Perspectief Samir
Na een halve dag te hebben gewerkt, liep ik nog langs Amir's kantoor die met Soufiane zat te praten.
Zit je dag erop voor vandaag zei Amir die mee aankeek.
Jaa, heb gisteren nog laat zitten werken zodat ik met Sofia en Safae wat leuks kan gaan doen zei ik en nam plaats bij hun op de bank.
Nou we hebben een plan voor bij mam en pap zei Amir en ik keek hem aan zovan ga verder.
Jeweet hoeveel pap om zijn bedrijf geeft toch. Nou nu jij aan de leiding staat, heeft hij helemaal niets te zeggen over dit bedrijf. Zeg tegen hem dat je de bedrijven zult gaan verkopen, als ze zijn excuses niet gaan aanbieden bij jouw en Sofia en zich zullen gaan gedragen als er voren. Moest pap nog steeds stiekem de macht hier ergens hebben, staan alle personeelsleden onder jouw naam en kan hij hier echter niets anders doen zei Amir en hij had ergens wel een punt. Mijn vader zou een moord doen voor zijn bedrijven.
Ik heb een valse maar goed gemaakte overeenkomsten document voor verkoop nodig. Zoek me een goed draaiende bedrijf, waarmee je dan ook contact op kan nemen en biedt ze een mooi bedrag aan, want je weet nooit met pap zei ik en Soufiane keek me lachend aan.
Dat is zo geregeld. Ik bezorg je morgen wel de papieren op je kantoor zei Soufiane
Wollah thanks mannen, maar ik moet ervan door ze wachten thuis op me zei ik en liep de deur uit.
-
Thuis aangekomen zat Sofia haar nog om te kleden, dus ging ik nog snel een douche nemen. Nadat ik klaar was wikkelde ik een handdoek rond mijn middel en liep terug de slaapkamer in. Sofia was niet meer in de slaapkamer, wat wil zeggen dat ze beneden is.
Ik kleedde me om in een zwarte broek van ds2 met daarboven een zwarte/rode Kenzo trui. Ik deed erna mijn zwarte louboutains sneakers aan en ging voor de spiegel staan waar ik mijn haren in een goede model zetten. Ik spoot wat parfum en deed als laats nog met zwarte Canada goose jas aan en liep naar beneden waar mijn 2 prinsesjes al klaar stonden.
Wil je niet eerst wat gaan eten, je komt net van werk zei Sofia en ik schudde van niet.
Trouwens Chakir komt straks met een dame. Maar hij vertelde me dat je weet over wat het ging zei ik en keek Sofia aan die me glimlachend aankeek.
Hij heeft mijn advies opgevolgd. Ze zijn van harte welkom straks zei Sofia blij en richte zich op Safae en ik hief mijn schouders op. Ik liep nog naar de fruitmand waar ik een appel nam en mijn vrouwtje en dochter aanstaarde, hoe ze met elkaar om gingen. Het gaf me een goed en warme gevoel. Hoe zou het zijn om nog een kleintje erbij te hebben?
Waar zit jij met je gedachten dat je zo zit te grijnzen zei Sofia
Gewoon, zijn jullie klaar zei ik en Sofia keek me scheef aan. Ik liep naar dr toe en nam haar via achter vast en plaatste wat kusjes in dr nek en liet haar een zuigzoen achter waar ik goedkeurend naar keek.
Van waar opeens zoveel liefde zei Sofia
Dat was er toch altijd al geweest tussen ons zei ik fluisterend in haar oor en nam Safae op.
Safae wie heb je liever mama of papa zei ik en keek haar afwachtend aan.
Papa zei Safae en verstopte haar gezichtje in mijn nek en ik glimlachte naar Sofia die me boos aankeek.
Safae mijn prinsesje mama en papa allebei lief he zei ik en Safae knikte braaf en sprong van me af en gaf Sofia een knuffel.
Nu gaan we speelgoed kopen zei Safae die al naar buiten gelopen was.
Ik nam mijn autosleutels en liep naar naar buiten waar Sofia en Safae tegenaan mijn auto leunden. Ik zetten Safae goed vast vanachter en zag Sofia nog steeds leunen en ging voor haar staan.
