028

2.7K 222 41
                                    

Perspectief Maysa

Ze hebben nieuws over Samir? Mijn Samir, Omgg. Ya Allah laat het goed nieuws zijn!!
Ja isgoed zei ik
Alles komt goed oké, heb vertrouwen in Allah swt. Samir zou ons nooit verlaten zei Amir en gaf me nog een omhelzing. Zelfs Amir is een stuk groter als mij man.
Dankjewel Amir, kom ze wachten op ons zei ik en we liepen naar de dokter toe, die op ons zit te wachten. Onderweg naar de kamer waar de dokter ons zit op te wachten kwamen we Younes en Jabir tegen.
Maysa toch zei Jabir. Ik knikten.
Het spijt me, ik wist het niet. Ik hoop dat alles goed zal komen insh'Allah zei Jabir
Geeft niet zei ik met een zwakke glimlach.
Kom je nog zei Younes
Ja zei ik en met ze allen liepen we verder. Voor de kamerdeur stopten ik met stappen.
Maysa zei Amir en ze keken me alle drie aan.
Ik kan dit niet zei ik gebroken. Younes kwam naar me toe en omhelsde me.
We zijn bij je oké zei Younes en gaf me een kus op mijn haren. Ik knikten en we liepen de kamer binnen en zagen de ouders van Samir al zitten. Ik nam plaats naast de moeder van Samir en we hielden elkaars handen vast.
Nou jullie hier allen zijn, wil ik zeggen dat de operatie geslaagd is... Zei de dokter
Al hamdoulilah zeiden ik en de moeder van Samir in koor.
Ook is hij al wakker, maar ik zou het rustig aandoen. Hij zit namelijk op de intensieve afdeling en kan ook last hebben van geheugenverlies. Het kan zelf zo erg zijn dat hij vergeten is wie jullie zijn, hij moet dit allemaal nog opnieuw herbeleven in zijn hoofd. Goedenavond nog en gecondoleerd trouwens nog over het overlijden van deheer Chakir (..) zei de dokter en liep weg. Iedereen stond op en ze keken me aan.
Gaan jullie maar ik kom zo zei ik en ze liepen allemaal weg behalve Younes.
Bekijk het van de positieve kant, hij is wakker. Ookal zal hij jouw niet herinneren, je hoorden het zelf dat komt nog allemaal wel terug zijn geheugen zei Younes
Ja isgoed is het enige wat ik kon zeggen, ik moet dit nog allemaal een plekje kunnen geven.
Kom, dan gaan we samen zei Younes en nam me bij mijn hand vast en sleurde me naar de kamer van Samir. Je mag er maar met maximum 2 personen binnen, dus lieten we eerst de ouders van Samir gaan. Nadat de ouders van Samir terugkwamen, liepen ik en Younes naar binnen.
Daar lag hij dan, verbonden met allerlei kabels en apparaten. Het doet pijn om hem zo te zien. Zijn gezicht ziet er niet uit, hij heeft overal schrammetjes. Zijn blik straalt geen emotie uit? Het enige wat hij doet is dood voor zich zelf uit kijken, dit is Samir niet??
Ik liep langzaam naar hem toe en nam langs zijn bed plaats. Nog steeds was zijn gezicht dood naar de muur gericht.
Ik nam voorzichtig zijn hand vast en hij draaiden zijn gezicht naar me toe. Zo'n 5 minuten keken we in elkaars ogen. Zijn gezicht sprak boekdelen, hij keek me dit keer anders aan, alsof hij verward is?
Samir? Zei ik. Hij sloot zijn ogen en er gleed een traan naar beneden.
Samir? Zei ik nogmaals. Hij keek me met betraande ogen aan.
Ga weg zei Samir zonder emotie.
Ma.. Zei ik en werd onderbroken
Nu zei Samir. Ik keek Younes aan en hij gaf me een blik om de kamer te verlaten. Dit kan niet, hij is zich zelf niet meer!! Dit is Samir niet!
Ik wenden mijn blik nog 1 keer naar Samir en ik zag dat hij me met betraande ogen aankeek. Waarom huilt hij dan toch ook!! Ik wenden mijn blik van hem af en verliet zijn kamer.
Tranen liepen naar beneden en Amir trok me in een knuffel.
Alles komt goed Maysa, dat beloof ik je zei Amir en gaf me een kus op mijn haar. Samir is niet zo een persoon, ik moet normaal de persoon zijn die hij direct moet herinneren, maar hij wilt me helemaal niet??

