Perspectief Samir
1maand later...Met het bedrijf gaat het super, we hebben veel klanten binnen gekregen en mijn bedrijf wordt meer herkent. Met mij gaat het ook goed, ik heb mijn leventje opgepakt en besteed mijn tijd nuttig. Mijn ouders zijn enorm trots op me, en daar ben ik blij om. Ook trouwt het meisje waarop ik verliefd was/ben volgende week met Imran. Dit was al 2 weken geleden aangekondigd, ik was zo gebroken met het nieuws maar met Younes aan mijn zijde ben ik er overeen gekomen. Ik moet er 100% aanwezig zijn, want er zullen verschillende bedrijven aanwezig zijn en het zou een minpuntje voor mijn bedrijf zijn als ik niet zou gaan. Ik weet dat Imran dit allemaal opzettelijk doet, en Maysa zo snel mogelijk gaat dumpen maar dat kan me geen moer meer schelen. Ik heb haar genoeg keren gewaarschuwd en ze luisterde niet, dus is het mijn probleem ook niet meer. Ik had eigenlijk voor volgendeweek een reis willen boeken naar Marokko met Younes om het graf van Chakir te gaan bezoeken, dus verschuiven we het naar de week erop. Younes&Alliyha zijn trouwens een stel, wisten jullie dat. Ik ben blij voor Younes, dat hij een lieve dame zoals Alliyha heeft en niet een of ander hoer heeft. Mijn moeder heeft me ook veel gesteund, maar ze is de laatste tijd zo ziekjes door de zwangerschap dus heb ik mijn broertjes en zusjes tijdelijk bij me. Ik wil niet dat ze m'n moeder zo zwakjes zien, het is zomervakantie en ik ga het ze leuk maken.
Dus jullie kennen de spel regel ms he zei ik tegen Ahlam, Fatima en Faudel.
Maar het is niet eerlijk jullie zijn groot zei Faudel tegen mij, Younes en Amir.
Weetje wat, ik ben ook bij jullie isgoed, dan gaan we ze goed nat maken zei Alliyha en ging ook bij de kleintjes.
Weet je het zeker schat zei Younes grijzend en Alliyha knikten.
Dus alleen rond het huis, en de eerste ploeg die helemaal nat is heeft verloren zei ik en iedereen vulden zijn of haar waterpistool, klinkt kinderachtig maar alles voor mijn broertje en zusjes blij te maken.
Start zei ik en iedereen was aan het schuilen. Ik deed een teken aan Younes en hij nam Alliyha en gooide haar in het zwembad.
Sorry babe zei Younes
Komaan help me eruit zei Alliyha nep boos en Younes stak zijn hand voor hulp en Alliyha trok Younes het zwembad in.
Loveyou zei Alliyha en stapte het zwembad uit.
Bitch zei Younes en stapten het zwembad ook uit. Nu de kleintjes nog zoeken. Ik zag Fatima bang verstopt achter een struik miskiena. Ik liep naar d'r toe totdat ik vanachter nat werd gespoten.
Blijf van mijn zusje af zei Faudel stoer en keek me duivels aan. Ik liep Faudels kant op en nam hem op en rende een rondje door het huis, ik hoorde hem lachen en kietelde hem overal, mijn kleine boefje en gaf hem een kusje op zijn wang.
Ieuw zei Faudel en veegde het weg en sprong uit mijn armen. Ik deed mijn T-shirt uit en droogde me af en zag Maysa blij mijn kant opkijken. Ze keek lang naar mijn blote bovenlichaam en ik deed niet eens de moeite om haar een blik te gunnen en ging liggen op een ligstoel en deed mijn zonnebril op, totdat er iemand op me sprong.
Ahlam zei ik en schonk haar een glimlach
Amir heeft me nat gemaakt zei Ahlam boos en zo volgde een natte Fatima.
Kijk zei ik tegen ze en nam Amir vanachter en gooide hem het zwembad in.
Wat doe je, je zit ik mijn team zei Amir
Mijn prinsesjes komen eerst zei ik en tilde ze op en gaf ze beide een kus op hun wang. Ik zag Younes en Alliyha me blij aankijken. Ik ben ook een trotse broer.
Ahlam&Fatima kom dan ga ik jullie boven douchen zei Alliyha en nam de meiden naar boven.
Bedankt, is fijn dat je helpt zei ik
Isgraag gedaan zei Alliyha en ging de meiden douchen.
Faudel dan volg jij zei ik
Ze gaat me echt niet douchen dat is schande zei Faudel
Ik douche jouw zelf wel zei ik en hij speelde verder met Amir in het water.
Je zorgt goed voor ze man zei Younes en ik lachten
Is normaal ik wil niet dat ze mijn moeder zo ziekjes zien, en ik ben Alliyha ook dankbaar zei ik
Dat doet ze graag Samir, weet dat we er altijd voor je zijn zei Younes
Thanks man, kom dan gaan we aan de barbecue beginnen zei ik en Younes stond achter het gril. De meisjes kwamen al uit bad, en Alliyha had zich blijkbaar ook gedoucht. Ze had de meisjes hun haren ook al uitgekamd en ik een mooie vlechtje gedaan, en ze had hun pyjama ook al aangedaan. Ik keek haar dankbaar aan en liep met Faudel naar boven toe. Ik liet hem eerst wat spelen in bad en zocht ondertussen zijn pyjama en ondergoed. Nadat ik Faudel had gedoucht deed ik hem zijn pyjama aan. Ik liep met hem naar beneden en zag dat de tafel ook gedekt was. Het vlees was ook al gebakken dus begonnen we aan ons avondeten in de tuin. Alliyha wou de tafel opruimen maar ik vertelde haar dat ik het ging doen, en Amir en Younes al konden douchen dan kon Alliyha met de kids blijven. Ik ruimden de tafel af en gooide alles in de vaatwasser en ruimden de tuin ook op. Ik zag dat het al bijna 21:00uur was en liep naar de kinderen toe.
