השעה הייתה כבר כמעט השעה לצאת לארוחת ערב. שלושתינו כבר היינו כמעט מוכנות.
הפעמון בדלת צלצל, ואלו היו בן אד ואיתן.
"מוכנות?" אד שאל וטיי אמרה "מוכנות" וחייכה לעברו את החיוך המושלם שלה, ורייצל ניגשה לבן, אוחזת את ידו.ארבעתם צעדו מקדימה, כל זוג והדביקות שלו. אני ואיתן צעדנו ביחד, סתם צוחקים.
"תעשה לי שק קמח" ביקשתי ממנו וקפצתי לו על הגב. "שמנה!" הוא צחק ורץ במסדרון לכיוון המעלית, ושנינו התרסקנו על הריצפה.
קמתי וניקיתי את בגדיי, ממשיכה לצחוק.נכסנו למעלית, יורדים ללובי, איפה שכולם היו. חיפשתי את קייל במבטי, וראיתי אותו עומד מתמזמז עם נדין.
המשכתי לדבר עם איתן מתעלמת ממנו.
"אפשר שנייה עם אייבי איתן?" קייל צץ פתאום משום מקום.
"ברור א-" איתן בא לענות אך קטעתי אותו.
"לא מעוניינת." אמרתי וסחבתי משם את איתן לצד השני של הלובי."יש משהו ביניכם?" איתן שאל. "לא היה וגם לא יקרה" עניתי. הסתובבתי רואה אותו עם הידיים בכיסים, מבט עצבני על פניו, ונדין נתלת עליו.
"אני הולכת לשירותים." אמרתי לאיתן ופניתי לשירותי הנשים.יצאתי מהתא, שוטפת את ידי, כשפתאום מישהו נכנס גם. לא הסתכלתי.
"אייבי." זה היה קייל. מה לעזאזל הוא עושה בשירותי הנשים?
"אלו שירותי נשים." אמרתי."תקש-"
"מכירים?" שאלתי אותו, מנגבת את ידיי טזורקת את הנייר לפח.
"תפסיקי עם זה!" הוא צעק. "סליחה?"
"אני רק מנסה להתנצל!" הוא צעק שוב.
"לא מעוניינת." אמרתי והסתובבתי לצאת, אבל הוא תפס בידיי מצמיד אותי לקיר.
"לא." הוא אמר, והאחיזה שלו החלה להכאיב לי."קייל עזוב אותי!"
"לא הפעם. עכשיו את תקשיבי למה שיש לי להגיד." הוא אמר.
"ק-קייל אתה מכאיב לי." אמרתי, והוא מיד הרפה קצת מהאחיזה החזקה שלו.
"אתה באמת תחזיק אישה נגד רצונה?" שאלתי, שישחרר אותי כבר, אידיוט!
הוא לא ענה, רק הסתכל לי בעיניים."אני אצעק." אמרתי.
"אני מצ-"
"אהההההההההה!!!!!!!" צרחתי לו בפרצוף.
הוא כל כך נבהל, שהוא שחרר אותי ישר.יצאתי ישר מהשירותים, לא מחכה אפילו שהוא יתאפס על עצמו. הלכתי במהירות לאיתן, ממשיכה להתנהג כרגיל, ומזוויות עיניי ראיתי את קייל ממש עצבני.
************************************
הגענו למסעדה, והתיישבתי בין איתן לרייצל.
"הכל בסדר?" ריי שאלה. הנהנתי עם הראש.
כולם דיברו וצחקו והיה ממש כיף.
ניסיתי להתעלם כמה שיותר מכל המבטים שקייל נתן לי.מצד אחד הוא יושב פה מולי, שולח לי מבטים,
ומצד שני החברה המזעזעת שלו נמרחת עליו, מנסה לגרום לי לקנא.
מה הקטע?"אפשר את צומת לבכם?" קייל עמד במרכז המסעדה, מה הוא מנסה לעשות?
"תודה." הוא חייך את החיוך המדהים שלו, עם שתי הגומות."טוב, אז יש מישהי שממש פגעתי בה. אני באמת מצטער על כך מעומק הלב שלי, כי החברות איתה חשובה לי. תוכלו לעזור לי לזכות בסליחתה?" הוא שאל, וכולם מחאו כפיים.
YOU ARE READING
בזכות הריקוד
Novela Juvenilריקוד. לרקוד. להרגיש את האנדרנלין שזורם לך בכל הגוף ואת מרגישה שאת עפה עם המוזיקה, משתחררת מהכל ומרחפת ביקום משלך, בגן העדן הקטן והרגעי שלך. הריקוד הציל את חיי, הציל אותי מליפול לבור עמוק, שחור וחסר תחתית. הוא הציל אותי, פשוטו כמשמעו. החיים ממש לא ח...