Merhaba!
Öncelikle elimden gelenin en iyisini yazmaya, bölümde geçen duyguyu size yansıtmaya çalışıyorum. Asıl amacım karakterlerde kendinizden bir parça bulmanızdı ve sanırım bunu kısmen de olsa başardım.
Gevezeliği bırakıp -hiç huyum değildir normalde- bu notu sizinle paylaşma amacıma gelirsek; başlıkta da belirttiğim gibi bugün 12 Şubat -teknik olarak saat on ikiyi geçtiği için 13 Şubat, ama lütfen bunu bilmiyormuş gibi davranın- Dark Moon'un ilk bölümünü yayımlamamın üzerinden tam bir yıl geçti. Bugün Dark Moon'un yıl dönümü!
Durduk yere aklıma gelen kurguyu büyük bir hevesle yazıp hiç düşünmeden paylaşırken buraya kadar, bu kurguyla geleceğimden bihaberdim. Çünkü ilk yazarken aklımda Efrain karakteri için düşündüğüm isim bile farklıydı. Hatta ilk bölümün ilk paragrafında bu ismi kullanmıştım, tabii bölümü paylaşmak üzereyken son bir değişiklik yapmadan önce. Bir şekilde bu karakterin özel olduğunu hissederek ona sıra dışı bir isim bulmak istedim ve bence oldukça güzel de oldu. Yazdığım karakterler arasında özel bir yeri var, bunu kelimelerle açıklayabileceğimi sanmıyorum. Alice karakterine gelirsek, okurken belki çok zayıf bir karakter olduğunu düşünüyorsunuzdur, fakat zayıf bir karakter değil; sadece duygularını yoğun yaşıyor, kim olduğunu bulmaya çalışıyor, bazen de karmaşanın arasında kaybolduğunu hissederek panikliyor. Hepimiz hayatımızın bir noktasında biraz da olsa böyle değil miyiz zaten? Hepimizin zor anları oluyor ve yazarken aramızdaki bağı hissedebiliyorum. Umarım aynı şekilde size de bunu yansıtabiliyorumdur.
Bugün türünü bile tam olarak belirleyemeyeceğim kadar farklı ve benim için özel hikayeyi yazmaya başlamamın üzerinden bir yıl geçti. Şu ana dek aldığım yorumlardan, tepkilerinizden, anlayışınızdan, karakterlere ve kurguya olan tutumunuzdan gerçekten çok memnunum ve hikayeyi okuyan, okumaya devam eden herkese teşekkür ediyorum.
❤
Bir sonraki bölümde görüşmek üzere, kendinize iyi bakın!
-Whisper
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DARK MOON
Novela JuvenilBelki de gerçek olan şey rüyalarımızdır... Ve bazen uzun süren bir sessizlik milyonlarca kelimeden daha fazla şey anlatır.