107

1.1K 121 30
                                    

Perspectief Sofia

We zijn al enkele dagen verder en tussen mij en Samir gaat het alleen maar beter. Hij zorgt altijd dat hij vroeger thuis is, om wat tijd met ons door te brengen. Safae is vandaag met Amir mee, want die twee kunnen echt waar niet zonder mekaar. Ze kunnen niet langer dan 2 dagen elkaar niet gezien hebben.
Ik kom pas uit de badkamer na een zalige warme bad, totdat ik de deurbel hoorde gaan. Ik deed mijn badjas aan en liep naar beneden, waar ik Chakir aantrof waar ik de afgelopen dagen veel tijd heb mee doorgebracht.
Hey, kom binnen zei ik en we liepen verder naar de woonkamer.
Ik heb je advies nodig Sofia zei Chakir serieus en zag dat hij ergens mee zat.
Jaa vertel maar zei ik
Ik heb een heel leuke meid ontmoet. We raakten aan de praat, wisselde elkaars nummer uit enzo en het hing de goede kant op. Ik was serieus met haar, maar ik ben erachter gekomen dat ze zwanger is en dat al twee maanden? Zei Chakir
Heb je haar zwanger gemaakt zei ik verbaasd en keek hem aan.
Dat is het juist Sofia, ik heb haar niet aangeraakt en ik ken haar al zo'n 4/5 maanden zei Chakir en ging met zijn hand door zijn haar.
Heb je het al met haar besproken zei ik
Nee, wat moet ik nu wel niet denken. Ze is vreemd gegaan Sofia? Dat verwacht je toch niet van een vrouw zei Chakir
Ik vind toch dat je met haar moet praten Chakir. Je weet maar nooit zei ik
Wat moet ik haar zeggen Sofia zei Chakir
Misschien staat ze er helemaal alleen achter. Misschien is ze helemaal niet vreemd gegaan. Ik zie hoeveel je om haar heeft, maar praat met dr en laat dr niet alleen wanneer ze je waarschijnlijk het meest nodig heeft zei ik
Wil je met me meekomen zei Chakir
Praat het eerst met z'n tweetjes uit. Erna wil ik haar wel graag ontmoeten, als het terug goed met jullie is zei ik en Chakir glimlachte naar me.
Pff wollah dankje Sofia. Samir mag van geluk spreken met jou zei Chakir
Vertel het hem dat eens zei ik lachend en we stonden op.
Maar nogmaals bedankt zei Chakir menend.
Ga nou maar naar haar toe en hou me op de hoogte he zei ik en Chakir stak zijn duim op en reed ervan door. Ik liep naar boven en kleedde me snel om, om dan langs Samir te gaan. Safae blijft dan ook bij Amir slapen, maar ik moest haar wel haar tasje brengen met haar kleertjes enzo. Dus maakte ik de tasje ook klaar en reed toen naar mijne vent.

