נ"מ קייל:
שוב עמדתי שם,
עם היד על הפרצוף,
כשכולם מסתכלים.
מה היא חושבת לעצמה?
שאני פשוט אעמוד ואחכה שלגברת קמנסון יבוא לירוק לכיווני?
מותר לי להיות אם מי שאני רוצה,
לזיין את מי שאני רוצה, ולעשות מה שבא לי."הפעם באמת הגזמת קייל."
טום אמר כשהגענו לחדר שלו. איך הוא בכלל מסוגל להגיד לי דבר כזה?!
"איך אתה בכלל אומר לי דבר כזה?" שאלתי אותו, הייתי עצבני גם ככה, יכולתי להרוג מישהו.
רציתי כל כך לבעוט במשהו, אבל נחשו מה? לא היה לי כדור!
אז פשוט בעטתי בשידה שם.
"קייל אחי תרגיע! הארונית לא עשתה לך כלום. ואיפה חינכו אותך בדיוק? ברחוב? ככה לא מדברים אל אישה קייל! בשום מצב!" הוא אמר."זה העניין טום, אני לא יכול! אני פשוט לא מסוגל! היא מטריפה אותי, מוציאה אותי מדעתי! היא יכולה להיות הכי מדהימה בעולם, ואז היא פשוט מתנהגת כאילו אני השונא הכי גדול שלה!" אמרתי.
"בצורה שאתה מדבר אלייה קייל, אני לא מתפלא. מה אתה חושב? מה חשבת? שאם תתנהג אליה כמו איזה מזדיין אגואיסט היא תשים עלייך בכלל? אתה אמור לדעת שהיא לא! שאף אחת לא!"
"אני לא שלטתי בזה, טום!
היא חושבת שהיא באמת יכולה לבוא ולהעיר לי על מה אני עושה עם מי שאני עושה! זה לא עניינה, ולא עניין של אף אחד!" עניתי בחזרה. הוא לא אמור להיות בצד שלי במקרה?"למה דיברת ככה, גם אתמול!
כל המסדרון שמע מה הלך בלילה, בינך לבין אייבי ובינך לבין נדין! מה נסגר?!
כולם קולטים שאתה רוצה אותה,
שאתה מטורף עלייה, אז למה אתה מתנהג כלפייה ככה?
אתה רוצה אותה אז למה אתה הולך ושוכב עם אחרות?" טום שאל."אני לא רוצה אותה, לא מעוניין בה, ובטח שלא מטורף עלייה! אני עם נדין, טום, עם נדין!!"
"נו באמת, קייל! את השקרים שלך אתה יכול להגיד לכולם, אבל לא לי! נדין? נו באמת!"
"עזוב אותי, טום.
אני לא מתכוון לרדוף אחרי בחורה שאפילו לא יורקת לכיוון שלי,
שמתנהגת אליי דוחה באותה המידה!""מה בדיוק היא עשתה לך, אה קייל?
בחורה אחת סירבה לנשיקה ממך, וואו, ביג דיל!
היא ביקשה ממך לשמור רק על קשר של ידידים, פעמיים, כי הקשר שלכם היה חשוב לה, ואתה פעמיים הפרת את זה!
הבכת אותה מול כולם פעמיים, ועכשיו דיברת אלייה בצורה דוחה! אז אל תתפלא!" הוא צעק בחזרה."עזוב אותי טום!" אמרתי. "אתה פשוט אגואיסט.."
************************************
נ"מ אייבי:
עלינו לחדר, ולא הפסקתי לבכות; במעלית במסדרון, וגם כשהגענו.
טיי כבר הייתה בחדר, אחרי הדייט שלה, בטח מתרגשת כולה, ואני הרסתי לה הכל."אלוהים, אייבי, מה קרה?!" טיי ישר קפצה כל שתינו.
"קייל האידיוט.." רייצל אמרה.
הלכנו לשטוף פנים, ועיניי פשוט המשיכו לדמוע בשקט.
"ספרו לי, מה קרה?" טיי ביקשה,
התיישבנו על המיטה, ראשי מונח על רגלייה של רייצל,
ורייצל סיפרה לה; על אתמול בלילה עם נדין,
על הצעקות, איך כל האנשים בטיילת שמעו,
על הקללות, ההשפלות על הכל.
"אני-עומדת-לחנוק-אותו!!!!" טיילן צעקה.
YOU ARE READING
בזכות הריקוד
Fiksi Remajaריקוד. לרקוד. להרגיש את האנדרנלין שזורם לך בכל הגוף ואת מרגישה שאת עפה עם המוזיקה, משתחררת מהכל ומרחפת ביקום משלך, בגן העדן הקטן והרגעי שלך. הריקוד הציל את חיי, הציל אותי מליפול לבור עמוק, שחור וחסר תחתית. הוא הציל אותי, פשוטו כמשמעו. החיים ממש לא ח...