Perspectief Inaya (moeder van Samir)
Frankrijk, de flashbacks komen terug. Het begon voormij allemaal hier, mijn verkrachting, Marouane, Chafik, Saifedine. Maar Alhamdoulilah ten allen tijden. Ik heb het gevoel dat alles weer opnieuw gaat beginnen, maar dat mag niet. Mijn kinderen, Fatima, Faudel, Amir en Samir. Ik ben zelfs zwanger maar niemand weet dat shtt. Ik zit met de kinderen behalve Samir in de tuin. Ik ben blij met mijn gezin, ik houd zoveel van ze. Ik maak me zorgen om Samir, hij heeft veel meegemaakt. In de avond horen we hem nog steeds schreeuwen om Ahlam. Hij heeft zijn oma nog steeds niet vergeven. De dood van Ahlam heeft hem veel gedaan, en dat geldt ook voor Marouane. Hij vergeet Ahlam nooit in zijn dua's.
Mijn telefoon haalde me uit mijn gedachten en zag dat er "Manlief❤️" op mijn beeldscherm verscheen.
Heey zei ik blij
Heey hoe is het daar met jullie zei Marouane
Goed goed en met jouw zei ik
Slecht ik mis jouw langs me in mijn bed zei Marouane
Haha eikel, heb je Samir nog gesproken zei ik
Uhm daarvoor belden ik zei Marouane stil
Marouane waar is Samir, is er wat gebeurt zei ik bezorgd
Nou hij ligt terug in het ziekenhuis, Inaya het gaat niet goed met zijn gezondheid zei Marouane
Maar wat heeft hij, ik snap het niet meer Marouane zei ik
Zijn hart werkt niet meer zo goed, en daardoor zijn hersenen ook niet meer. Inaya hij ligt in een diepe coma zei Marouane
Marouane zeg alstublieft dat dit een grap is zei ik huilend en Marouane zweeg
Marouane herhaalde ik
Inaya, ze geven hem 2 week en dan trekken ze de stekker eruit zei Marouane schor en ik liet mijn telefoon vallen. Ik begon alles dubbel te zien. Samir, mijn Samir het mag niet. Ik zag een bezorgde Yessine komen en ik hield het niet meer droog en liet me in zijn armen vallen.
Inaya Inaya zei Yessine maar ik was te zwak om te antwoorden en alles werd zwart voor ik het wist.Perspectief Marouane (vader Samir)
Ik liet me verslagen op de grond vallen, het mag niet. Ik kan niet nog een kind verliezen. Samir mijn oudste zoon, hij mag niet dood, hij mag ons niet verlaten. Dit allemaal is mijn schuld! Ik heb hem nooit mogen aanraken. Ik zal mezelf iets ergs aan doen als hij het niet haalt. Ik kan en mag niet nog iemand verliezen. De dood van Ahlam was al een grote tegenslag voormij.
Ik zit nu in het ziekenhuis in België waar Samir voor me ligt en er bleekjes uitziet en koud aanvoelt. Younes&Chakir hebben hem direct naar het ziekenhuis gebracht. Ik doe Inaya alleen maar pijn, ze verdient me niet, ze verdient beter, veel beter. Toen ik haar had gebeld en heb gezegd over Samir werd de lijn direct verbroken. We hadden juist een goede band met elkaar en het lijkt dat alles opnieuw begint. Ik werd uit mijn gedachtes gehaald door mijn telefoon die afging.
Hallo zei ik zonder te kijken we me belden
Marouane, Inaya is flauwgevallen a sah. Je moet komen man zei Yessine
Ik kan niet komen zei ik
Ik praat over je vrouw zei Yessine
En Samir dan zei ik
Wat s er met Samir dan zei Yessine. Ik vertelden hem alles en hij vond het beter als ik bij Samir bleef. Yessine zal morgen met Inaya en de kids komen naar België.Perspectief Samir
Heey grote broer, wat doe jij hier zei een meisje
Wie ben jij zei ik
Ik ben het Ahlam, je zusje zei het meisje
Ahlam ben jij dat zei ik
Ja gekkerd, ik heb jouw gemist zei Ahlam en knuffelde me
Ahlam je moet terugkomen, ik kan niet zonder jouw zei ik
Samir naar waar moet ik komen zei Ahlam
Naar ons, we missen jouw. Ik wil niet dat je doodt bent Ahlam zei ik
Samir ik ben niet dood zei Ahlam
Niet dood zei ik
Nee, ik heb je hulp nodig Samir ik ben niet dood zei Ahlam
Waar ben je dan Ahlam zei ik
Samir help, wordt wakker ik ben niet dood help me zei Ahlam
Ahlam waar ben je dan ik zal je helpen zei ik
Samir wordt eerst wakker, ik ben niet dood zei Ahlam en verdween. Hoebedoelt ze wordt wakker, ik ben wakker toch. Ik wil mijn ogen open doen, maar het lukt niet? Wat is dit! Ik moet Ahlam helpen ze leeft!! Mijn ogen willen niet openen maar het moet, Ahlam mijn kleine zusje heeft me nodig! Ik zal er voor vechten, ik heb Ahlam nooit als dood verklaard! Nogmaals probeerden ik mijn ogen te openen en sloot ze terug door het licht!
Samir hoorden ik een stem zeggen
Hij is wakker, hij leeft hoorden ik nog iemand zeggen
Roep een dokter zei dezelfde stem. Ik opende stilletjes mijn ogen en zag wazig. Ik begon te trillen en hoorden piepgeluiden. Ik hoorden mensen schreeuwen en roepen en voelde een schok door mijn lijf. Nog steeds bleef ik trillen en ademde moeilijk. Ik voelde iets prikken in mijn hand en voelde schokken door mijn lijf gaan. Ik hoorden mensen Samir roepen en piep geluiden door elkaar. Ik begon van alles tezien en mijn hoofd ging helemaal tekeer. Ik voelde een hevige schok door mijn lijf heen gaan en wenden mijn blik een laatste keer naar de deur en zag een meisje staan, Ahlam??
Ik was te zwak om wat te zeggen en voor ik het wist werd alles weer zwart.-Lees ook het verhaal van writtenbychaim genaamd "het leven van Nizar en Danyal".
-3:30, heb de slaap echt niet te pakken!
-Goodnight❤️
JE LEEST
Wraak vanuit het verleden
RandomDit is het vervolg van "#Hardlife", waarin Samir de grote hoofdrol speelt en hij jullie zal meeslepen in zijn leven. Alvast veel leesplezier toegewenst!x