Kom dan ga ik jullie boven in stoppen zei ik en ze knikten braaf en ik zag aan ze dat ze ook moe waren. Ik besloot de kinderen allemaal in een kamer te laten slapen tegen de kamer van mij. Ik wachten tot ze allen in slaap vielen. Ik zag dat Fatima nog op was en liep naar d'r toe.
Ben je niet moe zei ik
Jawel, kom langs me slapen. Ik ben bang zei Fatima en ik ging langs d'r liggen. Ik nam haar in m'n armen en niet viel later viel ze ook in slaap. Ik gaf ze alle 3 een nachtzoen en liet de deur van hun kamer open en liep naar beneden. Ik zag dat Younes en Amir gedoucht hadden en ik liet me uitgeput op de bank vallen.
Je hebt ze een fijne week bezorgt zei Alliyha
Dankzij jullie, Wollah bedankt zei ik
Isniks, doen we graag. Ga je douchen man zei Younes
Ja isgoed, kom je erna mee Amir naar mama zei ik
Ga jij maar, de kinderen zullen huilen als ze opstaan en ze vinden ons beide niet zei Amir
Isgoed zei ik en ging een snelle douche nemen en deed vervolgens een trainingspak aan, want het is fris in de avond.
Ik ben door, ik blijf niet lang weg zei ik en liep de deur uit. Ik reed naar mijn ouders hun thuis toe en zag dat tante Anissa erook was.
Gaat alles goed met d'r zei ik en ze keek me spijtig aan.
Als dit morgen nog zo is, brengen we haar naar het ziekenhuis oké zei ik en zag mijn vader naar beneden wandelen.
Hoe gaat het met de kids zei mijn vader
Goed zei ik en liep naar de kamer van mijn moeder. Ik zag dat ze er bleekjes uitzag, dit was gisteren niet zo!! Er rolden een traan naar beneden en liep boos naar beneden.
Ik ga een ambulance bellen dit kan niet zo zei ik met tranen in m'n ogen en mijn vader knikten. Ik belde een ambulance op en liep terug naar boven naar mijn moeder en hield haar hand vast.
Alles komt goed zei ik en gaf haar een kus op d'r voorhoofd en ze namen m'n moeder mee. Mijn vader ging met ze mee en tante Anissa maakten een tas voor haar klaar met haar spullen die ze vervolgens naar het ziekenhuis zal brengen.
Je kan de kids morgen bij me brengen he als je gaat werken zei Anissa en ik knikten en reed terug naar huis. Ik opende de deur en trof alleen Younes&Alliyha.
Hoe is het met d'r zei Younes
Waar is Amir zei ik
Hij is gaan slapen zei Alliyha en ik liet me verslagen op de bank vallen.
Ze hebben haar meegenomen naar het ziekenhuis zei ik en er rolde een traan naar beneden.
Alles komt goed oké, ga slapen morgen moeten we gaan werken zei Alliyha en we liepen allemaal naar onze kamer toe en gingen slapen.Perspectief Maysa
Pff nog twee weken en dan ben ik officieel van Imran. Het was fout wat we gedaan hebben de vorige keer en dat hebben we ook besproken. Onze trouw kwam ook uit het niets, maar het is voor Imran's reputatie om het bedrijf hoog te houden. Vele kranten schrijven al gek genoeg dat ik in bed met hem ben gedoken, maar hoe ze eraan komen weet ik ook niet? Na onze trouw gaan we naar Bora Bora als huwelijksreis😻. Ik was mijn spullen aan het inpakken en keek naar buiten ik zag Samir met zijn zusjes en broertjes spelen wat schattig was, een blij gevoel kreeg ik ervan. Hij merkte me op en keek weg zonder emotie, dan niet. Hij zal ook op mijn trouw verschijnen en daar zal ik moeilijkheden mee hebben. Ik heb nog steeds en zwak voor hem, maar ik moet hem vergeten. Imran zou normaal gezien langs komen, ookal gedraagt hij zich de laatste tijd raar? Na een halfuur is hij er nog steeds niet dus stuurde ik hem een berichtje.
Heey schat waar blijf je?
XJevrouwtje
Ander keer heb druk.
Stuurde hij terug, dan niet. Ik liep naar binnen en keek naar buiten hoe Samir met blote bovenlichaam aan het spelen was met zijn broertjes en zusjes. Hij geeft veel om ze. Ik bleef ernaar kijken totdat ik een meisje zag, wat doet ze daar?? Een steek van jaloezie ging er door me heen. Hij glimlachte liefjes naar d'r en ze liep naar binnen. Heeft hij al iemand anders??
Waarom jij wel en hij niet zei een stemmetje in m'n hoofd.
Het begon laat te worden en ik besloot mijn pyjama al aan te doen.
Slaapwel prinses stuurde Imran nog maar ik negeerde dat bericht. Ik stapten mijn bed in, want morgen is een lange dag. Ik ga namelijk jurken uitkiezen en meubels kijken samen met Imran. Ik sloot mijn ogen en viel inslaap.HAHHAHA ik moest echt lachen met sommige reactie's op mijn vorige deel, Wollah love voor jullie. Deze gun ik jullie gewoon nog!!😂❤️
JE LEEST
Wraak vanuit het verleden
RandomDit is het vervolg van "#Hardlife", waarin Samir de grote hoofdrol speelt en hij jullie zal meeslepen in zijn leven. Alvast veel leesplezier toegewenst!x