Je doet wel stoer he, de afgelopen dagen vindt je niet zei ik en keek haar aan.
Stoort het je zei Sofia grijnzend
Vindt het wel leuk, als je maar te ver gaat zei ik en Sofia drukte ineens haar lippen op die van en ik keek vanuit mijn ooghoek naar wie ze keek en zag onze nieuwe buurmeisje, die met me wilde trouwen. Ik zoende Sofia intens terug en gaf haar nog een knipoog. We stapten de auto in en reden de stad in, op naar een gezellige namiddag met mijn gezin!Perspectief Sofia
Winkel in en uit, dat is wat we de hele namiddag hebben zitten doen. Ik en Safae hebben flink gewinkeld op kosten van Samir, wat hem natuurlijk helemaal niet uitmaakte. Desnoods gaf hij een miljoen voor ons uit, zolang het ons maar gelukkig maakt zegt Samir. Safae zit op de schouders van Samir terwijl Samir me kort tegen hem aan heeft geschoven.
Is mijn vrouwtje klaar met winkelen zei Samir die me uitgeput aankeek miskien. Hij heeft een hekel aan winkelen, vooral vandaag. Ik heb hem wat moe gemaakt, maar hij heeft gelukkig niet geklaagd. Eigenlijk was het wel wat gemeen van me, hij werkt zich al dood en dan ga ik met m winkelen hihii.
Jepp, het was een geslaagde dag zei ik en keek m blij aan.
Fijn om te horen zei Samir met een glimlach totdat er plots een meisje onze kant op kwam lopen, die me bekend voorkwam.
Hoezo vergat je onze afspraak in Marokko, wie denk je wel niet dat je bent zei dat meisje een keek mij en Safae vies aan.
Ey niet lopen stoer praten in het bijzijn van mijn gezin zei Samir en keek dr scheef aan.
Ooh nu geef je wat om je gezin, en toen je in Marokko in je eentje zat te flirten met me zei dat meisje
Jij was degene die naar mij toekwam dus ga ergens anders je kont geven. Kom mij niet nog eens lastig vallen op straat of waar dan ook begrepen zei Samir en trok me mee door maar ik zei geen woord en liep gewoon door. Hoor ik nu kwaad te zijn? Dat weet ik nu niet, ik heb hier totaal geen zin in. We liepen naar de auto waar ik Safae in haar stoeltje zetten terwijl Samir de tassen in de kofferbak zetten. Ik sloeg de autodeur dicht op Safae en trof Samir vlak voor me die zijn handen op mijn heup legden.
Ik zeg je nu dat ik helemaal niets met haar gedaan heb of in die richting. Zij was dat ene meisje waar je me mee zag praten toen ik aan het ontbijten was dat was het eerst en het laatste keer dat ik haar gezien had zei Samir die me aankeek en ik knikte mijn hoofd.
Goed, gaan we nu door zei ik en Samir planten nog een kus op mijn voorhoofd en we stapten de auto in.
Aangekomen thuis liep Samir met de tassen naar boven terwijl ik mijn jas en die van Safae ophing en toen naar de woonkamer liep waar Safae al voor de tv ging zitten, ze is er de laatste tijd echt verslaafd aan. Ik liet haar maar doen, ik ruimde nog snel de kleine dingentjes die rond het huis rondslingerde voordat Chakir komt met haar vriendin, die ik graag wil ontmoeten.
Nadat ik goedkeurend rondom me keek voelde ik dat Samir zijn armen om me heen geslagen had.
Chakir is onderweg met haar vriendin zei Samir die een kus in mijn nek plante en me toen in een ruk omdraaide zodat we naar mekaar keken.
Ik weet dat je er nog steeds mee zit met dat meisje die je toen straks zag, maar maak je er alstublieft niet te veel druk om. Er is helemaal niets tussen ons gebeurt, buiten een gesprek toen je ons zag en inderdaad had ik haar gevraagd om samen wat te doen, maar ik dacht toen niet na omdat je ervandoor gegaan was met Qasim, maar nogmaals dat is niet doorgegaan zei Samir die me aankeek.
Het is al oké zei ik
Weet je het zeker zei Samir en ik knikte mijn hoofd en hoorde de deurbel. Samir drukte nog snel zijn lippen op die van mij en liep toen naar de voordeur.
Niet veel later zag ik Chakir en een mooie dame achter Samir lopen.
Nou dit is dan Sofia waar ik je over verteld had zei Chakir naar haar vriendin.
Heey ik ben Ines, de vriendin van Chakir zei Ines die me 4 gebruikelijke kusje gaf.
Heey, leuk om je te ontmoeten neem plaats zei ik en we namen plaats op de bank en Safae liep mijn kant op.
En wie is deze mooie meisje zei Ines die naar Safae keek, maar Safae is een verlegen type die niet snel wat zal zeggen.
Dit is Safae, onze dochtertje maar ze is behoorlijk verlegen zoals je ziet zei ik
Masha'Allah jullie hebben een prachtige dochter allahoema barek zei Ines
Dankjewel zei ik en we hadden over van alles gesproken en wisselde onze nummers nog uit terwijl de jongens PlayStation zaten te spelen en Safae met haar hoofdje op schoot inslaap was gevallen.
Wat vindt je ervan om morgen wat leuks te doen zei Ines
Nou wat had je in gedachten zei ik
Zullen we wat gaan drinken zei Ines
Lijkt me wel leuk zei ik glimlachend
Gaan we ervan door zei Chakir die Ines aankeek.
Jaa, we zien ons dan morgen zei Ines die me aankeek.
Prima, we sturen nog wel zei ik en zwaaide ze nog uit en richtte me op Safae die zat te slapen.
Jij had het wel naar je zin met haar he zei Samir die naast me op de bank kwam zitten.
Ze is een aardig meisje, het lijkt me wel een type voor Chakir. Ben blij voor hem zei ik menend.
Ik hou van je zei Samir zomaar en keek m raar aan.
Vanwaar komt dat ineens zei ik en keek m lachend aan.
Is het al verboden om te zeggen dat ik van je hou zei Samir
Je doelt ergens op, vertel zei ik en keek m aan.
Nou ik zat te denken aan een zusje of broertje voor Safae zei Samir die mij dit keer aankeek.
Is het niet te vroeg zei ik
Vind je, er zal dan 4 jaar verschil tussen hen zijn. Dat is toch ruim genoeg, trouwens ik heb het gevoel dat het dan een jonge zal zijn zei Samir die al een hele berekening had gemaakt.
We zullen zien zei ik grijnzend en Samir gaf me een kus vol passie.
Ik moet je eigenlijk nog wat vertellen zei Samir
Vertel op zei ik
Ik heb een zakenreis binnenkort naar Caïro voor 2 weken zei Samir, dit meent hij toch niet.
Naar Caïro, voor 2 volle weken zei ik
Schat je weet toch als het niet een belangrijke zakenreis was geweest, dat ik je het niet verteld had zei Samir
Ik wil je niet weg hebben Samir, vooral niet in deze periode zei ik
Het hoort nu eenmaal bij mijn werk schat, voor je het weet ben ik al terug zei Samir en ik knikte maar wat. Samir nam Safae van me over en we liepen naar boven toe. Ik deed mijn pyjama aan, omdat ik het vreselijk koud had en kroop mijn bed in en trok de laken goed over me. Samir kleedde zich ook uit totdat hij in z'n boxer overbleef en kwam langs me liggen.
Waarom voel je zo koud aan zei Samir
Weet ik niet zei ik en Samir trok me goed tegen zich aan.
Ik houd je wel warm zei Samir en plante nog een kusje op mijn haren.- Hmm. Een zakenreisje...
- Zoals beloofd!
JE LEEST
Wraak vanuit het verleden
RandomDit is het vervolg van "#Hardlife", waarin Samir de grote hoofdrol speelt en hij jullie zal meeslepen in zijn leven. Alvast veel leesplezier toegewenst!x