016

3.3K 245 39
                                    

Perspectief Samir

Er werd weer ruw geklopt op de deur? Ik pakten mijn gun die ik van mijn vader had gekregen en hield hem vast. Ik keek door het gat en zag een mannelijke figuur in een zwarte trainingspak en hij droeg een capuchon op. Ik hield mijn geweer recht voor me vast en opende de deur en mikten op hem.
Sah wat doe je met die gun, wil je me dood ofzo zei Amir en deed zijn capuchon uit.
Izan k dacht dat je k weet niet wie was, vanwaar kom je nog zolaat vandaan zei ik
Uhm.. Ik kom van uhm.. Oom Yessine toch, ja oom Yessine zei Amir en liep me voorbij en de geur van sigaret drong in mijn neus. Ik duwden hem woedend tegen de muur aan en keek hem dodelijk aan.
Wat doe jij jezelf aan a junk zei ik
Wat praat je man zei Amir
Luister als papa of vooral mama hier achterkomt breek je haar en zul je geen voetstap buiten zetten, dus beter stop je met die shit waar je mee bezig bent, ofwel breek ik jouw botten zei ik woedend in zijn gezicht
Jij hebt helemaal niets over mij te zeggen zei Amir en keek me in mijn ogen aan
Durf nog een keer zo te praten tegen mij en dan zul je zien, kijk je ogen a JUNKIE tfoe zei ik en gaf hem een stoot tegen zijn kaak en hij viel hard tegen de grond en ik keek hem dodelijk aan.
Wat gebeurt daar zei mijn vader
Niets zei Amir en keek me bang aan en liep naar boven toe en ik liep naar de rest toe.
Waarom keek Amir zo zei mijn vader
Ja weet k veel zei ik
Je hebt hem toch niets gedaan zei mijn vader
Nee tuurlijk niet zei ik
Dan s het goed zei mijn vader
Maar k ga de kids halen is goed zei ik
Safe zei mijn vader
Oh mag ik mee zei Ahlam
Tuurlijk zei ik en nam mijn auto sleutels en mijn jas en liep met Ahlam naar mijn auto toe. Ahlam stapten langs me in en deed haar gordel om en haar zonnebril, ja het is pik donker buiten, maar ze is nog bang weetje. Ik reed de straten uit en reed naar oom Yessine's huis. Na ongeveer 10 minuten waren we aangekomen en stapten we de auto uit en belden we aan. De vrouw van oom Yessine, Anissa opende de deur en liet ons binnen. We liepen naar binnen toe en namen plaats in we woonkamer. Ik groeten oom Yessine en nam plaats op de zetel met Ahlam langs me.
Waar zijn de kids zei ik
Ze slapen man, moet ik ze mee helpen dragen zei oom Yessine
Nee het lukt me wel, kan k je even onder vier ogen spreken zei ik
Ja tuurlijk zei oom Yessine en stond op en liepen we naar de tuin toe.
Waarover wil je spreken zei oom Yessine
Over Amir, was hij hier met Fatima&Faudel zei ik
Nee, de kids zijn alleen gekomen wat ik raar vond. Ik dacht ik zal maar niet bellen naar thuis toe, anders was het weer oorlog zei oom Yessine
Watt? Z zijn helemaal alleen gekomen? Zei ik kwaad
Ja, moesten ze met Amir komen anders zei oom Yessine
Ja, maar k moet ervan door. Ik zou niet te lang blijven zei ik
Isgoed, maar doe hem niets. Hij is de laatste dagen er niet met zijn hoofd bij, praat met hem. Ik zie aan hem dat hij het moeilijk heeft zei oom Yessine
Ja k zal hem morgen spreken zei ik en we liepen naar binnen toe. Ik liep de trappen op en nam Fatima&Faudel gemakjes op en liep terug naar beneden. Ik nam afscheid van oom Yessine&Anissa en Ik liep met slaperigen Fatima&Faudel naar de auto met Ahlam langs me. Ik liet Fatima&Faudel liggend slapen in de auto en stapten vervolgens zelf in en reed naar huis toe. Ik zag ook een auto ons de heletijd volgen met geblindeerde ramen. Ik nam een binnenweg en gaf harder gas en ik zag dat k hem kwijt had geraakt. Ik nam mijn telefoon en belden mijn vader op.
Ja Samir zei mijn vader
Open de garage snel, ben er zo zei ik en hing op. Ik gaf harder gas en bij mijn straat aangekomen keek ik nog in de spiegel en zag geen auto en reed snel de auto in de garage en sloot de garage toen snel. Ik zag mijn vader mij raar aankijken en ik wenkte hem even mee te lopen.
Pap, ze weten denk ik van Ahlam af. We werden de heletijd achtervolgd, maar ben ze gelukkig kwijt geraakt zei ik
Isgoed, maak je maar geen zorgen. Ik wist wel dat ze gingen komen. Het gaat beginnen zoon, maak je klaar, ze zullen nog smeken om genade. Maar ze hebben de verkeerde eruit gekozen zei mijn vader en je zag duidelijk de woede ik zijn ogen, wat me eigenlijk wel bang maakten.
Zorg je dat je straks van iedereen een tas klaar maakt met kleren voor een weekje. Ik wil niet dat je moeder zich strest, dat is namelijk niet goed voor haar gezondheid en het kind die ze draagt zei mijn vader
Komt goed zei ik en we namen Ahlam, Fatima&Faudel die inslaap waren gevallen op en legden ze elk in hun bed en Ahlam legden ik op mijn bed, jeweet nooit met deze gestoorde mensen. Mijn moeder was ook allang inslaap gevallen en ik pakten 5 groten weekend tassen (5 -> ik, Amir, Fatima en Faudel). Mijn vader zal die van zichzelf en van mijn moeder doen. Ik vulden iedereen zijn tas met zowel trainingspakken, gewone kleding, tot zomerse kleding. Ik ritsten alles dicht en de klok gaf aan dat het 2.38 is. Ik liep met de 5 tassen naar beneden toe en legden die in de kofferbak, van mijn auto. Ik zag ook mijn vader met 4 tassen naar beneden komen, jekent mijn moeder wel, ze zal dood gaan als we iets waren vergeten van haar spullen. Hij legden die in zijn auto en we sproken af dat we om 6uur iedereen gingen wekken en om 7uur ik met Amir en Faudel naar België ging en de rest naar Frankrijk ging met mijn vader. Ik legden de tassen van Ahlam&Fatima ook in mijn vader's auto en nam de paspoorten van Amir en Faudel en legden die in mijn schouder tas, met alle andere belangrijke spullen. Ik kreeg ook 4 guns mee en legden die elk onder de zetel van de auto. Ik sloot mijn auto goed af en nam een ander plakkaat nummer en verwisselde die met mijn ouden. Nadat ik dat gedaan had liep ik naar mijn kamer toe en wisselde mijn kleren in iets makkelijk en liepen naar beneden. Ik keek naar mijn telefoon en zag dat die dit keer 3:58 aan gaf, en moet om 6uur op, waarom ook niet. Ik deed mijn alarm op en viel in slaap op de bank, met mijn gedachten naar morgen toe...

Nog een Dikke S/o naar sihamsouf, gewoon zoveel love voor haar! Lees ook zeker haar verhalen en niet vergeten te stemmen en tevolgen!!!

Bedankt voor mijn lezers die me beterschap gewenst hadden!!❤️

Wraak vanuit het verledenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu