074

1.6K 124 33
                                    

Perspectief Sofia

Na een vermoeiende dag gisteren, opende ik mijn ogen en zag dat het grijs/akelig weer was. Ik wilde opstaan totdat ik Samir's armen omheen me zag. Pff, dit doet hij nou elke keer. Ik probeerde voorzichtig zijn arm van me af te halen.
Blijf nou liggen zei Samir met zijn ochtendstem en klemde zich strakker aan me vast. Ik gaf de hoop op en bleef liggen en nam mijn telefoon tevoorschijn en zag dat ik een berichtje van Alliyha had.
Heuy lieverd, goed geslapen? Ik wilde je morgen meevragen om naar Amsterdam te gaan, voor mijn bruidsjurk en jouw bruidsmeisjes jurk te gaan bekijken? Laat je me wat weten houvanjex
Ik antwoordde haar dat ik morgen graag wil mee gaan en dat het geen probleem zal zijn en keek naast me en zag Samir meelezen.
Heb ik je toestemming gegeven om mee te gaan zei Samir en keek me serieus aan.
Meen je deze, je gaat zelf ook met  ons mee zei ik en keek hem raar aan.
Grapje zei Samir en gaf me overal kusjes in mijn gezicht.
We zijn deze avond uitgenodigd bij je ouders zei ik
Hmm, ik weet niet als ik kom zei Samir en ik keek hem aan.
Hoezo niet zei ik
Ik heb plannen deze avond zei Samir
Zet dat maar uit je hoofd zei ik
Komaan Sofia zei Samir
Ik meen het Samir, je bent een getrouwde man. Je tijd is voorbij zei ik
Ik ga heus niets verkeerds doen, en ik beloof dat ik je straks kom halen vanbij mijn ouders zei Samir
Met wie ga je zei ik onderzoekend
Met Yassir zei Samir
En Younes zei ik
Meen je deze, Younes gaat nooit mee naar lounges hij gaat binnenkort trouwen zei Samir
Wat verstandig van hem, luister jij bent een getrouwde man en durft nog aan je vrouw te vragen of je naar een lounge mag gaan waar alleen hoeren zitten en dan nog met Yassir zei ik en begon te lachen en stond op. Ik liep naar de badkamer en kleedde me uit totdat ik in mijn lingerie overbleef en Samir de badkamer binnen wandelde en mij tegen de muur duwden.
Die hoeren daar doen mij niets, ik heb een pracht vrouw dat voldoende voor me is zei Samir en gaf me een kus dat heviger werdt en we niet lang erna in bed belande.
-
Jeweet toch dat mijn antwoord nog steeds niet verandert he zei ik liggend op zijn borstkast, luisterend naar zijn hartslag.
Laat me je vandaag bewijzen, ik beloof je Sofia dat ik niets verkeerds zal doen. Ik heb jouw en wil alleen maar jouw. Ik hou zoveel van je dat ik het niets durf om met iemand anders wat te doen zei Samir en speelde met mijn haren en ik stond op.
Weet je hoe je je kunt bewijzen? Als je niet gaat, haal het maar uit je hoofd en ga maar wat anders doen zei ik en liep de badkamer in en nam een snelle douche. Ik liep vervolgens terug naar de slaapkamer en zag dat Samir ook al was gaan douchen. Ik kleedde me om in zwarte broek, met een Tommy Hilfiger trui. Ik föhnde mijn mooie grijze haren uit en stijlden hem vervolgens en liet ze los vandaag. Ik bracht wat make-up op en zag dat Samir zich ook zat om te kleden. Ik deed mijn horloge om en mijn zwarte Louboutin sneakers aan. Ik spoot wat parfum op en keek in de spiegel.
Waarom ben jij zo opgemaakt zei Samir en kwam achter me staan.
Als meneertje uit gaat vandaag, dan doe ik dat toch ook zei ik uitdagend.
Wat grappig, ik vermoord je Sofia als ik jouw ooit in een lounge tegenkom zei Samir serieus
Waarom? Zei ik
Omdat je mijn vrouw bent en je daar niets te zoeken hebt met die jongens die daar zitten zei Samir en hoorde een beetje woede in zijn stem.
Awel mijn liefste, jij bent mijn man en hebt ook niets te zoeken met die hoeren die daar zitten zei ik en gaf hem nog een snelle kus op zijn mond.
Ik ga al niet meer man, we houden het gewoon bij Yassir's thuis zei Samir
Dat klinkt al veel beter zei ik en we liepen naar beneden. Ik maakte de ontbijttafel klaar en we ontbeten samen.
Is het goed dat als je me om 20u komt halen zei ik
Isgoedd, om 20u sta ik stipt voor het huis van mijn ouders zei Samir en ik keek hem lachend aan.
Zet jij me dan zo af, dan kan ik haar gelijk gaan helpen zei ik en Samir knikten.
Mijn ouders hebben Mo ook uitgenodigd, dus wil je je alstublieft gedragen nu dat ik er niet bij ben zei Samir
Ik snap het nog steeds niet hoe dat hij plots je neefje is maar ik zal niet verder praten, ik ken het antwoord toch al zei ik en rolde met mijn ogen en ruimde de tafel op. Nadat ik alles beneden had schoon gemaakt liep ik naar de woonkamer en zag dat Samir FIFA zat te spelen. Hij merkte me op en deed pauze en nam me in zijn armen.
Ik hou echt veel van je Sofia, wist je dat. Ik heb een vraag voor je, hoeveel kinderen wil je hebben zei Samir en keek me aan.
Ik weet niet, zoveel Allah swt mij kan geven en jij zei ik en keek hem ook aan.
Ook, weetje wel hoe mooi onze kinderen worden als ze op mij gaan lijken zei Samir en consenteerde zich op de tv.
Uhm, heel mooi dan zei ik sarcastisch en hij keek me scheef aan.
Eerlijk, ik ben hayak knap. Je mag zeggen wat je wilt zei Samir en keek me aan.
Tuurlijk zei ik en stond op.
Maar jij bent veel knapper natuurlijk, mijn knappe vrouwtje zei Samir met een grijns en knipoogde als een mongool.
Sta op, ik moet eerst naar de Appie gaan voor je moeder zei ik en Samir stond op. We liepen zijn auto in en reden naar de Appie. In de Appie aangekomen liep ik samen met Samir de winkel in en kochten we de boodschappen die mijn lieve schoonmoeder had doorgestuurd. Nadat we alles gekocht hadden betaalde Samir af en liepen we terug naar de auto en reed Samir naar zijn ouders hun huis toe.
Om 20u he, niet vergeten zei ik streng
Hoe ga ik jouw kunnen vergeten zei Samir lachend.
We zullen zien zei ik en Samir parkeerde zijn auto en keek me aan.
Beloof je geen gekke dingen te doen en oplet met wat je doet zei ik en keek hem aan.
Ik beloof het je, ik hou van je Sofia. Maak je maar nergens zorgen om ik ben bij Yassir's thuis en kom je om 20u halen zei Samir en gaf me een snelle kus.
Ik hou ook van jouw zei ik nog en nam de boodschappen en liep het huis van mijn schoonouders in.

Wraak vanuit het verledenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu