051

2.2K 148 21
                                    

Perspectief Sofia

Gisteren was perfect. Hoe voorzichtig Samir vertelde hoeveel hij voor me voelde was zo romantisch. Op deze manier heeft nog nooit iemand zijn liefde voor me verklaard.
Vandaag gaan we lekker naar Parijs voor Hoelang? Weet ik niet, maar wat ik wel weet is dat we vanuit Parijs terug naar Nederland zullen vertrekken.
Ik liep naar de badkamer waar ik een snelle douche nam en kleedde me toen snel in een grijze licht gescheurde broek met een bordeaux bloesje van Polo. Mijn haren deed ik in een hoge, strakke staart en deed m'n bordeaux All stars sneakers aan. Ik spoot nog een geurtje op en sloeg m'n grijze MK horloge rond m'n linker pols, als laatst bracht ik nog mascara aan en klaar was ik.
Ik liep vervolgens naar beneden en groette Younes, Alliyha en Amir aan de ontbijttafel. Ik nam langs Younes plaats en zag hem schijnheilig kijken.
Is er wat zei ik naar hem.
Fijn gehad gisteren zei Younes en stond lachend op met Alliyha, hoe gemeen. Ik smeerde een boterham met aardbeienjam en at hem op, tussendoor dronk ik ook een glaasje sinaasappelsap.
Waar is derest trouwens zei ik
Mijn ouders zijn al terug vertrokken en Samir, Sabrine en Ilias zitten nog te slapen zei Amir en Samir liep de trappen af.
Sabrine&Ilias zitten dan nog te slapen zei Amir dan alsof ik dom was.
Samir gaf me een kus op mijn wang en nam langs mij plaats.
Sow toch nog goedgemaakt zei Amir sneaky
Wat doe jij hier, moest jij niet met derest terug mee naar Nederland zei Samir
Mocht je willen, ik ga gezellig met jullie mee naar Parijs zei Amir en liep ook weg.
Goed geslapen zei Samir
Jaa en jij zei ik
Zeker, nu dat ik weet dat je van mij bent zei Samir met een knipoog en Sabrine liep de keuken in en nam plaats tegenover mij.
Oh heb je d'r nog kunnen vinden, heb het gehoord van Samira zei Sabrine en keek mij bitchy aan.
Sabrine houjebek zei Samir
Wat praat jij zo tegen haar zei Ilias die ook de keuken inliep en Sabrine een kus plante op d'r lippen.
Gisteren was wel gaande he zei Ilias en keek Sabrine aan.
Ja laten we hopen dat Adil dat ook zal vinden zei Samir
F*ck Adil jaa zei Sabrine en stak een sigaar aan.
Wil je ook een trekje zei Sabrine tegen mij.
Sabrine je gaat te ver zei Ilias
Nee dankje zei ik
Komaan doe niet alsof je het nog nooit gedaan hebt zei Sabrine
Hamdoulilah en daar ben ik trots op dat ik het nog nooit heb gedaan zei ik en stond op en verliet de keuken.
Ik wou de trappen oplopen totdat ik van me hand werd getrokken en ik te dichtbij bij Samir terecht kwam.
Laat haar gaan en laat je niet kleineren door haar woorden zei Samir
Dat doe ik ook niet, maar ze moet haar grenzen kennen. Samir heb je wel gezien hoe ze erbij loopt zei ik
Dat weet ik lieverd, laat haar maar doen zei Samir
Het boeit me niet van haar, maar ik weet van haar thuis situatie. Ik vind het erg voor haar moeder miskiena zei ik en Samir trok me in een knuffel.
Laat dat maar voor iemand anders over, je hebt te snel medelijden met andere wat helemaal niet verkeerd is, maar laat dat voor iemand anders oké zei Samir
Jaa, ik hou van je Samir zei ik en gaf hem een kus op zijn wang.
Ik ook van jouw kleintje zei Samir en we liepen beiden naar boven toe.
Maak je je klaar, dan kunnen we vertrekken zei Samir en we liepen beide ieders kamer in.
Ik gooide snel al m'n kleding terug in m'n koffer en ritste m'n koffer dicht. Ik deed snel mijn portemonnee, mascara, lippenstift, telefoon en oplader in m'n schoudertasje en maakte snel m'n kamer waar ik in verbleef schoon. Ik voelde twee handen bij m'n middel en werd in 1keer gedraaid en Samir keek me lachend aan.
Samir ik schrok me dood man zei ik
Hahaha sorry, ben je klaar zei Samir
Jaa, wie gaat er nou allemaal mee zei ik
Iedereen, maar ben niet zeker van Sabrine en Ilias zei Samir
Oh oké zei ik en Samir nam m'n koffer mee naar beneden waar Amir, Alliyha en Younes al stonden te wachten.
Zijn jullie zeker dat jullie alles mee hebben zei Samir en keek ons allemaal aan en we knikten.
Yallah dan zijn we ervan door zei Younes en we liepen naar buiten toe. Samir gooide mijn, Amir en zijn eigen koffer in zijn kofferbak en we stapten de auto in. Alliyha&Younes reden in een ander auto. Ik klikte m'n gordel in en hoorde Amir lachen.
Kifesh je doet gordel om zei Amir
Jeweet dat je de jouwe ook om gaat doen he zei Samir en ik keek Amir lachend aan.
Samir starte zijn auto en reed zo de autobaan op. Ik deed een rustig liedje op en staarde uit het raam.

Perspectief Samir

Na een reis van twee uurtjes zijn we eindelijk aangekomen bij het gereserveerde hotel. Sofia is in slaapgevallen onderweg en Amir heeft niets anders gedaan dan muziek te luisteren, serieus dat kind kan niet leven zonder muziek.
Amir is al uitgestapt en ik kijk naar Sofia hoe ze ligt te slapen.
Sofia sta op, we zijn er zei ik en schudde haar voorzichtig wakker.
Samir, niet nu zei Sofia slapend
Luister sta nou gewoon op en dan mag je binnen lekker verder slapen oké zei ik en wachtte op haar antwoord. Ze stond ineens op en keek me dodelijk aan, wow. Ze stapten de auto uit en liep alvast naar binnen. Ik nam onze koffers en liep ook naar binnen. Ik zag Sofia met Amir en ik ging ons alvast inchecken.
Nadat ik ons had ingecheckt liep ik naar de rest toe.
Geregeld zei Younes
Uhm Badr heeft maar 2 kamers geboekt zei ik
Ja dan doen we toch meisjes en jongens apart zei Amir alsof ik dom was.
Uhm de kamer verdeling is al gebeurt en Badr heeft mij twee keer door gegeven zei ik en de rest aan.
Het is Younes, Alliyha, Sabrine normaal gezien en ik in een kamer en dan heb je Sofia, Ilias normaal gezien en mij weer samen in een kamer zei ik
Nou dan nemen wij Amir wel, er mist toch maar alleen een S bij zijn voornaam zei Alliyha en gaf me een knipoog.
Nou hier jullie sleutels zei ik en gaf Younes de sleutel en ze liepen hun kant op en ik keek Sofia aan.
Kom zei ik en sloeg m'n arm over haar heen en we liepen naar onze kamer toe.

Wraak vanuit het verledenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu