתקרב.. היא שוברת אותי." אמרתי ובהיתי בקיר שמאחורי בן.אני אעשה הכל עבורה.
אני מוכן למות בשבילה.
להיות חסר כל, רק שהיא תהיה לצידי.
אני כל כך פאקינג מאוהב בה.
************************************
פרק 20 ווהוו!!!!
קייל החמוד, מסכן שלי):
תגיבוו❤❤❤
YOU ARE READING
בזכות הריקוד
Teen Fictionריקוד. לרקוד. להרגיש את האנדרנלין שזורם לך בכל הגוף ואת מרגישה שאת עפה עם המוזיקה, משתחררת מהכל ומרחפת ביקום משלך, בגן העדן הקטן והרגעי שלך. הריקוד הציל את חיי, הציל אותי מליפול לבור עמוק, שחור וחסר תחתית. הוא הציל אותי, פשוטו כמשמעו. החיים ממש לא ח...