Veda notları konusunda pek iyi olmasam da sanırım öncelikle bu uzun süreçte pes etmeyen, uzun bölüm aralarına rağmen hikayeyi takip eden -ve edemeyen-,yarattığım dünyanın içine dahil olan herkese teşekkür ederek başlamam gerekiyor.
İlk bölümü paylaştığımda 2015'in şubat ayıydı, 15 yaşındaydım ve şu an 21 yaşındayım; böyle düşününce ne kadar çok zaman geçtiğine ben bile inanamıyorum. Dark Moon'u yazarken ben de Alice'le birlikte büyüdüm, aslında bu kitapta yarattığım dünya ve karakterler sorunlarım olduğunda kaçtığım gizli bir evren gibiydi benim için, bu nedenle de finali yazmak hiç içimden gelmedi çünkü bitsin istemedim. Ama tabii her şeyin bir sonu olduğu gibi bu hikayeyi de daha fazla uzatmadan noktalamam gerekiyordu.
Hala hikayenin kurgusunun aklıma ilk geldiği anı ve hevesle yazmaya başladığım günü hatırlıyorum, tabii yazma sürecinde epey şeyi değiştirdim çünkü bir süre sonra karakterler bana kendini yazdırmaya başladı. Mesela Efrain'i ilk bölümü yazarken fiziksel olarak bile daha farklı kurgulamıştım, hatta sadece rüyalarda var olan lacivert gözlü, mor saçlı (veya mor gözlü, lacivert saçlı -tam hatırlamıyorum-) bir karakter olacaktı. Fakat yazmaya başladıktan sonra o kadar farklı bir karaktere dönüştü ki, çoğu zaman yazdıklarıma ben bile şaşırdım çünkü bölüme başlarken aklımda hiç olmayan diyaloglar ve olaylar ortaya çıkıyordu. Efrain ve Alice benim için her zaman çok özel ve farklı karakterler olarak kalacak.
Birçok nedenden dolayı bu hikayenin yeri bende ayrı olacak, umarım siz karakterlerin dünyasına dahil olurken onlar da sizin hayatlarınıza bir şekilde dokunabilmiştir. Bu hikayeyi yazmak bana zor zamanlarımda yardımcı oldu ve umarım aynı şekilde Alice, Efrain ve rüya evreni sizin de kötü bir anınızda yanınızda olmayı başarabilmiştir.
Son olarak hikayede kullandığım şarkıları bir ara liste yapıp paylaşmayı düşünüyorum çünkü bu kitabı ortaya çıkarırken birbirinden güzel şarkılar keşfettim, kurgunun ayrılmaz bir parçası oldular ve çoğu zaman yazmak için bana ilham verdiler.
Bu zamana kadar sabredip uzun bölüm aralarında beklediğiniz, zaman ayırıp okuduğunuz ve güzel düşüncelerinizi benimle paylaştığınız için bir kez daha çok teşekkür ederim.
Başka hikayelerde buluşmak ve gece dolunaya baktığınızda aklınıza Efrain ve Alice'in gelmesi dileğiyle kendinize çok iyi bakın.
***
(NOT: Yazmaya yeni başladığım kitabım Carmen'i profilimde bulabilirsiniz.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DARK MOON
Fiksi RemajaBelki de gerçek olan şey rüyalarımızdır... Ve bazen uzun süren bir sessizlik milyonlarca kelimeden daha fazla şey anlatır.