Perspectief Sofia
Na 5 leuke dagen met mijn neef hebben doorgebracht moet ik jammer genoeg afscheid van hem nemen. We hebben de mooiste plekken bezocht en hij heeft me flink verwent met winkelen. En over Samir, wat kan ik zeggen. Keer op keer maakte we ruzie in de avond, hij is zelfs een avond niet thuis gekomen. Het was altijd ik die wat verkeerd deed terwijl hij degene was die in de lounge zat, wie weet wat hij daar deed. Maar dat boeide me vrij weinig, hij doet maar wat hij wilt.
Ik ga je missen kleintje, gelijk bellen als er wat is zei Mounir en we gaven elkaar een knuffel.
Ik ga je ook missen zei ik en glimlachte naar hem. Ik wuifde nog naar hem en liep de AirPort in en zag Samir al staan. Ik checkte me in en nam plaats in het vliegtuig. Langs 1 kant wil ik helemaal niet terug. Ik wil niet alsof doen dat ik een gelukkig huwelijk leef met Samir.
-
Na een lange reis zijn we eindelijk terug aangekomen. Ik was echt moe en wilde zo graag gaan slapen. Ik nam mijn koffer en zocht naar Younes, maar zag alleen Mo staan.
Waar is Younes zei ik en keek hem aan.
Dit keer ben ik het alleen zei Mo en glimlachte naar me en groette Samir. Ze liepen beiden voorop en vermoeiend sleurde ik mijn koffer. In de auto aangekomen viel ik als een blok inslaap.Perspectief Samir
Na 5 vermoeiende dagen ben ik eindelijk terug. Sofia heeft genoten van de 5 dagen samen met haar neef, niet dat ik me niet geamuseerd heb, integendeel zelfs. Ik zit nu in de auto samen met Mo en een slapende Sofia op de achterbank. De hele rit heb ik mijn ogen op haar gehouden, ik kan haar niet laten gaan. Ook al ben ik zo harteloos tegen haar, ik houd ziels veel van haar.
Thuis aangekomen, wou ik Sofia niet wakker maken dus tilde ik haar op en legde ik haar op bed. Ik liep terug naar beneden en zag dat Mo onze koffers al had binnen gebracht.
Ik moet maar eens gaan zei Mo
Thanks voor het ophalen zei ik en hij liep mijn huis uit en ik liep naar boven, ik kleedde me om in een training en staarde even naar Sofia en liep naar beneden en viel inslaap op de bank.Perspectief Sofia
Ik opende mijn ogen en zag dat in mijn bed lag? Samir heeft me zeker naar boven gedragen. Ik strekte me uit en stond op. Ik kleedde me om in een trainingspak en deed mijn haren in een losse knot. Ik liep naar beneden en zag dat Samir al weg was, hij kon op zijn minst een berichtje achter laten of dergelijke, maarja...
Ik had geen zin om ontbijt voor me klaar te maken dus nam ik de auto sleutels van Samir's range rover en reed ik naar de Appie. Ik deed grote inkopen aangezien er thuis niets was en rekende af en legde de boodschappen in de kofferbak. Ik zag dat er een groep jongens me aankeek en negeerde hun blikken en stapten de auto in en reed terug naar huis. Ik zag dat Samir's auto er stond en liep met de boodschappen het huis binnen. Ik negeerde zijn blik en gaf elk product zijn plaats in de keukenkast. Vandaag is Samir trouwens jarig en heeft zijn familie een feest georganiseerd straks.
Ik liep terug naar de woonkamer en nam de range sleutels weer.
Waar ga je naartoe zei Samir en keek me aan.
Kapper zei ik kortaf, want ik ga mijn haren laten verven.
Je weet toch dat we straks naar mijn verjaardag feest moeten gaan he zei Samir
Ik ben optijd terug, zo niet rijd ik er zelf naar toe zei ik en liep de deur uit en stapten de auto in en reed naar mijn favoriete kapper toe.
Bij de kapperssalon aangekomen, groette ik Berna mijn kapster en nam plaats op de kapperstoel.
Voor wat wil je dit keer gaan zei Berna
Ik wil voor grijs gaan zei ik vast besloten
Prima, ik heb je altijd al gezegd dat grijs je prachtig zou staan zei Berna en begon er maar aan.
Na bijna 3 uurtjes te hebben gezeten keek ik naar het eindresultaat en het zag er prachtig uit. Berna had er golvende krullen in gedaan, wat er mooi uitzag.
Bedankt lieverd, het ziet er prachtig uit zei ik en nam mijn bankkaart te voorschijn.
Is graag gedaan lieverd, je straalt zei Berna en ik betaalde af en nam afscheid en stapten mijn auto in en reed de stad in, voor een cadeautje voor Samir. Ik stapten een parfum winkel in en kocht Samir zijn geurtje en kocht achteraf nog een horloge. Ik liet ze beiden inpakken en reed toen naar huis. Samir's auto stond op de oprit dat wil zeggen dat hij thuis is en ik liep het huis in met de cadeautjes. Ik zag dat Yassir en Mo met Samir in de woonkamer zaten en mij kwijlend aanstaarde. Ik rolde met mijn ogen en liep naar boven toe waar ik me ging opmaken.
JE LEEST
Wraak vanuit het verleden
RandomDit is het vervolg van "#Hardlife", waarin Samir de grote hoofdrol speelt en hij jullie zal meeslepen in zijn leven. Alvast veel leesplezier toegewenst!x