נקודת מבט לוקאס
אניחנו עדיין יושבים על המדרכה שהיא בזרועותיי בוכה וגופה רועד. אני לא מאמין שמישהו מוסגל לכפות את עצמו על אישה. אני אולי רוצח גנב ומנהיג הפשע הכי גדול שיש אבל אני בחיים לא אאנוס מישהי.
היבבות של אנאבל הוציאו אותי מהבוע שהייתי בה. כאשר הסתכלתי עליה ראיתי בפעם הראשונה הערב שהיא בלי בגדים עליה מלבד הלבשה תחתונה.נשכתי את שפתי שראיתי את גופה דיי לוקאס זה לא הזמן עכשיו..תשלט על עצמך הורדתי את הגקט שלי והנחתי על גופה הרועד. היא עטפה את עצמה בגקט כאילו חייה תלויים בכך .קמתי מהריצפה שהיא בידי כמו כלה,דוחפת את פניה בצווארי וגורמת לי להרגיש צמרמורת כאשר אני מרגיש את הפנים שלה רועדת מפחד.חיזקתי את אחיזתי בגופה שהיה קל להפליא.הכנסתי אותה לרכב שהיא עדיין ישובה עליי עם פניה בצווארי " לאחוזה" הורתי לנהג ואנאבל הרימה את פנים ממני גורמת לעיינים חומות פשוטות אך מהפנטות להיפגש עם עיניים כחולות. "מה עם אלי" שאלה בקול שאינו עולה על לחישה " אני אשלח אנשים שיביאו אותה לאחוזה" אמרתי מלטף לה את הלחי מנסה להרגיע אותה.היא עצמה את עינייה למגעי והניחה את ראשה על החזה שלי.
לאט לאט הרגשתי איך נשימתי נעשית איטית ועמוקה.היא נרדמה.
בזמן הכלכך קצר שאני מכיר אותה היא שינתה הכל.
הנהג הודיע שהגענו לאחוזה והרמתי אותה מכניס אותה פנימה.נכנסתי לחצר האחוזה רואה את המבטים ההמומים שנשלחו אלי אבל מהר מאוד סובבו את פניהם חזרה.
העלתי אותה לחדר שלי הדבר ששייך רק לי ועכשיו יהיה גם לה.הכנסתי אותה ומשכיב אותה במיטה שלי כיסיתי אותה בשמיכה שלי .ישבתי על כיסא מולה מתבונן בה בילדה השבורה הזאת ומחזיק בידה.
אומנם היא הייתה מלוכלכת מחוסר מקלחת ושיערה היה מבולגן אבל היה בה משהו מיוחד שאני עדיין לא מבין.שיחררתי את ידה מניח אותה בעדינות על המיטה "לילה טוב" לחשתי לה לפני שסגרתי את הדלת בעדינות. 'אלי הגיעה והיא בחדר האורחים' הודעה התקבלה מגיימס. הלכתי לכיוון החדר אורחים וראיתי את אלי הקטנה שכובת על המיטה עם נעליים.הורדתי לה את הנעליים וכיסיתי אותה.יצאתי מחדרה סוגר את הדלת חלש. ירדתי אל הקומה הראשונה והלכתי לכיוון הבר הקטן שהיה לי, לקחתי לי כוס עם ויסקי וישבתי על הספה. לא יודע למה אבל אני מרגיש כאילו אני צריך להגן על שתי הקטנות האלה אבל על אנאבל במיוחד.אני מרגיש משהו בחזה שאני חושב עליה.אבל זה לא אהבה נכון?..אני כבר לא יודע.פרמתי את העניבה והנחתי אותה סביב צווארי והנחתי את הכוס על השולחן זכוכית. עליתי אל אחד מהחדרים בקומתי השנייה, נשכב על המיטה הרכה. הרגשתי לא נכון לישון לידה לאחר לילה כזה. פשטתי את בגדיי, נשאר בבוקסר בלבד. הדלקתי את הטלוויזיה ואחרי כמה דקות נרדמתי מול הטלוויזיה.
-כעבור שעה- שמעתי צעקה שהעירה אותי וגרמה לי לקפוף ממקומי ולרוץ לחדר שממנו בקעה הצעקה החדר שלי נכסנתי לחדר, אפילו לא מתנשף מן המדרגות, כמעט מעיף את הדלת ממקומה ורואה שאנאבל לא נמצאת על מיטטתי. עיני קפצו בחדר בכדי למצוא את דמותה ומצאתי אותה.
יושבת בפינת החדר מכונסת בעצמה.רצתי אליה מתכופף אליה ומחבק אותה חזק חזק מנסה להשתלט על הרעידות שלה.
"אנאבל אני פה איתך ששש הכל יהיה בסדר"לחשתי לה בעוד שראשה קבור בצווארי. הרמתי אותי בידיי והנחתי אותה על המיטה וכיסיתי אותי.פרמתי את החולצה שלי והורדתי את מכנסיי ונשארתי רק עם בוקסר.נשכבתי בצידה השני של המיטה,לא רוצה להפריע ל...טוב כרגע היא הייתה נראת כמו נסיכה במצוקה אבל היא הנסיכה שאני השומר שלה' לוקאס די לדבר כמו כוסית!' צעקתי על עצמי בראש והנחתי את ראשי על הכרית, נרדם וחושב על עיניים חומות מדהימות.-פרק קצר..סורי-
YOU ARE READING
Can't Let Go
Romance"תשחרר אותה עכשיו" לחשתי בכעס והנחתי את יד שמאל גם כן על הנשק.עיניי רתחו למראה שהרטיט את ליבי. הוא החזיק אותה צמוד לחזהו והצמיד את אקדחו לצד ראשה.היא יבבה מפחד ואני לא יכלתי לנגב את הדמעות שזלגו מעייניה. " ומה גורם לך לחשוב שאני אעשה את זה מר גרין...