001

11.3K 349 78
                                    

Perspectief Samir

Jajaa al 18 jaar vandaag je leest het goed! Ik zal me eens even voorstellen. Ik ben namelijk Samir broer van Amir (14jaar), Faudel&Fatima (10jaar) en het kind van Marouane&Inaya. Mijn ouders zijn vrij jong, zo jong dat zelfs mijn docenten zich verschrikken als mijn ouders zich moeten komen melden op school. Ze denken dan altijd dat het mijn oudere broer en zus zijn. Ze hebben beiden een verschrikkelijke verleden gehad, maar Hamdoulilaah ten alle tijden. Inaya is zoals jullie waarschijnlijk weten niet mijn echte moeder, maar voor mij is ze dat wel. Mijn moeder heb ik nooit gekend maar mijn vader vroeg me wel een paar keer voor als ik ze wil ontmoeten maar daar weigerde ik altijd in. Hoezo wil ik haar zien, als ze toen ik geboren werd me weg gaf aan een gezin gestoorde mensen?? Maar ik mag blij zijn dat ik Inaya mama mag noemen. In ieder geval zijn alleen Faudel&Fatima echte broer en zussen, maar daar letten we niet op. We hebben elkaar altijd gezien als echte broer en zussen en daar zal geen verandering in komen, we dragen gelukkig allemaal dezelfde achternaam en ja Amir heeft nooit de achternaam van Chafik gedragen. Ik zelf ben een brede jongen met grijze ogen dat ik van niemand geërfd heb, ben wel vrij lang 1,76m en heb pik zwarte haren en natuurlijk de krullen die ik van mijn vader geërfd heb, maar mijn krullen zie je niet zo vaak alleen als ik echt geen zin heb dan wel. Maar even terug naar de realiteit.

Wejow nog 4 minuutjes dan zijn we verlost man zei Chakir
Ja man tijd gaat kapot traag zei Younes zuchtend
Doe rustig man 4 minuutjes gaan zo voorbij zei ik
Ewa ska (zwijg) jij, wat gaat de jarige vandaag doen zei Younes
Ja weet ik veel zei ik
We pakken straks lounge safe, is lang geleden dat we dat samen deden zei Chakir
We zijn Zaterdag nog geweest (het is trouwens dinsdag) zei ik
Ja zoals ik zei is lang geleden, nu je toch grote man bent gaan we chikies fixen jeweet wel zei Chakir
Heb er genoeg man lachte ik
Shoef deze is trots op zichzelf zei Younes
Tuurlijk mag toch zei ik hc en de bel ging en we liepen met zijn drietjes de school uit.
Mohiem we zien ons strakjes zei Chakir en stapten met Younes op de vespa en reden weg. Ik stapten in mijn auto en wachten op Amir. Ik zag Amir aanlopen en hij stapten mijn auto in en we reden zo naar huis toe.
Hoe was school a zwerver zei ik
Kapot saai man, die docenten irriteren me a sahh zei Amir
Vol houden broertje, hoe zit het in de liefde lachten ik hem toe
Jeweet toch allemaal hetzelfde zijn ze, ze vallen alleen op mijn geld zei Amir
Tss daarvoor moet je opletten broertje zei ik
Zeker en met jou hoe zit dat zei Amir sneaky
Haha je kent me toch zei ik en parkeerden de auto voor de deur en we stapten uit. We liepen naar binnen toe en iedereen zat in de salon.
Jongens worden groot he, al 18 jaar zei Nabil
Je weet toch zei ik en gaf de mannen allemaal een box en vrouwen een hand en mijn moeder natuurlijk een knuffel. Ik werd zoals verwacht goed verwend door iedereen met dure cadeaus en money. Ik bedankte ze nog allemaal en nam Fatima op mijn schoot. We zaten nog met ze allen te praten totdat mijn gsm afging en er op mijn beeldscherm "Chakir" verscheen.
Ewaa vriend over halfuurtje bij mij we gaan lounge pakken zei Chakir
Hahaa isgoed, zorg dat je klaar staat dan zei ik
Isgoed broer zei Chakir en hing op.
Wie was dat zei mijn moeder nieuwsgierig
Was Chakir we gaan zodadelijk wat doen zei ik
Nog zo laat zei mijn moeder
Mam ben geen kleintje meer zei ik
Je hebt gelijk doe je voorzichtig zei mijn moeder
Altijd toch zei ik en stond op en nam van iedereen afscheid en stapten mijn auto in en reed richting Chakir. Ik stapten uit en belde aan. De moeder van Chakir deed open en groeten me uitbundig.
Samir weldi wat ben je groot geworden kom binnen kom binnen, Chakir is nog in de douche zei Chakir zijn moeder. Ik liep naar binnen en deed mijn schoenen uit en ik zag 3 jonge dames zitten en groeten ze maar beleefd met een hand. Ik nam plaats op de bank tegenover de 3 dames en voelde ogen prikken. Ik keek op en heel toevallig keken ze de andere kant op hahaa.
Samir zei Nadia (Chakir's kleine zusje van 5)
Heeyy kleintje zei ik en nam haar op mijn schoot
Gelukkige verjaardag zei Nadia lief
Hahaa dankjewel zei ik en drukte een kusje op dr wang. Ik scrolden wat op mijn gsm totdat Chakir naar beneden komt.
Heey schatjes zei Chakir en gaf de 3 dames een kus en mij een hand
Mohiem wij zijn door thalla zei Chakir en we stonden op en liepen naar mijn auto en gaf Chakir een harde klop.
Zebii ik zei toch dat je klaar moest staan zei ik kwaad en stapten mijn auto in
Sorry man zei Chakir en stapten ook in. Ik reed naar de lounge en we stapten uit, we schoven aan een tafel waar een paar jongens al zaten.
Samir in de bulding jarige loco boyy hierzo zei Ishak
Jij weet het man zei ik en groeten de boys en nam plaats en poften wat van mijn shisha. Ik zag een paar dames onze kant oplopen maar schonk er geen aandacht aan totdat er eentje op mijn schoot kwam zitten. Ze nam een pof van mijn shisha en blies die voor mijn gezicht uit en drukte een kus op mijn lippen.
Wejowwww Samirr zeiden de boys en ze beëindigden de kus en keek me diep in mijn ogen aan. Ze bleef op mijn schoot zitten en drukte soms nog wat kusjes op mijn lippen. Ik vertelde haar dat ik even naar de wc ging om van haar aftekomen en liep even de lounge uit. Ik stapten even verderop totdat ik een gedaante op de grond zag. Ik liep er naar toe en zag dat het een meisje was waarvan haar kleding stukken zijn gescheurd, en bloed op de grond lag, wacht ze is verkracht!?

Zozoo deel 1, blijven stemmen en reageren! Ook even zeggen dat ik niet altijd een deel plaats, maar zal mijn best doen!❤️ #HardLife heeft trouwens 100K behaald! Wollah love voor jullie!!❤️❤️

Wraak vanuit het verledenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu