Perspectief Sofia
Hoe durft hij, dat hij het ergens anders doet. Klootzak dat hij is. Boos ben ik de lounge uitgelopen en keek ik dood voor me uit. Ik nam m'n telefoon te voorschijn en belde Alliyha op.
Heey mop zei Alliyha
Heey, waar ben je zei ik
Ik ben met Younes waarom zei Alliyha
Kunnen jullie me misschien komen halen zei ik
Lieverd is alles wel goed, ben jij niet met Samir zei Alliyha
Ja/nee, kunnen jullie me alstublieft halen zei ik
Isgoed waar ben je zei Alliyha
Voor een lounge van een of ander Fouad zei ik
Lounge?? Zei Alliyha
Leg je alles wel uit, hou van je zei ik en hing op. In de kou keek ik dood voor me uit totdat Samir kwam.
Hier ben je, ben je gestoord dat je hier alleen bent zei Samir en ik zag dat hij bezorgd was. Ik negeerde hem en keek voor me uit.
Negeren serieus, kom dan gaan we er vandoor zei Samir
Nee dankje zei ik en keek hem niet aan en ik zag de auto van Younes al.
Blijf je hier dan alleen, isgoed zei Samir en keek me aan en de auto van Younes stopten voor me.
Ik opende de deur en keek Samir aan.
Vraag dat meid maar, ze gaat het geweldig vinden en nog iets zit niet zomaar te zoenen met iemand anders als je een meid mee uit vraagt zei ik kwaad en stapte kwaad in. Younes&Alliyha keken me bezorgd aan maar negeerde hun blikken.
Ik kom zo zei Younes en stapten de auto uit.
Serieus je gaat met d'r naar een lounge hoorde ik Younes kwaad zeggen tegen Samir.
Verander je dan nooit zei Younes nog als laats en stapten de auto in en reed weg.
Wil je terug zei Younes
Ja graag zei ik en keek uit het raam.
Terug aangekomen stopten Younes de auto.
Dankjulliewel zei ik oprecht en keek ze aan.
Moet ik met je meekomen zei Alliyha
Nee hoeft niet, ga samen wat leuks doen. Ik meen het, je hoeft je geen zorgen te maken zei ik en gaf haar een kus op haar wang en liep naar binnen toe. Ik zag Amir en hij keek me dankbaar aan.
Mama, Sofia is er dus kan zij toch opletten dan kan ik opstap zei Amir en gaf me een luchtkus. Ik liep verder naar binnen en zag dat de ouders van Samir deftig waren aangekleed.
Lieverd ben je niet met Samir weg zei Inaya
Samir?? nee ik was met Alliyha en Younes weg maar ik ben alweer terug loog ik snel.
Oh dacht dat Samir jouw naam zei, maar lieverd de kids zitten allemaal in bed kun jij op ze passen zei Inaya
Tuurlijk dat is geen probleem zei ik
Oh dankjewel zei Inaya en liep met Marouane de deur uit, dat is pas echte liefde! Ik liep naar de woonkamer en hoorde Amir me roepen. Ik liep naar hem toe en zag dat hij er goed uitzag.
Waar ga jij naartoe zei ik en keek hem lachend aan.
Opstap, maar ik wou weten waarom je al terug bent en die leugens bij m'n moeder werken niet bij me zei Amir en ik keek hem aan.
Laat ook maar, komt wel goed ookal weet ik dat m'n broer een ezel is. Maar dankjewel Sofia zei Amir en gaf me een kus op m'n wang.
Ik ga ervan door doei zei Amir en liep ook de deur uit, hahaha boelii.
Ik liep naar boven en ging een kijkje nemen bij de kinderen en deed vervolgens een trainingspakje aan en deed m'n haren maar in een hoge losse knotje en liep terug naar beneden waar ik m'n serie pretty little liars verder ging kijken op Netflix.Perspectief Samir
Pff hoe dom kan ik toch zijn man. Younes heeft gelijk, ik heb haar meegenomen naar een lounge? Ik werd daar gekust voor Samira, wat denkt ze wel niet. Ik starte m'n auto en reed terug naar het pand hopelijk is ze daar. Daar aangekomen kwam ik net Amir tegen.
Waar ga je naartoe zei ik
Ga het goed maken sukkel, wat stel je vragen zei Amir en reed met zijn Vespa door. Ik liep naar binnen en zag Sofia geconcentreerd voor de tv. Hoe ga ik dit doen man. Ik wou naar d'r toe lopen maar liep tegen een vaas die stuk op grond viel.
WHAAAAAAA hoorde ik Sofia gillen en er liepen direct 7 beveiligde mannen.
WoW rustig ik ben het maar zei ik de mannen liepen ook direct weg en zag dat Sofia haar hand op haar hart lag.
Ben je helemaal gestoord zei Sofia kwaad en zag dat ze zich echt had verschrokken.
Sorry, ik liep tegen een vaas aan zei ik
Kun je dan niet aanbellen, het licht op zijn minst aandoen zei Sofia
Doe rustig man, je maakt er direct een hele drama van. Waar zijn m'n ouders eigenlijk zei ik
Weg zei Sofia kortaf en deed de tv uit.
Kan ik je een spreken zei ik
We hebben elkaar niets meer te zeggen zei Sofia en keek recht voor haar uit. Ik nam langs haar plaats en keek haar aan.
Luister, deze avond is niet verlopen zoals gepland en daar spijt het me voor. Het laatst wat ik wil is dat je kwaad op me bent zei ik en keek haar aan.
Ik ben niet kwaad op je, maar teleurgesteld zei Sofia
Ik moet je ook wat opbiechten Sofia. Elke keer als ik jouw zie, of hoor begint m'n hart sneller te kloppen. Sofia je bent speciaal jij bent de gene die m'n hart weer sneller laat kloppen wat niemand een lange tijd heeft kunnen doen. Elke keer zie ik jongens je hongerig aan kijken of ze met je flirten wat me woedend maakt en weet je wat het ergste eraan is, dat ik er niets tegen kan doen. Maar daar wil ik verandering in maken, ik wil dat jij de mijne wordt zoals m'n ouders dat nu denken. Ik weet dat je denkt dat dit maar praatjes zullen zijn en dat ik je zou misbruiken maar voel zei ik en plaatste haar hand op m'n hart.
Dit allemaal dankzij jouw, ik hou van jouw Sofia zei ik menend en zag dat ze tranen kreeg. Ik trok haar om m'n schoot en omhelsde haar.
Ik hou ook van jouw zei Sofia en ik plante een kus op haar haar. Ze leunde met haar hoofd op m'n borstkast en zag dat ze na een tijdje in slaap gevallen was, mijn toekomstige vrouwtje💍❤️.Blijven stemmen!!
Btw: De omslag foto heb ik speciaal voor een lezer geplaatst
JE LEEST
Wraak vanuit het verleden
LosoweDit is het vervolg van "#Hardlife", waarin Samir de grote hoofdrol speelt en hij jullie zal meeslepen in zijn leven. Alvast veel leesplezier toegewenst!x