Perspectief Samir

Wachtend op mijn papieren die er al 1 uur geleden moesten zijn kijk ik strak uit het raam. Er zijn wat financiële problemen in dit bedrijf maar ik kan nog steeds niet vinden, waar dat het mis ging dus er klopt hier iets niet en ik moet erachter komen wat.
Geklop op mijn deur hield me stoppen met dagdromen.
Binnen, je bent veels te laat zei ik kwaad totdat ik Sofia haar onschuldige gezichtje zag.
Hmm jij bent ook wel goedgezind vandaag, vind je niet zei Sofia die me een kus gaf en me aankeek.
Ik verwachte eerlijk gezegd mijn assistent die veels te laat is zei ik
Hey het is ook maar een mens he, vergeet dat niet zei Sofia
Jij verdedigd ook wel iedereen he zei ik en keek haar lachend aan en ze hield haar schouders op.
Waar is mijn kleine prinses zei ik
Dies met Amir mee en blijft er ook vandaag zei Sofia
Dus we hebben het huis voor ons alleen straks zei ik grijnzend en hield haar vast bij haar middel. Ik kuste haar, maar we werden verstoord door geklop op mijn deur.
Je gaat het haar niet kwalijk nemen zei Sofia nog en ik opende mijn deur en zag mijn assistent staan met de nodige papieren.
Het spijt me meneer, maar het is een chaos beneden zei Kate en zag dat ze bang en zenuwachtig was.
Het maakt niet uit Kate, bedankt voor de papieren zei ik en zag dat ze schrok van mijn antwoord maar zodra ze Sofia zag viel haar frank. Ze legde de papieren op mijn bureau en verliet mijn kantoor.
Zie je nou, nu heeft ze je zachte kant ook gezien zei Sofia
Hmm die kant mag alleen mijn vrouw zien vind je niet zei ik terwijl ik Sofia op mijn schoot trok.
Ben ik je niet aan het afleiden van je werk zei Sofia
Jij mag dat zei ik en gaf haar weer een intense kus. Die wel aardig lang duurden, maar ik vond het prima. De deur werdt zomaar opengemaakt en Chakir liep de kantoor binnen en keek ons raar aan.
Ik had beter moeten kloppen zei Chakir en ik knikten met mijn hoofd.
Ben je geweest zei Sofia die naar Chakir keek en ik kon even niet meevolgen.
Ik heb met dr afgesproken straks bij mijn thuis zei Chakir
Goed, ik ben trots op je en gedraag je als een man zei Sofia
Altijd toch zei Chakir en knipoogde nog.
Maar luister wat is er beneden aan de hand man zei Chakir en keek me aan.
Hoezo zei ik
Ga je persoon onder controle houden man. Weet ik veel wat er daar gaande is zei Chakir en ik trok Sofia voorzichtig van me af en liep naar beneden samen met Chakir en ik hoorde al geschreeuw. Even serieus man hier werken alleen maar 22+ mensen, wat gaan ze lopen schreeuwen.
Alle 4 mijn kantoor zei ik kwaad en keek mijn 4 personeelsleden aan. Dit slaat toch nergens op. Ik liep mijn kantoor binnen en zag Sofia uit het raam staren. Sofia merkte ons op en keek naar de 4 personen die ik meegenomen had. 2 ervan waren vrouwen en 2 ervan mannen. Je zou zeggen dat het twee koppels waren.
Vertel me nu eens het probleem, waarom jullie het zo nodig vonden om heel het bedrijf bij mekaar te roepen zei ik toen ik plaats had genomen achter mijn bureau.
Hij moet mijn vriendin maar niet aanranden zei een van de mannen.
Het was niet eens aanranden, ik loop tegen dr aan en mors wat op haar. Dan hoor ik het toch ook goed te maken om haar shirt te vegen zei de ander man.
Wat brengt jouw dan hier zei ik en keek naar de vrouw, die niet gemorst werdt.
Ze liep expres tegen hem aan, voor aandacht zei ze
Jullie beiden hebben nog eens conflict gehad, toen ik aan hoofd stond zei Sofia en keek de twee vrouwen aan.
Juist ja toen je nog aan hoofd stond zei dezelfde vrouw die niet gemorst werdt
Je moogt een toontje lager spreken tegen mijn vrouw of daar staat de deur zei ik en ze keek me geschrokken aan. Vele hier weten nauwelijks dat ik getrouwd ben.
Vecht het uit als volwassen mensen vandaag of jullie kunnen alle 4 jullie spullen inpakken en het bedrijf verlaten zei ik en wees naar de deur en ze liepen ervan door.
Ik ga er ook maar eens vandoor, moet nog langs Amir zei Sofia en drukte nog een kus op mijn lippen.
Ik werk dit nog af en dan kom ik naar huis oké zei ik en gaf haar nog een kus en ze verliet mijn kantoor. Ik keek haar nog aan vanuit het raam totdat ze wegreed en richtte me toen terug op mijn werk.

Dima Maghreb!!🇲🇦
Na 20 jaar doen ze weer mee aan het WK💪🏻
🇲🇦🇲🇦🇲🇦

Wraak vanuit het verledenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu