Perspectief Chakir
Jullie vragen zich zeker af, waar ik allemaal mee bezig ben? Nou ik zal jullie alles vertellen over mijn hel de afgelopen 5 jaar.
Het begon allemaal na de auto-ongeval met de jongens, ik werd wakker en zag me verbonden met draaitjes in mijn lichaam. Eerst dacht ik dat ik me in een ziekenhuis bevond, maar die gedachten verdwenen snel toen ik de lelijke kamer zag en er zo onhygiënisch uitzag. Ik wou de draaitjes eruit trekken, maar ik had daar de kracht niet voor. Ik wist dat er wat niet klopten, maar ik had het slim aangepakt. Ik deed alsof ik geheugenverlies had en dat heb ik met de dag van vandaag nog volgehouden. Maysa denkt nog steeds dat ik van niets afweet, maar goed ook. Ik weet dat ik veel mensen pijn doen, die ik achter heb gelaten. Maar ik kan er niets aan doen.
De eerste 3 jaar ben ik nergens geweest dan in een kamertje waar ze me zogezegd helemaal hadden gebrainwasht. Ik was natuurlijk zo slim geweest om het allemaal mee te spelen en ze geloofden het, dus stuurde ze me op een soort van test. Maysa, Chafik (vader van Amir), Mourad (tweeling Marouane), Saifedine (tweeling Safouane, broer van Inaya) en Laila (biologische moeder van Samir) ze wisten dat ze neergeknald zouden worden en dat ze Maysa zouden laten leven. Mijn taak was dus dat ik Maysa moest helpen te bevrijden, wat twee mensen hun leven heeft gekost (Ilias en Sabrine). Niet denken dat ik ze neergeknald heb he, dat was Fernando een ander man die mee moest ter bevestiging dat ik het wel zou doen. We hebben Maysa toen bevrijd en ze was woedend. Woedend omdat ze zijn zoon van haar hebben afgepakt, ze heeft de kans niet gekregen om hem te bewonderen of dergelijke. Natuurlijk werdt ik de slachtoffer en werdt ik dagen aan een stuk mishandelt totdat ik niet meer kon. Die dagen hebben me sterk gemaakt. Ik toon geen emoties meet uit aan mensen. Ik kreeg de schuld, omdat ik niet op tijd was en ze haar zoon verloren is en in haar ogen ben ik de schuldige. Maysa stuurde me met andere mannen, het huis van Samir in. Ik kon het niet geloven, dat ik Samir na 5 jaar terug ga zien? Langs een kant was ik wel woedend geworden maar dat mocht ik niet laten zien, wat als haar vrouw er is. Ik heb gehoord dat Samir getrouwd is met een meisje, die nu ook zwanger is. Ik ben blij dat hij verder met zijn leven is gegaan. Ik heb ook gehoord dat hij grote bedrijven rund, die hij van zijn vader heeft overgenomen haha. Ik ben trots op hem man, Samir was echt gewoon een broertje voor me. We deden echt waar letterlijk alles samen. Younes ook hoor, maar hij kwam later pas in onze vriendenkring, daarmee dat ik beter kan opschieten met Samir.
Maysa wil Samir zijn vrouw en kind wat aandoen, ze is echt helemaal doorgedraaid. Wat ga je zomaar een onschuldig "vrouw" en al helemaal een onschuldig kind aan doen. Dit geeft toch aan, dat ze dringend medische hulp nodig heeft ofniet? Maar ik laat dat niet gebeuren. Ookal ken ik de vrouw van Samir niet, ik weet wel dat hij om haar geeft en ik weet hoe Samir is i.v.m baby's en vooral als het van hem is. Ik voel me verantwoordlijk voor dit alles. Ik heb de eerste jaar een zware depressie opgelopen, ik miste mijn familie en vooral mijn moeder. Ze zal er kapot van geweest zijn, en dat allemaal voor niets. Maar wat kan ik doen? Weglopen gaat niet. Ik moet Maysa in een val gaan lokken, maar ik weet niet waar ze is. Ik heb vrij gekregen, na 5 jaar kan ik eindelijk doen wat ik wil. Ik heb de buitenwereld gezien. Ik ben terug naar mijn oude buurt geweest. Vanuit de bossen heb ik naar mijn huis zitten staren en er verscheen direct een glimlach, nog even en ik ben bij jullie terug. Het zal hard voor ze aankomen, al 5 jaar geloven ze al dat ik dood ben, wat mezelf al hard raakt. Ik hun ogen besta ik niet meer, terwijl ik in die 5 jaar in een hel heb geleefd. Maar ik ben hun niets kwalijk, hoe moeten ze weten dat ik nog leef en dat al na 5 jaar?
Ik heb eindelijk Samir kunnen spreken, met pijn in mijn hart heb ik m dan moeten verlaten. Ik moet oppassen met wat ik doe, dus hou ik het nu voorlopig alleen bij Samir. Hij is te vertrouwen, hij weet wat zich te doen staat. Ik heb m kunnen waarschuwen voor wat hem te wachten staat. Jullie denken zeker dat Maysa er alleen achter staat? Nee, niet dus. Ze heeft een hele ras vol Polen, die er maar eng uitzien. Maar zoals ik al zei ik uit helemaal geen emoties. Zodra Maysa uitgeschakeld is, handelen we met Kevin af. Het "vriendje" van Maysa. Het zijn serieus 2 psychopaten bij mekaar. Ik zie ze niet vaak, alleen als ik wat moet doen. Elke donderdag om 14uur moet ik een kamertje in, waar ik verder gebrainwasht wordt. Ze vertellen me de gekste dingen wat ik moet doen en ze wrijven Samir zo erg in mijn hoofd, waardoor ze denken dat ik m haat. Natuurlijk doe ik alsof het dan zo is, en speel het spel makkelijk mee natuurlijk. Nu verblijf ik in een schuurtje, waar ik elke avond wordt gecontroleerd. Als ik naar andere plekken toe moet, wordt ik geblinddoekt. Ik weet dus soms totaal niet waar ik me bevindt. Maar het gaat niet lang duren, ik ga hier een eind aan maken. Ik laat niemand nog lijden door Maysa, Ookal kan dat mijn eigen leven kosten. Wat heb ik dan nog te verliezen? Iedereen denkt dat ik er toch niet meer ben, liever ik dan Samir of zijn vrouw of zijn kind. Maar ik ga het slim aanpakken en ik weet al hoe, maar ik ga niet zeggen hoe.
Peoples Chakir is back😈Klein vervolgje, maar het is maar dat jullie weten hoe het in Chakir's perspectief gaat.
JE LEEST
Wraak vanuit het verleden
DiversosDit is het vervolg van "#Hardlife", waarin Samir de grote hoofdrol speelt en hij jullie zal meeslepen in zijn leven. Alvast veel leesplezier toegewenst!x