Perspectief Younes

Samir? Ik ben het Younes zei ik voorzichtig
Zorg dat ze uit mijn buurt blijft zei Samir met betraande ogen.
Samir, dat is Maysa je vriendin zei ik
Nee, ze is een goedkopen hoer. Younes luister naar me, nooit meer! Zei Samir woedend dit keer.
Ja s goed zei ik en liep de kamer uit. Ik zag Maysa in de armen van Amir en ik bleef voor me uit kijken, er klopt hier iets niet! Samir is niet zo.
Amir ga maar, ik neem haar wel over zei ik
Laat mij, je hebt er de kracht nog niet voor zei Jabir en nam een slapende Maysa van Amir over.
Thanks man zei Amir en liep Samir's kamer in.
Luister goed, breng haar naar haar appartement en stop haar in haar bed. Als ik erachter kom dat je aan haar hebt gezeten, dan breek ik je zei ik woedend
Jaja rustig man zei Jabir
Haar huissleutels liggen in haar schoudertas, haar adres sms ik je. Je bent gewaarschuwd Jabir zei ik en stond dreigend tegenover Jabir. Hij gunde mij geen blik en ging er vandoor. Ik sms'te Jabir haar adres en ging op mijn bed liggen, hoe kan Samir zich zijn ouders en mij herinneren, maar Maysa niet?? Nogmaals er klopt hier iets niet, Maysa stond voor Samir op de 1ste plaats toch?...

Perspectief Jabir

Voorzichtig leg ik Maysa in de auto, ik zie aan haar dat ze gebroken is nadat ze van de kamer van Samir kwam?
Eerlijk ze is beeldschoon, Samir mag van geluk spreken met haar. Eerst krijgt hij Samira en nu Maysa, wat een flikker typisch wat voor Samir. Ik stapten zelf ook in en reed naar de thuis van Maysa toe. Bij de juiste appartementsblok van Maysa stapten ik uit en nam ik haar schoudertasje. Ik nam daar haar huissleutels uit en tilde Maysa met gemak weer op. Ik liep naar de juiste deur en maakten hem open. Na zo'n 4 verschillende deuren hebben open gemaakt kom ik eindelijk in haar slaapkamer terecht. Ik legden haar in haar bed en keek haar kamer rond. Wauw, overal heb je foto's van Samir staan en sommige met Maysa erbij. Ik keek nog eens naar Maysa en een diamanten ring rond haar nek viel me op. Vanbinnen stond er "Maysa&Samir❤️" gegraveerd. Sinds wanneer is Samir zo serieus met een meisje?? Ik schreef mijn nummer op een klein papiertje en schreef er "bel me, wou je niet wakker maken daar was je te schattig voor xJabir x" en verliet haar huis. Ik liep naar mijn auto toe en reed naar mijn thuis toe.

Vanwaar die woede in Maysa opeens Samir?? Klopt er dan toch iets niet??
Blijf lezen, stemmen en reageren en je komt er van zelf achter!

- Heeuy willen jullie mariem_aitt volgen en haar geweldige boek lezen voor me.
Alvast bedankt!❤️
- Zoals jullie weten zal maandag 6 juni insh'Allah de eerste dag van de prachtige maand ramadan weer plaats vinden.
Ik wens iedereen succes en geluk, in de prachtige maand Ramadan! Mogen Allah jullie gebeden verhoren!❤️❤️

Wraak vanuit het verledenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu